Villa Senang

Villa
Villa Senang
9,7

66 reviews over Villa Senang in het Nederlands

fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Ferdinand Francken,
18-11-2018

Villa Senang is een heerlijke huis met een onweerstaanbaar zwembad met ruim omliggend gazon en prachtige tuin vol met bloemen en palmbomen, met veel toewijding verzorgd door Ketut de tuinman, direct grenzend aan zee. De aanwezige staf is zeer behulpzaam en er wordt fantastisch voor je gekookt. Een heerlijk plaats om tot rust te komen en te genieten van de vaak prachtige zonsondergangen. Het gebied is niet toeristisch en biedt verschillende mogelijkheden voor mooie dagtochten.

Vol op genieten

Remco,
10-9-2018

Wat een fantastische plek om te genieten van al het moois wat Bali heeft: lekker eten, zee, strand en cultuur. De kok heeft heerlijk voor ons gekookt, misschien wel beter dan in een restaurant!

Een heerlijke plek.Paradijselijke rust

Pauline Sampiemon,
22-1-2018

De Villa en de tuin en het zwembad en het personeel zijn werkelijk geweldig.

Het strand is minder. Vanuit de villa is dat geen probleem. je hebt een prachtig uitzicht op zee, het geruis van het water.

Mirjam en Sjra,
28-9-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in Villa Senang en ons laten verwennen door I-Luh met haar gouden kookkunsten.

Daarmee niemand tekort te doen, want ook Ketut met zijn liefde voor de tuin, Gusti als gids en chauffeur en Made, de nachtwacht hebben ons, waar ze maar konden geholpen en wegwijs gemaakt.

We hebben genoten van het ruisen van de zee, ons verbaasd, gelachen, onze ogen uitgekeken naar de duizenden brommertjes, gepraat, geroken, geluisterd naar verhalen, veel geleerd, veel gezien, kortom, een nieuwe wereld is voor ons open gegaan.

Sinds onze thuiskomst wordt er minimaal een aantal keren per dag geroepen, konden we nog maar even : zwemmen, liggen In de Bale Benong, eten van I-Luh proeven, met het bootje de zee op enz.

We hebben ook genoten van de rust in en om de villa.

Paradijs op Bali!

Mieke,
8-9-2017

Een prachtige villa in een prachtige tuin. Groot zwembad en aan het strand! Zeer vriendelijk personeel dat heerlijk kookt en schoonmaakt. Mooie watervallen om te bezoeken in de buurt. Kortom: paradijs!

Paradijs!!

Irene,
14-8-2017

De rit naar Lovina, waar Villa Senang zich bevindt, is al een belevenis op zich. Je kijkt je ogen uit onderweg rijdend door dorpjes, over bergen en langs meren, geweldig! Villa Senang is een prachtig paradijs, je voelt je er gelijk welkom en thuis dankzij de geweldige gastvrijheid en verzorging van I luh, Ketut en Madé (zie eerdere lovende reviews waar ik me volledig bij aansluit). De villa, tuin en zwembad zijn allen zeer ruim en zeer goed onderhouden. In het gastenboek staan veel tips over dingen die te doen zijn in de mooie groene omgeving (bijv sawa's bezoeken), we hebben wel 100 tinten groen gezien! We komen graag weer terug!

Een fantastisch verblijf op bali

Bas de korte,
9-5-2017

Mooie villa, rustig, privacy en uitstekende verzorging. Wij voelden ons erg thuis hier. Qua ligging op eiland wat decentraal. In km nuet ver van andere plaatsen, maar door het balinese wegennet vaak lange reis. Overigens heeft de villa een vaste taxi chauffeur welke erg vriendelijk en behulpzaam is. Een absolute aanrader

Geweldig

Corné Hogerheijde,
18-4-2017

Een heerlijk huis met geweldige staff! De diners zijn voortreffelijk, en een tour door de bijzondere tuin door de tuinman leert je erg veel van het huis. Het huren van een scootertje is een aanrader om de omgeving te leren kennen. Maar eigenlijk heb je weinig nodig, een boekje en je zwemkleding. Om nog meer te ontspannen kun je een massage regelen bij de ondergaande zon (de masseurs komen naar je toe!)

Geweldige ervaring

Sarika,
18-4-2017

Een heerlijk huis wat alles heeft wat je zoekt voor een geslaagde vakantie. De staff zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niks ontbreekt

De tweede keer in Villa Senang,weer fantastisch !

Marcel van Eersel,
18-4-2017

Een prachtige villa in een oase van rust.Fantastische lokale medewerkers.

De kokin I Luh is een ster. We genoten van haar kookkunst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Senang in Dencarik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Senang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.