Bed & Breakfast Fare Ti'i

IndonesiëBaliCanggu

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Fare Ti'i voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Fare Ti'i

• 7syl03-08-2012

Gebrek aan management

Nadat wij deze villa geboekt hadden, is de villa overgenomen door ander management. We hebben dus heel wat emails moeten schrijven, want nieuwe staff was niet op de hoogte van onze boeking. Over ons verblijf gemengde gevoelens, aan de ene kant positief, de villa was schoon, het personeel (als het er was) was vriendelijk, zwembad en tuin waren prima, maar er was totaal geen management, niemand aan de receptie of aan de bar. Het park was totaal leeg, geen andere gasten. Wij hadden een huurauto en vonden onze weg wel, maar ik kan me voorstellen als nieuwkomers op Bali deze villa boeken zonder transport, dan zit je hier toch erg stil en verlaten. Ligt aan Jl. Pererenan, maar dit strand is niets bijzonders. Je moet tenminste naar Echo Beach om iets van restaurantjes ed te zien. Ca. 15 minuten rijden van Tanah Lot. Vlakbij is de manege Kuda Bahagia, hier hebben onze kinderen ponykamp gehad.

Bed & Breakfast Fare Ti'i info

Veilig betalen met