Hotel Candi Beach Cottage

8.9Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Candi Beach Cottage voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Candi Beach Cottage

• 2018
    9Haanskorf18-03-2018

Mooie lokatie jammer van het plastic in zee

De accomodatie is fantastisch..de bediening ook heel erg vriendelijk het complex ligt in een schitterende goed onderhouden tuin als je van rust houd zit je hier prima. Zwembad is mooi en ligt direct aan zee. Het enige minpunt van het strand is de vervuiling op heel Bali..hier op candidasa hadden we er tegen de middag ook last van dit is zo jammer van een pracht lokatie..het word wel opgeruimd maar het is niet wat je verwacht van een toplokatie..blijkbaar is het op Kuta en Sanur vele malen erger. Dus al bij al wij hebben ondanks de plastic vervuiling erg genoten van dit oord. Hopelijk grijpen ze in zodat wij als toerist Bali niet de rug toe keren.

• Oude reviews

10Fam s24-09-2016

Wauw

Wat een heerlijk hotel! 'S ochtends tijdens het ontbijt uitzicht op zee met springende dolfijnen! Dat is nog eens mooi wakker worden. Eten is zeer goed, ontbijt erg uitgebreid. Enorm vriendelijk personeel. We vonden het jammer dat we er maar 2 dagen waren. Omgeving is prachtig maar je moet er wel op uit. Rondom het hotel is niet veel te doen.

• 7Lisa30-08-2016

Prima hotel

In totaal verbleven wij in deze accommodatie 2 nachten. Dat was voor ons ook lang genoeg. Wij zijn allebei 20 jaar en vonden het nogal saai in Candidasa. Het hotel was luxe en zeer schoon. De omgeving vonden wij minder en dat is ook de reden waarom wij hier niet weer naartoe zouden gaan. Voor mensen die voor totale rust komen is het zeker een aanrader! Om het 'pure' Bali te zien en rond te trekken is een andere plaats meer geschikt!

• 10N.Akkerman31-12-2015

dat het personeel heel erg vriendelijk is ,en een schitterend park en zwembad en een mooie lokactie is om in de omgeving te verkennen ,het ligt centraal op het eiland dus alles is goed te berijken

• 9Doen!!14-08-2015

Wat een fantastische locatie!

Wij verbleven hier HELAAS maar 1 nacht tijdens onze rondreis Bali Compleet. Wat een prachtige locatie. Ik kan niets zeggen over de omgeving, maar dat hoeft ook niet als je ziet waar dit hotel staat. Echte aanrader, beste locatie van de rondreis. Touroperator tip....volgende keer twee nachten! Enige minpuntje: extra bedbankje was geen fijn bed voor een kind, dus maar tussen ons in op king size bed.

Met jonge kinderen

• 9Mirjam31-07-2015

Prachtig!

Deze accommodatie is prachtig. Echt lekker om even uit te rusten na de lange vlucht. Buiten het hotel is niet veel te doen (behalve een heerlijke Warung met goed eten voor weinig geld), je moet je dus vermaken op het terrein. De SPA is heerlijk, goede massages. Eten ook top en personeel heel vriendelijk. Enig minpuntje, de tripjes die je via het hotel kunt regelen zijn erg duur, niet doen! Even naar Candidasa en dan bij een kraampje regelen en afdingen. Wij hebben de omgeving verkend op de mountainbike en dat was super leuk. Ook de beide water paleizen zijn een (klein) dagtochtje zerk waard.

Met vrienden

• 10J Heinen07-06-2015

We zijn hier gekomen via zusterhotel Legiean Beach het waren twee geweldige dagen een oase van rust

• 8bernhart/jacobs08-04-2015

oase van rust

Ook ideaal voor doorreis maar als je van rust houdt dan is het zeker een aanrader!

• 9Auk en Janny21-04-2014

Meet the "new" Candi Beach Cottage.

De Candi Beach Cottage wordt momenteel uitgebreid met villa's, een nieuw restaurant en spa. Dit moet voor de zomer 2014 klaar zijn.

Wij hebben gebruik gemaakt van één van de nieuwe "beach pool villa's". Deze zijn gebouwd in de nieuwe Balinese bouwstijl: strak, veel licht en ruimte. Ze hebben allen uitzicht op de ruime tuin en op zee. Een royaal zwembad, gazebo en ligstoelen behoren tot de standaard uitrusting. De villa's zijn smaakvol ingericht en hebben een ruime kamer die voorzien is van een zitje, bestaande uit een royale lounge bank en twee stoelen. De ruime badkamer is compleet ingericht. De Whirlpool, een afzonderlijke dubbele douche en veel kastruimte onderstrepen het comfort in deze ruimte.

De verzorging in de villa is uitstekend.

De "new" Candi Beach Cottage (nieuw restaurant en villa's) belooft veel voor de toekomst. De villa is een aanrader voor mensen die gesteld zijn op meer privacy en zich zelf willen verwennen.

Met recht een top villa!

• 9cvandeliefvoort01-10-2013

Geweldig hotel op een mooie plek!

Geweldig hotel op een mooie plek. Het hotel is gewoon goed. Mooi opgezet met bungalows en hotel kamers. De kamers zijn mooi ingericht bedden met klamboe. Mooie badkamer met bad/douche en toilet. Twee zwembaden. Gelegen aan het mooie strand. Mogelijkheid tot massage met utizicht op zee. Kregen gratis diner aangeboden, gezien de receptie aan het verbouwen zijjn, waar je totaal geen last van hebt! Het eten in het restuarant is goed.

Met vrienden

7 tips over Hotel Candi Beach Cottage

• Auk en Janny, 21-04-2014

Candi Dasa is een prima plaats om Bali te verkennen. Je hebt geen last van files. Snorkelen, fietsen, raften, wandelen door de rijstvelden, enz., het is allemaal op betrekkelijk korte afstand van Candi Dasa te vinden.

• Gerard en Boukje van solingen , 24-07-2013

Wissel in Nederland al geld. Er is geen pin in de buurt. Je kan wel euro wisselen in het hotel. Voor snorkelen of duiken zoek Bali Bubbels, dit is van een Nederlander! Prima service.

• Gaastra J, 18-02-2013

Met een busje zijn veel bezienswaardigheden goed bereikbaar

1 vraag over Hotel Candi Beach Cottage

• rensvw, 24-01-2016

prijzen eten

wat zijn de prijzen van het eten op het resort

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV