Hotel Anom Beach Inn

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Anom Beach Inn

• 8Laura 23-12-2010

prachtig uitzicht!

Erg mooi hotel. We hadden een jineng superior geboekt met zeezicht. prachtig utzicht!! Ontbijt is a la carte ( american, continental enz ) Goed hoor! Ook het avondeten is een absolute 9! Het enige jammere is dat er rondom het hotel totaal niks te doen is, ligt echt in de middle of nowhere. Kom je voor de rust ( zoals wij, 3 nachten ) dan is dit echt een aanradertje!

• 9Lilian Füsers05-07-2010

Ja hoor, we waren er weer!!!

Nadat we eigenlijk 5 nachten in Padang Bai zouden verblijven, maar na 1 nacht zijn vertrokken, was het een verademing om weer bij Anom beach Inn te komen. Heerlijk, niets aan toe te voegen aan de beoordeling van vorig jaar. We werden zeer hartelijk ontvangen. Dit keer verbleven we in een bungalowkamer, en deze was voorzien van zeer goede bedden en een comforabel zitje buiten. Volgend jaar weer???

• 9Peter24-03-2010

Schöne Bungalowanlage mit kleinem Strand

Das Anom Beach Inn ist eine kleine, grüne Anlage mit Bungalows und einem Hotelgebäude mit 8 Zimmern. Es liegt direkt an einem kleinen Sandstrand und verfügt über einen sehr schönen Garten in welchem auch ein gepflegter Pool angelegt ist. Von den verschiedenen Bungalows haben zwei Meerblick. Diese sind in traditioneller Bauweise erstellt worden und zweigeschossig. Die normalen Bungalows sind ausreichend groß und verfügen über Aicondition, Minibar und schöne Möbel im landestypischen Stil. Viel Riesenbambus. Die traditionellen sind zweigeschossig und benötigen aufgrund ihrer Bauweise keine Aircon. Das Hotelgebäude wird gerade renoviert, man bekam aber fast nichts davon mit. Die gesamte Anlage ist sehr gepflegt. Das Personal ist freundlich und Bali-typisch sehr zurückhaltend gegenüber den Gästen aber stets präsent. Das Restaurant bietet sehr gute einheimische Küche vor allem gegrillten Fisch und Reisgerichte. Für die die es brauchen werden auch 2-3 deutsche Gerichte angeboten.

• 9Lilian en Jan24-09-2009

Volgend jaar weer!

Bij Anom Beach Inn heb je de keuze uit diverse slaapgelegenheden, bungalows met en zonder airco en jinengs met en zonder zeezicht. Je hebt de keuze tussen diverse ontbijten en je kunt alles bijvragen wat je wilt. 's Morgens om 7 uur wordt er een thermoskan met thee naar de kamers gebracht, zodat de dag al zeer relax begint. De lokatie is schitterend, wij hadden de jineng superieur met zeezicht. Het hotel bestaat uit 24 slaapeenheden. Het is maar een 2sterren hotel, maar met een 5sterren keuken! Het eten daar is overheerlijk en mooi opgediend. De prijzen zijn erg laag voor eten en drinken. Massages 50000rph voor een uur. Slaapkamers met koelkastje. De moeite waard om van daar uit trips te gaan maken. De eigenaar doet er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Helemaal TOP!

Hotel Anom Beach Inn info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar