Hotel Alam Asmara Dive Resort

Hotel Alam Asmara Dive Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alam Asmara Dive Resort voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Alam Asmara Dive Resort in het Nederlands

mooi groen hotel

Roos
18-1-2014

Kamers liggen mooi verscholen tussen het vele groen langs een pad van tegels over de vijver met vissen. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en netjes. Zwebad ligt op het noorden met uitzicht op zee. Het is er warm genoeg zodat dat niet uitmaakt. Het is een leuk kleinschalig hotel.

Fantastisch!

Theo en Jolande
1-12-2013

Wij hebben 3 nachten in Alam Asmara gelogeerd.

Fantastisch verblijf gehad! Het personeel is heel attent, super vriendelijk en bekwaam. Het eten is overheerlijk en met veel zorg bereid.

Het restaurant ligt heel mooi aan zee met een schitterend uitzicht.

Mooi zwembad.

Goed verzorgde kamers met mooie half open badkamer.

Kamers worden 2 keer per dag schoongemaakt en 's avonds wordt de kamer klaargemaakt voor de nacht.

Heel de dag heet water beschikbaar op het terrasje voor koffie en thee.

Tijdens ons verblijf was mijn man jarig en werd hij door het personeel zingend gefeliciteerd met taartje en kaarsjes!

Een klein paradijs om tot rust te komen

Karin Nieuwenhuis
26-10-2011

Indrukwekkend hoe ze een pijpelaantje om hebben kunnen toveren in een klein paradijs. Alam Asmara betekent vrij vertaald 'Tuin van de Liefde' en dat hebben ze heel mooi uitgewerkt. Gezellige kamers (iets aan de kleine kant, detail) en mooie grote, open badkamers. Een klein zwembad. Het ontbijt is prima. Ook het restaurant is goed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom alles is aanwezig om met zijn tweetjes heerlijk tot rust te komen. Voor een gezin of grote groepen is dit hotel te kleinschalig.

Romantische plek

markvz2001_1
2-9-2011

Wat een prachtig mooi plekje is dit zeg! Je komt hier tot rust! Kleinschalig hotel (ik geloof maar 8 bungalows) maar heel nette bungalows! Open lucht badkamer is erg apart en gaaf. Huisjes omringt door water waar koikarpers in zwemmen. Altijd wat te zien dus, ondanks dat je geen uitzicht hebt.

Ontbijt was prima, net als rest van de service en bediening. Heerlijke Bintang (Indonesisch bier) gedronken ter afsluiting van onze trip die dag.

Zeer romantisch hotel met uitstekende service.

leuk kleinschalig hotel

Jeroen en steffie
7-8-2010

We hebben hier een nacht gelogeerd als onderdeel van een rondreis door Bali. Het is een kleinschalig en mooi hotel met goede service. Het bestaat uit een aantal kleine bungalows (1 kamer per bungalow). Het restaurant is direct aan de zee gelegen met een mooi uitzicht. Er is helaas geen strand aanwezig, wel een klein zwembad.

Mooi knus resort

roxcanetomasila
21-7-2010

Midden in het centrum! mooi schoon resort!

Leuke bungalows met vlonders en overal vijvers met koi karpers!

Ontzettend aardig personeel en heerlijk eten!

Mooie open lucht badkamer!

Wat een persoonlijke service !

Party Van Goethem
3-11-2009

Bungalow #103 :

Prachtig, rustig en aangenaam hotel. Persoonlijke service. Management zéér bekwaam en personeel goed opgeleid, steeds vriendelijk en behulpzaam. Zeer verzorgd à la carte ontbijt. 's Avonds dineren op een gezellig terras. Zeer lekker en schappelijk van prijs. Leuke "buitenbadkamer", goede airco en romantisch bed.

We hebben er slechts 2 nachten gelogeerd; dit mocht zéker wat langer zijn.

Heel mooi voor enkele dagen!

Neesje en Ellen
31-5-2009

Rustig hotel met goed restaurant.Geweldig ontbijt met eigengebakken brood.Eten aan tafeltjes

direkt aan zee.Ligstoelen staan eveneens bij zee met prachtig uitzicht.Mooie kamers met paden met water ernaast met grote vissen.Grote halfopen badkamer.Als je niet geboekt hebt, kun je rustig afdingen op de vrij hoge prijs.Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.Mijn zus en ik hebben het 3 dagen erg naar ons zin gehad in mei 2009.Voor herhaling vatbaar.

2008

We zijn supertevreden van ons recente verblijf(juni 2008)

Broers-Carlens, Ghislain Monique
30-6-2008

We zijn supertevreden van ons recente verblijf(juni 2008) in Alam Asmara te Candidasa.

Heel knus,ruime kamer met open badkamer, zeer vriendelijk personeel, mooie ligging (vanuit je bed hoor je het ruisen van de zee) en een voortreffelijke keuken. Een aanrader.

12 kamers tellende hotel in het hart van Candidasa met een goed restaurant zeer vriendelijke medewerkers in hotel en restaurant.

Personeel krijgt alle weken motivatie training.Zeer schone kamers die elke dag goed onderhouden worden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alam Asmara Dive Resort in Candidasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alam Asmara Dive Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.