Hotel Rama Candidasa Resort & Spa

Hotel Rama Candidasa Resort & Spa

8.1Fantastisch

Indonesië, Bali, Candidasa

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Rama Candidasa Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang

63 reviews over Hotel Rama Candidasa Resort & Spa

• 2018
    8Petra27-08-2018

Prachtig resort

Wat een prachtig hotel. Direct aan zee, waar overigens niet gezwommen wordt, mooi zwembad. Prachtige natuur, met een Zen tuin. Een massagesalon en sportschool aanwezig. De kamers zijn prima, heerlijk bed, en overal is Wifi, wel vaak opnieuw inloggen. Het personeel doet er alles aan om je persoonlijk te benaderen en het je naar de zin te maken. Het restaurant vonden wij ietsje minder, vaak lang wachten, winderig, en niet veel keus voor onze (Europeese) smaak tijdens het ontbijt, maar al met al nog steeds voldoende. Leuk is dat er gratis activiteiten zijn zoals, fietsen, massagecursus, offer maken, yoga. De ligging is niet centraal, naar het centrum is het een minuut of 20 lopen en daar was ook niet veel te doen. Je kan wel een gratis hotelbusje gebruiken. Voor ons was deze plek prima voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Rudi Haenen02-05-2017

Heerlijk vertoeven

De vriendelijkheid van de mensen en de super schone kamer. Zwembad is ook top. niet goed..... moeilijk te zeggen. misschien het restaurant, Maar daar is men druk mee bezig. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat is in ieder hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Hugo08-04-2017

Goed hotel voor rustzoekers

Het hotel ligt op ca 2. km uit centrum aan een smal straatje en direct aan zee. Het complex is opgezet in Balinese stijl met een open receptie. Er zijn diverse bungalows, een aantal tweekappers met verdieping en, in renovatie, gebouw van 3 verdiepingen. Het geheel is gesitueerd in een tropische tuin met aan de zeekant een zwembad en het restaurant en er is geen strand. Onze kamer meet ca. 28 m2 met een klerenkastwand met koelkast. Verder staat er een kingsize bed, een ongelukkig zittende slaapbank, salontafeltje en een bureau-plank met grote flatscreen KTV en radio. De ruime, ca. 8m2 grote, badkamer heeft een grote inloopdouche en voldoende ruimte voor toiletartikelen. Elk huisje of kamer heeft een apart zitje buiten. Betegelde vloer, gratis Wifi en kluisje, strijkplank, strijkijzer, koffie/thee zet faciliteiten, airco en matige verlichting. Ontbijt: Teleurstellend. Diner: Matige tot goede kwaliteit. Ons oordeel: Goed hotel maar niet helemaal up to date.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Bep en Ton05-09-2016

Geweldige plek

Bij hotel Rama Candidasa wordt je echt als een gewaardeerde gast behandeld en de hele dag lekker in de watten gelegd. We waren er 12 dagen en als we weer op Bali komen gaan we er zeker weer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Veelweg26-06-2016

Geweldig

Wat vonden we niet goed ? Niets, er was werkelijk niets op aan te merken, je wordt er echt "gepamperd" en iedereen is er even vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9R. Haenen01-05-2016

Een warm bad.

Wij komen al jaren in dit hele fijne hotel. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en daarom voelen wij ons er erg thuis. De kamers zijn mooi en netjes schoon. De tuinen zijn prachtig onderhouden en het is er heerlijk vertoeven. Vooral de achtertuin (Zengarden) is een heerlijk rustige oase. Het restaurant heeft prima eten. de bediening bijzonder goed en vriendelijk. Het hotel beschikt over een heel fijn en goed schoon zwembad met een ondiep gedeelte voor kinderen. Het hotel ligt net buiten het plaatsje Candidasa. Je loopt de afstand in ongeveer 20 minuten. Elke ochtend gaat er vanuit het hotel een gratis shuttlebus naar het stadje. Daar zijn vele restaurants, en div. shops. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Linda09-09-2015

Heerlijk hotel om tot rust te komen

Het is een mooi opgezet Resort met huisjes en een gebouw van 2 verdiepingen met kamers. Wij zaten in het gebouw op de bovenverdieping. Mooie ruime kamer met een heerlijk balkon en heerlijke banken, het bed slaapt heerlijk. Wel wat vochtig als je de airco niet aan hebt en airco en elektriciteit doen het alleen als je er zelf ook bent en je de sleutel erin doet. Het eten in het restaurant is voortreffelijk!! Daarom is het zo gek dat het ontbijt wat tegenvalt. Het is niet slecht maar niet heel erg uitgebreid en het warme gedeelte niet echt warm. je kunt helaas niet in de zee zwemmen maar het zwembad is wel zo gebouwd dat je schitterend uitkijkt over de zee. Bedjes zijn heerlijk en de mensen heel aardig! Echte aanrader is om te gaan snorkelen bij de blue lagoon, via het hotel, duurt ongeveer 2 uur en kost ong 20 euro pp. Ook heerlijk en betaalbaar zijn de massages in de spa van het hotel

Gereisd met partner in september 2015

• 9Ingrid Wijers04-09-2015

ultiem relaxen

Een prachtig hotel om heerlijk te relaxen met een fantastisch uitzicht op zee

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9loet19-05-2015

verborgen paeadijsje

mooi hotel, rustig gelegen tussen de bananenbomen, aan zee, Personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt is uitstekend en het is heerlijk dineren, met uitzicht op de zee. Ruime schone kamers, die elke dag worden schoongemaakt. Prachtige ruime tuin aanwezig, en het zwembad heeft een ondiepe hoek (afgescheiden), voor de kleine kinderen.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9andre en carin09-02-2015

top hotel

beste hotel waar wij zijn geweest op Bali, mooi, hoge kwaliteit en stijlvol

Gereisd met partner in januari 2015

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats