Hotel Kubu Bali

+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 35 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Kubu Bali

• 8HesdeW17-10-2010

Mooie bungalows tegen bergwand

Mooie bungalows met vijvers en mooi zwembad, Ontbijt goed niet erg uitgebreid zeer goed restaurant onder aan de berg al met al een geweldig verblijf

• 1Frouke15-10-2010

Vergane glorie die ze vergeten zijn te onderhouden

Het zou een schitterend hotel kunnen zijn als het onderhouden zou worden en dat terwijl er veel medewerkers zijn die de gehele dag niets zitten te doen. Het dak lekt, de airco doet het niet en er komen 's nachts beesten tevoorschijn in het bed dus van slapen komt het niet echt. Na een dringend verzoek werden de bladeren uit het zwmbad gehaald, de ooit schitterend tuin is nu een woesternij met brulkikkers. We hebben in 2 dagen 3 kamers gehad. De prijs van $65.- per nacht voor een de luxe kamer is veel te veel. Als je slecht ter been bent oid is dit een absolute afrader, wij zaten ter hoogte van het zwem en het was een flinke tippel naar boven.

• 9petersoswald25-08-2010

Paradijs op bali

Uitermate goed hotel. Onzin van al die trappen. Wij moesten er 177 lopen, kleine moeite. Superkamer gehad. Groot en super mooi uitzicht! Inderdaad onderin zijn de mindere bungalows, voor een paar euro meer heb je een super luxe kamer. Klantvriendelijk zijn ze zeker. Ze liepen maar al te graag voor je en ze waren altijd bereid om vriendelijk goedemorgen te zeggen. Eten deden we altijd bij Vincent's. Een nederlandse eigenaar maar chique eten voor erg weinig geld, echt een aanrader(ligt dichtbij het meertje).

Excursies welke aan te raden zijn: Snorkelen, Ubud, Kuta, Traditionele dans, evt Sanur.

Ook kun je voor weinig geld je laten masseren in het hotel. Een uur lang! Kortom wij zijn 17 nachten in Kubu Bali geweest, maar wellicht wel het meest vriendelijke en qua prijs/kwaliteit het beste hotel ooit!

• 4fam Reiziger21-10-2009

Spookhotel!

Geen aanrader, zeer vieze kamers en slecht onderhouden. Wij zijn hebben na het zien van de kamer meteen rechtsomkeerd gemaakt. Inderdaad ver vergane glorie. Fayar hotel aan de zee (in dezelfde straat) is een beter alternatief als je een bezoek wilt brengen aan Candidasa en voor € 35 per kamer per nacht niet duur.

• 4Freddie en Linda25-08-2009

dramahotel

We zijn vanmorgen aangekomen in dit hotel, en om vijf uur weer vertrokken. Ongelooflijk hoe smerig dit was, schimmel in de badkamer overal, heel veel achterstallig onderhoud en hagadissen op de kamer. Wij zijn snel vertrokken naar Alila, wat wel iets prijziger is, maar stukken beter. Touroperator, schaam jullie om dit hotel in de gids op te nemen. Dit past niet bij de hotels op Bali!

• 6Verleur01-08-2009

Dit nooit meer

Wij waren hier voor 2 nachten en het was echt een nachtmerrie. Het park was wel heel mooi gelegen maar het hotel is "vergane glorie". Vieze kamers, veel ongedierte omdat het dak gedeeltelijk open was. S'morgens werden we belaagd door de apen en zelfs aangevallen door hen. We waren gedwongen om die dag weg te gaan terwijl we eigenlijk bij het zwembad wilden zitten maar dat kon niet vanwege de agressieve apen. Het personeel stond er alleen bij te lachen. Het personeel van vooral de balie en het ontbijt was zeer onvriendelijk en dat waren wij van Bali echt niet gewend. Wij zijn 1 dag naar het White Sandy Beach geweest en dat was een erg leuk strandje. Geen aanrader dus!

• 7Dirk23-02-2009

Redelijk hotel in een mooie omgeving.

Kubu Bali is een aardig hotel met ruime kamers met een buitendouche. De ligging is mooi en de kamers zijn sfeervol maar wel wat gedateerd. Jammer is dat de buitendouche in verbinding staat met de kamer wat inhoudt dat ook de muggen binnen kunnen komen en de airco zijn koeling gedeeltelijk dus voor de buitenlucht gebruikt. Regelmatig zie je apen en word je vereerd met een bezoekje van deze dieren hetgeen best leuk is. De omliggende tuin is mooi en 's avonds hoor je diverse geluiden van kikkers, krekels enz. We hebben er een goed verblijf gehad en indien je Candidasa bezoekt, is dit hotel zeker aan te bevelen gezien de gunstige prijs en mooie ligging. Candidasa is echter uitgestorven en er is werkelijk niets te beleven. Er is geen strand in de buurt waar je lekker kunt zonnen en ook het snorkelen stelt niets voor. Ga je naar Bali, laat Candidasa dan liggen want er zijn heel wat leukere én mooiere plaatsen op het eiland.

• 6Monique, Romy, Angelique en Henk17-08-2008

Tegenvaller......

Helaas was dit hotel en Candi Dasa de grootste tegenvaller van onze vakantie. Op onze doorreis in Bali kwamen we aan bij Kubu Bali. Een schitterend gelegen accommodatie tegen een heuvel. Mooie beplanting, vijvers en vooral het uitzicht. De bungalow daarentegen was absoluut niet wat de gids ons voorschotelde. Sterk verouderd, niet goed schoongemaakt (vieze glazen), kastjes wit van het vocht, gaten in het rieten dak, kakkerlakken op de grond en de volgende ochtend: keutels (ratten?) in de badkamer. Na 1 nachtje zijn we verhuisd naar een ander hotel. Gasten uit België die dit hotel via internet hadden geboekt maakten meteen rechtsomkeerd omdat deze acco niet aan de verwachtingen voldeed.

Misschien een accommodatie voor de avontuurlijke mensen onder ons!

Ook Candi Dasa is bijna uitgestorven, zelfs in het hoogseizoen. Erg jammer.

• 9Desiree en Raymond10-05-2008

Als je er langs rijdt denk je ... is dit zo'n mooi hotel? Maar zodra je langs het restaurant omhoog rijdt en van de receptie uit omhoog loopt (veel trappen) kom je in een waar paradijs. Wij hadden niets geboekt en kregen naar onderhandelen cottage "115" voor 600.000 Rp €42,- incl ontbijt en tax per nacht. Voor ons dochtertje van 4. werd gratis een extra bed neer gezet. De ruime cottage was schitterend en een douche gedeeltelijk buiten. Vanuit de cottage heb je een prachtig uitzicht op zee en de tuin. Er is geen tv en radio, maar met een concert van krekels, kikkers en gekko's is dat niet nodig. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Als je in de middag nog bij je cottage bent komen ze wat lekkere hapjes van het huis brengen. Zwembad is zalig om bij te liggen, in de middag komen er zelfs aapjes kijken en het restaurant is zeer goed (ligt alleen langs de hoofdweg). Voor rust, lekker eten en excursies is dit een perfekt hotel! Naar dit paradijs gaan wij zeker terug.

• 8't San06-01-2008

In juli 2007 bezochten wij Candidasa met een huurauto. We bleven 3 nachten in Kubu Bali. De cottages liggen in een prachtig aangelegde tuin. De cottage die wij geboekt hadden was aan de krappe kant en onze dochter had geen extra bed. Er waren echter ook grotere cottages waar wel een extra bed in zou hebben gepast. Verder alles prima, ook het zwembad.

Hotel Kubu Bali info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar