IndonesiëBaliDenpasarHotels DenpasarHotel The Royal Beach Seminyak Bali

Hotel The Royal Beach Seminyak Bali

IndonesiëBaliDenpasar

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Royal Beach Seminyak Bali voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 48 reviews
+85/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 48 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

52 Reviews over The Royal Beach Seminyak Bali

• 5Fam.Bos16-12-2018

Geen 4 sterren waard , voor ons nooit meer.

Toen wij aankwamen kregen we een kamer aan het einde van de galerij langs een drukke weg. Ook in de kamer hoorde je dit goed. De kamer was erg donker en was niet goed schoon. Keken op een heel vies dak en blinde grauwe muur. Zei direct dit niet goed te vinden en of er iets anders was. Degene aan wie we dat vroegen wist het niet en ging weg. Ik heb dit direct bij mijn reisagent gemeld en is gaan regelen, we kregen de andere dag een gerestaureerde kamer. Het personeel zag er erg onverzorgd uit. En de handdoeken moesten wit zijn maar waren grijs met vlekken. Je kopje en glazen werden in de wasbak met een vies doekje schoongemaakt en weer terug gezet. Het ontbijt was goed. Maar onze week in dit hotel heeft het niet goed gemaakt. Ik zal dit zeker niet aanraden .

• 8edoppert15-07-2012

Massaal met klasse

Groot hotel in het betere toeristenklasse segment. Vriendelijk, beleefd en hulpvaardig personeel. Redelijk mooie en schone kamers (ietwat gedateerd). Grandioos ontbijt, waarbij kiezen door het grote aanbod van allerlei gerechten moeilijk wordt. Het hotel beschikt over 2 zwembaden, waarvan er één lekker rustig is, vrij van kindergekrijs. The Royal Beach Seminyak is op loopafstand van het centrum van Seminyak en het uitgaansstraatje Jalan Dhyana Pura, waar je veel barretjes, cafés, dancings en eethuisjes treft. Het strand bij het hotel is super. In tegenstelling tot een aantal jaren geleden is het nu redelijk schoon met leuke trendy lounge strandtenten waar je heerlijk kunt eten en drinken. De leukste is KuDeTa (persoonlijke mening), naast het Oberoi, 10 minuten lopen langs het strand. The Royal Beach Seminyak is een heerlijk hotel waarbij je zowel de rust als de drukte op kan opzoeken. In z’n prijsklasse de beste in Seminyak!

• 8Dick en Yvonne11-10-2010

Het is net wat je mooi vindt

We zijn er 7 nachten geweest. Het is een hotel en geen resort. In het algemeen heeft wat ons betreft een resort meer ambiance. Tuin is prachtig, personeel is vriendelijk, strand is het net niet (geen blauwe zee, geen witte stranden categorie), kamers zijn netjes, modern (in de style van 15 jaar geleden). Natuurlijk is het een goed hotel maar voor ons brengt het niet de sfeer die we zoeken. Advies: neem een hele dikke portemonnee want is daar mega duur. 1 local witte wijn is EUR 8,-. Biertje is EUR 4,-.

• 8Ivo & Astrid26-09-2010

Prima hotel, met zeer goede service

We hebben 6 nachten doorgebracht in een Superior room met King sized bed. Kamer was mooi en ruim. Badkamer viel tegen, omdat het bad er oud en vies (niet omdat het niet goed schoongemaakt was) uitzag en douchen (in bad) was niet praktisch. De douchekop hing nl. te dicht op de muur, waardoor je moeilijk onder de douche kon staan. Niet wat je verwacht van een 5-sterren hotel. Het hotel is groot, maar toch erg rustig. Het personeel is erg vriendelijk en service-gericht. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Prijzen in het hotel waren erg hoog (biertje bijv. 47 IDR (ca. 4,- euro!) vergeleken met 23 IDR elders in Seminyak).

• 8Ivo & Astrid26-09-2010

Prima hotel met zeer goede service.

Groot, luxe hotel met een prachtige tuin. Lekker rustig (ondanks dat het zo groot is)en het personeel is zeer vriendelijk/service gericht. Wij hadden een Superior room met Kingsize bed. De kamer was ruim en zag er mooi uit.Bed was echt SUPER!Badkamer viel wat tegen, omdat het bad er oud en vies (niet door slecht schoonmaken) uitzag en je kon niet makkelijk douchen, omdat de douchekop te dicht op de muur hing. Dit verwacht je niet van een 5-sterren hotel. Ontbijtbuffet erg uitgebreid en goed. Prijzen in het hotel drankjes, eten, Spa)erg hoog(bijv. een biertje 47 IDR (ca 4 euro!) vergeleken met 23 IDR elders in Seminyak).

