Géén boekingskosten

Senang

Villa
IndonesiëBaliDencarik

We hebben de beste aanbieders voor Villa Senang voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 79 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 79 reviews
  • 8.8Inrichting
  • 9.6Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

79 Reviews over Senang

• 10Vibeke10-02-2020

Best family holiday!

In Villa Senang vonden we alles wat we ons konden wensen voor een familie vakantie met oudere (4 in leeftijd 13-18yr) kinderen: ruimte, rust, fantastisch zwembad en heerlijk eten, allemaal met uitzicht over de zee! Maar ook geweldige duik/snorkel locaties, hardlopen op het strand, dolfijnen trip, dag tours en mixen met de locale bevolking op de markten in de buurt. Kortom voor 'elk wat wils'. Het huis is comfortabel en brand schoon, de tuin en het zwembad perfect onderhouden. De lieve mensen die in de villa werken en dit allemaal verzorgen, altijd een lach op hun gezicht. Wat meer te zeggen.....Deze komt op het lijstje 'best holidays ever'

• 9Astrid19-01-2020

Geweldig

Mooie plek, fijn huis, prachtige tuin, geweldig uitzicht, zeer vriendelijk en toegewijd team. Hele mooie tochten gemaakt in de authentieke omgeving. Bij thuiskomst telkens een heerlijke maaltijd, alsof wij in een Indisch restaurant op vakantie waren!

• 10Saskia Janse01-01-2020

Zalig eten, fijne staf en heerlijk huis en zwembad

We hebben in Villa Senang. Niet alleen van het huis en, zwembad en mooie uitzicht, maar ook van de uitstekende verzorging door de staf. Omdat ik nogal een ingewikkeld dieet moet volgen, was het soms een opgave om de juiste dingen voor me klaar te maken. Maar I Luh en Kedek hebben iedere keer weer een heerlijk ontbijt, lunch en diner weten te serveren. Een fijne plek, heerlijk bed, een zalig zwembad dart nodig was, om de ongewone hoge temperaturen van december aan te kunnen. Nu maar hopen dat de regen is gekomen! Ook de boekenkast was zeer welkom. Bijna 10 boeken gelezen deze vakantie, dus het was fijn dat er nog wat goede boeken in de kast stonden.

• 10John Middelberg13-11-2019

Een oase van schoonheid en rust

Een idyllische plek. Villa Senang is een prachtig huis omringd door een schitterende en liefdevol onderhouden tuin. Het uitzicht over de Balizee is zo mogelijk nog mooier. Elke ochtend ontvouwd zich een panorama om nooit te vergeten. Pal voor je neus , aan de andere kant van zwembad , ligt de Balizee met een paar vissersboten onder een strak blauwe lucht. Maar misschien nog wel het beste zijn de mensen die voor ons zorgden. We werden elke ochtend begroet met een stralende lach en het lekkerste eten dat je je kunt voorstellen. eten

• 9Jack Deschaux30-09-2019

Wat een prachtige villa om in te verblijven, om nog maar te zwijgen van de mensen die ons zo goed hebben verzorgd....de tuinman , de nachtwaker en niet te vergeten onze keuken prinsessen. In een woord echt geweldig. We gaan hier zeker nog een keer terug.

• 9Mike27-07-2019

een fantastische oase van rust en luxe

We hebben het geweldig naar onze zin gehad in deze villa. Na onze rondreis door Nieuw Zeeland en Australië hebben we hier 10 dagen 'vakantie gevierd'; voor ons een ideale manier om na te praten over onze enerverende reis, te ontspannen en ons voor te bereiden op onze terugkeer naar huis en werk. We hebben vooral heel erg genoten van ons verblijf in de villa; een heerlijke plek, een fijn zwembad, een mooie tuin, een geweldig uitzicht en heel hartelijke medewerkers die ons erg hebben geholpen ons erg verwend te voelen. I Luh is een geweldige kok en een heel prettige gastvrouw waarmee we het erg getroffen hebben. We hebben een paar heel mooie uitstapjes gemaakt (vooral het snorkelen bij Nusa Menjangan was prachtig), maar denken vooral met veel plezier terug aan de dagen die we op de villa doorbrachten.

• 10Frits Langschmidt05-07-2019

Voor herhaling

Villa Senang is zeer rustig gelegen, met een prachtig uitzicht over de Balizee. De staf van de villa is geweldig attent. Het prive zwembad wordt dagelijks schoongemaakt en is heerlijk. De noordkant van Bali is nog zeer authentiek. Het drukke zuiden ( en het vliegveld) liggen op drie uur rijden afstand. Overigens wel een prachtige rit.

• 10Kristine29-03-2019

Fantastisch!

Prachtige villa, direct aan zee. We voelden ons zeer verwend en hebben ontzettend genoten! Weinig andere toeristen in deze periode, het was top!

• 9Marc en Robertine van der Heijden22-02-2019

Fantastisch!

Villa Senang is een huis met een prachtige ligging direct aan zee. Het huis heeft een groot zwembad en een fantastisch uitzicht op zee. Een groot terras en een heerlijke tuin met veel tropische bomen en bloemen. Het huis is voorts van alle gemakken voorzien met 4 slaapkamers en 3 badkamers. Er wordt 3 daags voor je gekookt(ILuh is een top kok!), de tuin onderhouden en het zwembad schoongemaakt. Bovendien is gedurende de avond en nacht een bewaker aanwezig op het terrein.

• 10Trix Dekkers- Heezius11-02-2019

Fantastic

We liked the quiet location, the spacious interior, the well kept garden, the large pool. The staff was very friendly and I Luh is a very good cook! 😊And above all, we liked the quantity of very interesting books. A large selection on Bali and Indonesia

Villa Senang info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens