Bungalow Lotus

3 reviews over Bungalow Lotus in het Nederlands

Van harte aanbevolen

Marianne Sangers
26-5-2013

Prachtig ressort in schitterende begroeide tuin gelegen. Mijn "standaard kamer" was een vrijstaand bungalowtje met heel veel ruimte en van alle gemakken voorzien. De buitenbadkamer die deels met een glazen afdak bedekt is, is uniek! Heerlijk is ook dat je altijd de branding kon horen, rustgevend! Het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig met 100% service! Enige minpunt voor niet-duikers zou het ontbreken van een strand kunnen zijn, maar er is een leuk zwembad met voldoende ligbedden, zitjes en een overdekte loungebank.

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

prima accomodatie fijne duikschool

Sonja
17-11-2011

Het is een vrij klein park met een aantal geschakelde bungalows. De bungalows zijn simpel maar prima in orde. De buiten douche is toch wel heerlijk. He eten in het restaurant is prima en de bediening is erg vriendelijk. Er is een lekker zwembad met een lounge gedeelte. Het zwembad lijkt in zee over te lopen, maar hier zit nog wat hoogte verschil en rotsen tussen.

Gereisd Met partner in oktober 2010
2008

Een mooi complex

Pleuni
10-1-2008

Een mooi complex. Wij hebben er maar 1 nacht geslapen ivm een transfer naar de Gili eilanden. De kamers zijn erg mooi, ook de badkamer buiten is een plaatje. Helaas waren wij zo ongeveer de enige gasten toen wat het een beetje saai maakte. Desondanks een erg mooi resort met een prachtig zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Lotus voor je op een rij gezet:

Bungalow info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lotus in Candidasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.