Bungalow Pondok Bambu

IndonesiëBaliCandidasa

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Pondok Bambu voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 41 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 41 reviews
  • 8.2Inrichting
  • 8.4Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

41 Reviews over Pondok Bambu

• 2Jeroen16-01-2018

Gedateerde accommodatie, sober en eenvoudig

Het hotel ligt aan een straat, afhankelijk van waar je slaapt heb je hier enige hinder van. De kamers van dit hotel zijn erg sober en eenvoudig. TL-verlichting kan echt niet meer anno 2017. Er is sowieso weinig luxe te vinden in dit complex. Onze badkamer was zeker niet schoon, warm water was e zeker niet iedere dag. Het complex heeft wel een opknapbeurt verdiend. Wifi is heel slecht en elke keer dat je losgekoppeld u opnieuw inloggen die heel vervelend. Het Wifi is echt slecht, ieder keer dat je losgekoppeld moet je opnieuw inloggen dat is zwaar irritant.

Het zwembad bied wat verfrissing, maar stel je er niet te veel van voor want het is erg klein. Het strand mag je eigenlijk geen strand noemen, klein en ligt ook nog eens tegen de weg aan waardoor je niet lekker relaxt ligt. Het White Sands beach ligt 15 min. verderop, is veel beter maar je boekt een hotel aan het strand (kleine misleiding). Enige plus punt is het eten op dit complex.

Prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met andere hotels is zeker aan de hoge kant. Leuk voor een doorreis overnachting maar zou hier zeker niet een strandvakantie boeken of meer dan een paar dagen blijven.

• 10jeroen05-05-2016

voortreffelijk,mooi,kindvriendelijk, gezellig,

voortreffelijk,mooi,kindvriendelijk, gezellig,aan de oceaan.vriendelijk personeel,goed eten en mooie bungalows en een mooi zwembad.

• 10duijmpie12-08-2014

voelt als thuis komen

Heerlijke ruime en vooral schone bungalow met een prachtig terras met veel privacy. Een fantastisch ontbijt, ruime keuze, echt top. Zwembad is ook heerlijk en het zee uitzicht vanaf het restaurant is geweldig. Ook heeft Pondok bamba een duikschool met goede instructeurs. wij gaan in 2015 ook terug om met ons gezin onze padie te halen. Personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het je naar het zin te maken. Kortom een prachtige plek om je vakantie te houden. f

• 9Marjan-Marco20-06-2014

Een fantastisch resort

Het is een geweldig resort, huisje met zeezicht grote ruimen kamer badkamer waar je in kan dansen, kluisje aanwezig, en het personeel het zijn schatten altijd een glimlach niets is te veel met een woord geweldig. Op het resort is een zwembad en een restaurant aanwezig het eten is daar top bediening is top. Handdoek service je kunt zelfs je was laten doen tegen een kleine betaling. Het is een parel van Candidasa.

• 9Peter Boelen25-05-2014

Fantastische plek

Heerlijk genoten en tot rust gekomen. Lekkere bedden , mooi schoon verblijf. Heerlijk eten, fijn zwembad Niemand niets te veel. Ze helpen je met alles wat in hun macht staat

• 10Frank Snoeks24-09-2013

Beste vakantie ooit.......

Wij zijn zojuist weer terug in Holland, na hier 3 weken te hebben mogen logeren. Candi Dasa is niet voor discoliefhebbers of feestgangers. Maar wil je echt volledig tot rust komen dan ben je hier precies op de juiste plek. Pondok Bambu is een kleinschalig resort waar de gasten koning zijn en door het uiterst vriendelijke en correcte personeel volledig in de watten worden gelegd. Niets is hen te veel. Is ook een prachtige uitgangspositie om het prachtige oosten van Bali te verkennen. Bij de receptie van Pondok Bambu regelt men voor je eeen uitstekende gids, tegen eerlijke en gunstige prijs. De leiding van Pondok Bambu met eigenaar Gerco en zijn bedrijfsleider Sheva zijn de meest gastvrije hosten die wij op onze reizen zijn tegen gekomen. Mijn vrouw en ik zullen hier zeker nog vaker terug komen....... In 1 woord TOP..........

• 8mariska staal09-09-2013

In één woord fantastich!!

Erg fijne tijd hier gehad. Veel rust op het park, heerlijk zwembad. Gelegenheid om te eten op het park of in het aan de overkant gelegen restaurant De Crazy Kangaroo. Je kan er heerlijk eten, bediening is erg fijn. Behulpzaam personeel op het park, persoon heeft scholing gehad in engelse taal. Duikschool aanwezig op het park. Park ligt aan het strand. Ik kom hier zeker terug met mijn vriend en hopelijk met mijn kids!

• 9Edwin van Sambeek24-07-2013

Super lokatie

Wij hebben een paar dagen mogen verblijven op Pondok Bambu. Zeer vriendelijk personeel en het ook super gehad met het duiken. Geven je op een rustige manier uitleg en stellen je op je gemak.Personeel van Pondok Bambu geven je het gevoel alsof je de koning te rijk bent. Super allemaal

• 1Cas van Dijk20-06-2013

NOOIT MEER!

Onze 2e keer in Pondok is op de laatste dag enorm verpest door de houding en het gedrag van de manager. Er was van te voren op kamer aangegeven dat je vooruit moest betalen voor de kamer. Dat vonden wij geen probleem. Aan het eind van de vakantie ging ik afrekenen want er was nog 1 rest. bon en 2 wasbonnen van de laatste week te betalen. Volgens manager had ik niet betaald en moest ik weer de accomondatie betalen en waren er 2 restaurant bonnen.? Ik kon met bon aantonen dat ik betaald had en de 2e restaurant bon was niet mijn handtekening, en hij leek er ook niet op. Door de manager werd ik volkomen voor schut gezet door alles te bellen en diverse medewerkers erbij te roepen. Na 30 min ben ik weggegaan en gevraagd uitslag te vertellen, ik wachtte in restaurant. Na ongeveer een uur kwam hij pas en in plaats van excuus alleen mededeling ja de bon is van andere klant. Erg opletten hier dus en voor ons de laatse keer Pondok. Ook erg jammer dat de duikinst geen goedemorgen kunnen zeggen.

• 10Petra30-09-2012

Super!!!

Het is heerlijk op Pondok Bambu!!! Wij (mijn man, dochter en ik) komen hier nu al 6 jaar en het is voor ons thuis komen. Geweldige eigenaar! Lief, vriendelijk en zorgzaam personeel, staan altijd voor je klaar. Op Pondok Bambu kan je ook heerlijk eten. Ontbijt is ook prima en je kan dan ook genieten van het mooie uitzicht. Kamers zijn groot en worden iedere dag goed schoon gemaakt. Aan de overkant heeft de eigenaar een mooi restaurant geopend 'Crazy Kangaroo' ziet er heel mooi uit, ook daar kan je goed eten! Vanuit candidasa kan je veel ondernemen. Wij zijn ook 2 dgn naar Gili Air geweest, echt geweldig!! Met een fastboat ben je er in 2 uur, echt de moeite waard! Volgend jaar gaan we er zeker weer naar toe!! Het is echt een AANRADER!!

Bungalow Pondok Bambu info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met