Hotel Dasa Wana Resort

43 reviews over Hotel Dasa Wana Resort in het Nederlands

Droom vakantie

Familie van Aken
11-6-2017

Komen al sinds 1998 op dit Resort. Het is zo'n mooi, fijn en bijzonder Resort. Voor ons een paradijs. Voor de tweede x met kinderen geweest. De kinderen van 9 en een tweeling van 4 hebben zich opperbest vermaakt in het zwembad en het terrein. Mooie bungalows en Rooms. De familie kamer was echt fijn. Restaurant is goed en heerlijk eten op de kaart. Prachtige natuur op het park, goede was Service.

Echt een resort vér van de drukte en hectiek van Kuta en toch maar slechts ruim een uur rijden van de luchthaven.

Het is heerlijk toeven omgeven door rust en goede zorg van het personeel. Het is ook een goede uitvalbasis om diverse uitstapjes te maken. Op slechts 15 min rijden ligt White Sand Beach.

Kortom een aanrader.

Dit is echt een fantastische plek om te verblijven

Dick en Renée Lok
27-3-2017

Voor de 2e keer in DasaWana geboekt, nu voor 4 weken. Wederom fantastisch. De ligging is rustig, het resort wordt fantastisch onderhouden. Deze keer, net na de regentijd, staat alles prachtig in bloei en is alles groen.

De keuken was wederom een genot, we hebben maar 1 keer buiten het resort gegeten en vastgesteld dat de prijs/kwaliteit verhouding op DasaWana uniek is. We hadden dezelfde kamer als de vorige keer, met vanaf ons terras een prachtig uitzicht over het resort en zwembad. Onze kamer was basic, mag wel een keer een opknapbeurt hebben. Prima airco! Een verblijf op DasWana is een absolute aanrader. Een geweldige, vriendelijke en zeer behulpzame staf.

Een tropische verassing

John & Glenny
19-4-2016

Een klein maar o zo fijn resort rustig gelegen.

Fijne nette bungalows met prima airco en ventilators,

leuk zitje aan voor- en achterzijde. Alleen het keuken gedeelte in onze bungalow was erg basic. Een magnetron zou hier wel op zijn plaats zijn om het gemak nog iets meer te verhogen.

Een prima zwembad dat goed onderhouden wordt. De tuin is een ware oase van rust en groen, heel bijzonder, iets waar de eigenaars erg trots op mogen zijn.

Ook het onderhoud van de bungalows en de tuin rondom is erg goed en verdiend

de hoogste waardering. De keuken is prima met normale prijzen en het was een genot om 's morgens hier te ontbijten met een view over de tuin en pool. Prima verzorging door het personeel onder leiding van Doyok.

Dasa Wana, een werkelijke aanrader en zeker value for money.

Wij komen zeker hier terug.

een geweldige verzorging en verwennerij

bert boonstra
9-2-2016

de vriendelijkheid en de te korte tijd daar

Heerlijke plek om even bij te komen.

George Brouwer
4-2-2016

Kleinschalig resort in een bloemrijke omgeving.

Gastvrij en prima eten.

fam. Lok
7-12-2015

Een verblijf in Dasa Wana is aan te bevelen. De kamers zijn basic maar prima in orde. Het resort is kleinschalig met een prachtig onderhouden tuin en fijn zwembad. De keuken is werkelijk fantastisch. Om 17.00 uur wordt er gevraagd wat je wil eten, er is een ruime keus uit hoofdzakelijk Balinese gerechten. Voor de lunch en diner betaal je totaal € 20,00 - € 25,00 per dag (incl. wijn en /of bier) en dit voor 2 personen!! Wat heel plezierig is dat er prijsafspraken zijn met een aantal vaste, geselecteerde chauffeurs.

Prachtig, stil en rustig plekje!

Herman Oldenburger
4-12-2015

Ik ging .a. voor de rust er naar toe en dat was precies goed en zoals ik verwacht had uit verhalen.

Voorts bijzonder cvriendelijke staf!

Prachtig

Carel van de Graaf
20-10-2015

Geweldig resort, mooi gelegen, op afstand van de doorgaande weg door Candidasa.Kleinschalig complex met mooie bungalows/villa's te midden van een tropische tuin met zwembad.Vriendelijk personeel. Klein restaurant met eenvoudige doch smakelijke gerechten.

prachtig paradijsje

broddie en mimi huinink
19-11-2014

3 weken op Bali in Dasa Wana. Wat een heerlijke vakantie op een klein schalig resort dat er uit ziet als een paradijsje. De mooie onderhouden tuin met zwembad , het mooie huisje dat dagelijks schoon gemaakt wordt, het heerlijke eten. Buiten de deur eten was minder lekker dan in het eigen restaurant. Het super aardige en kundige personeel maakte het verblijf op dit resort tot een zekere aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dasa Wana Resort in Candidasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dasa Wana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.