Villa Taman Perancak

IndonesiëBaliCanggu

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Taman Perancak voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 10Ruimte
  • 9.8Inrichting

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

7 Reviews over Taman Perancak

• 9Wim Geraets12-02-2015

Je eigen Oase van rust met alle comfort!

Grote Luxe Villa met personeel, zwembad, privacy en rust. Behulpzaam personeel.Mooi weer, rustig gelegen maar toch overal kort bij. Je kunt je verplaatsen te voet, met scooter of geef je over aan de taxi-chauffeur! Die weet alle mooie plekjes. Wij gaan dit najaar de 4e keer na 2009, 2011 en 2013.

Werkelijk Schitterend! Betere kwaliteit/prijs combinatie vind je nergens anders.

• 10mandy25-05-2014

Super!

Prachtige ligging en geweldige ruime villa. Echt een top verblijf. Ook een super verzorging van de huishoudelijke hulp. Lekker ontbijt en evt avondeten. Enige kleine minpuntje is dat als je 's avonds wat wil gaan doen je altijd een taxi moet regelen. Zo de deur uitlopen is er niet bij want de restaurants en winkels liggen echt wat verder weg. Maar zou zo weer gaan.

• 10Mariet van Kaam24-06-2013

Fantastisch verblijf

Zijn de eerste keer met vrienden in Taman Perancak geweest in november 2012. Het was werkelijk een geweldige ervaring. Wat een prachtige villa, groot zwembad, overweldigende tuin en een bijzondere lieve staf. Hebben daar een scooter gehuurd, echt een aanrader. Verder is het mogelijk om een taxi met chauffeur te huren. Na een dag op pad te zijn geweest was het een verademing om weer terug te zijn op het terrein van Perancak: wat een aangename rust na al die drukte in het verkeer. Dit alles is zo goed bevallen dat we in maart 2013 weer terug zijn geweest naar Perancak en ons volgende verblijf daar is gepland in november 2013.

• 10Desiree Duivenvoorde18-01-2013

De place to be voor familie's met kleine kinderen.

Wij waren hier met 3 kleine kinderen en 6 volwassenen, en wat een ruimte... ongelovelijk, ik heb echt nog nooit van mijn leven zo groot "vakantiehuisje" gezien!! Ondanks dat vantevoren best wel druk leek, met dit gezelschap, moest ik regelmatig mijn reisgenoten zoeken...

Service van Rismanto (beheerder) en overig personeel is echt geweldig.

Ligging is voor volwassenen prima, je kan lopen naar het strand en daar een leuke wandeling over het strand maken naar Echo beach, echt en super geweldig surfstrand. (kan je ook rechtstreeks met taxi heen hoor). Scootertje huren en je kan naar andere restuarantjes en of bijvoorbeeld Seminyak (vonden wij wat minder leuk, wel veel winkeltjes) zijn binnen bereik. Met kleine kinderen is dat wat lastiger, en ben je aangewezen op taxi's of zoals we later ontdekten op de de breng service van restaurants, wordt bijna door ieder restaurant gedaan. Overigens kan je ook laten koken in het huis zelf, tegen betaling van de boodschappen, ook handig.

• 9Wim Geraets09-10-2011

Werkelijk te Gek! Ga vast en zeker terug

(Nog) Rustige ligging maar toch centraal gelegen zodat je allerlei activiteiten en of drukte in nabijheid hebt. 6-persoonsvilla incl. personeel. Zwembad maar ook de zee op loopafstand (10 min.) of met scooter (2 min). Mooi weer, heel vriendelijke mensen en een prima kwaliteit-prijsverhouding.

• 9Harry08-06-2011

ZEER SFEERVOL EN GEZELLIG

Vriendelijk ruim vakantiepark. Een echte aanrader voor een familie vakantie. Rustig gelegen maar kort bij de mooie plaatsen. Een echte aanrader, vooral de leuke behulpzame staf.

• 10Jetske07-04-2011

Fantastische plek.

Heerlijke ruime huizen, ieders met een eigen zwembad, personeel en eventueel een prive chauffeur. De was wordt gedaan en 's ochtends staat het ontbijt klaar.

Villa Taman Perancak info

• Aantal personen5 tot 6