• 6Gerben en Chantal01-09-2010

Leuk hotel met bedvlooien

In 2009 5 nachten hier geweest. Op de kamer lag een briefje met het verzoek de kamer tussen bepaalde tijden niet te betreden ivm onderhoud. Elke nacht werden we lekgebeten door bedvlooien. De hotelmanager geloofde ons niet en hield het op muggen en dat is normaal in de tropen. Een foto van zo'n bedvlo heeft hem ons een lunch laten aanbieden, maar erkennen dat er bedvlooien waren, deed hij niet. Onaccdeptabnel voor een 5 sterren hotel van een gerenommeerde groep. Het was dan weer wel aan het strand. Aanrader is restaurant KuDeTa verderop het strand; heel lekker, lounge sfeer, maar ook naar Europeese maatstaven prijzig.

• 9eugenie_dd26-08-2010

mooie afsluiting trip bali

een mooi hotel, schoon, goed verzorgd, aardig personeel, niet al te grootschalig. heeft 2 zwembaden. 1 om rustig te zwemmen en 1 voor de kinderen waar iets meer lawaai gemaakt kan worden. Prima. ik vond het de lucnch kaart erg duur voor wat je kreeg. het strand is zwart. in de zee kan je met jonge kinderen niet zwemmen, worden meegetrokken door de stroming. de kamers waren ook mooi, ruim, prima. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding wel tegenvallen.

• 9Toke 17-08-2010

TOP HOTEL!!!!!

14 nachten geslapen in het Sofitel en het was geweldig! Halverwege werden alle kamers voorzien van een nieuwe LCD tv op de kamer....Ontbijt was prima, een buffet dus voor ieder wat wils....Ik zou nooit meer "nemen"dan een ontbijt...buiten het hotel kun je voor normale prijzen overal lunchen en dineren. Alles is bovendien binnen handbereik en excursies makkelijk te plannen. Taxichauffeur (Blue bird) vragen naar zijn tarief voor een dag en instappen maar....de volgende keren krijg je automatisch korting (deal maken met de chauffeur). Seminyak is bruisend en wat sjieker....mooie winkels en lekkere restaurantjes!Je hebt mensen die altijd iets te zeuren hebben over prijzen en voor een dubbeltje vooraan willen zitten maar wij vonden het reuze meevallen allemaal....Anders moet je niet naar Bali gaan.....Als ik op vakantie me hier bezig moet gaan houden heb ik geen vakantie meer.....

• 8Andre07-08-2010

Prima hotel, ligging minder

Sofitel is een prima hotel met een voortreffelijk ontbijt. Mooie zwembaden, relatief rustig en chique restaurants. Prijzig. De ligging is niet ideaal: Ver van de winkels en restaurants van Seminyak (taxi aan te bevelen), wel aan het (grijze) zandstrand, maar zwemmen is niet aan te raden en wordt soms ontraden. Gevaarlijk voor kinderen vanwege de stroming. Gelukkig heeft het hotel twee prachtige zwembaden en een mooie tuin met dito tuinstoelen. Mooie moderne kamers. Helaas geen zicht op zee, er ligt zelfs aan een vleugel een hotel pal voor dit hotel.

• 8Henk Velders22-07-2010

Een feest

Het Sofitel Seminyak is een niet te grootschalig resort, direct aan het strand gelegen resort. Zeer verzorgd, uitstekend onderhouden niet al te modern 4-sterren plus hotel. Prima kamers (erg ouderwetse tv's, but who cares), luxe extra's en zeer schoon. Een perfecte hide away en heerlijk rustig (geen gezinnen met kinderen hotel). Prachtige tuinen, terrassen, zwembaden en poolvilla's. Prijs/kwaliteit is goed met dien verstande, de Spa is erg duur, net buiten het hotel veel meer value for money voor een fractie. Ontbijtbuffet is zeer goed, idem v.w.b. het poolrestaurant (redelijke prijs). Het echte verschil maat het personeel, vriendelijk, voorkomend, attent zonder overdrijven of opdringerigheid, zoals je het op Bali verwacht. Prima (gratis) shuttle-service naar o.a. Kuta. Heerlijk om na de herrie daar weer terug te keren naar deze oase van rust. Jammer dat je in soort hotels nog steeds moet betalen voor WiFi.

Hotel The Royal Beach Seminyak Bali info

• VerzorgingLogies-ontbijt