Hotel Puri Saron Bali

3 reviews over Hotel Puri Saron Bali in het Nederlands

Vies hotel

Fam s
24-9-2016

Vies, oud en gehorig hotel.

Als je je omdraai in bed ben je bijna bang dat ie door z'n pootjes zakt.

Badkamer zit vol vocht plekken en schimmel. Wc bril hoort wit te zijn, is geel! Bah! Ik wil hier nooit meer terug komen

Ligging is niet goed, eind rijden naar lovina.

Personeel is wel erg vriendelijk.

Heerlijk hotel

Lisette
20-1-2010

Dit hotel was de afsluiting van onze rondreis Java-Bali. Wat een heerlijk hotel.

Mooi zwembad, grote luxe kamers, zeer vriendelijk personeel. Het hotel ligt iets afgelegen, maar tien minuutjes wandelen en je zit in de drukkere winkelstraten. Restaurantjes zitten al op enkele minuutjes lopen. Je hebt door de ligging totaal geen last van herrie van bv bars.

Dit hotel ligt op een prachtige lokatie in de buurt van Ubud. Wij verbleven in dit hotel in combinatie met een bezoek aan het kinderopvang project van Stichting Anakita. Het ligt wel ver overal vandaan maar de omgeving is adembenemend mooi. Prachtige kamer met uitzicht op een vallei met prachtig natuur. Als je van rust houdt is het een prachtige plek. het bezoek aan het kinder project op 10 minuten afstand is ook een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Saron Bali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Saron Bali in Denpasar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Saron Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Saron Bali scoort een 4.71 uit 10 op basis van 3 reviews.