IndonesiëBaliCandidasaHotels CandidasaHotel Alam Asmara Dive Resort

Hotel Alam Asmara Dive Resort

IndonesiëBaliCandidasa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alam Asmara Dive Resort voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Alam Asmara Dive Resort

• 9Roos18-01-2014

mooi groen hotel

Kamers liggen mooi verscholen tussen het vele groen langs een pad van tegels over de vijver met vissen. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en netjes. Zwebad ligt op het noorden met uitzicht op zee. Het is er warm genoeg zodat dat niet uitmaakt. Het is een leuk kleinschalig hotel.

• 9Theo en Jolande01-12-2013

Fantastisch!

Wij hebben 3 nachten in Alam Asmara gelogeerd. Fantastisch verblijf gehad! Het personeel is heel attent, super vriendelijk en bekwaam. Het eten is overheerlijk en met veel zorg bereid. Het restaurant ligt heel mooi aan zee met een schitterend uitzicht. Mooi zwembad. Goed verzorgde kamers met mooie half open badkamer. Kamers worden 2 keer per dag schoongemaakt en 's avonds wordt de kamer klaargemaakt voor de nacht. Heel de dag heet water beschikbaar op het terrasje voor koffie en thee. Tijdens ons verblijf was mijn man jarig en werd hij door het personeel zingend gefeliciteerd met taartje en kaarsjes!

• 9Karin Nieuwenhuis26-10-2011

Een klein paradijs om tot rust te komen

Indrukwekkend hoe ze een pijpelaantje om hebben kunnen toveren in een klein paradijs. Alam Asmara betekent vrij vertaald 'Tuin van de Liefde' en dat hebben ze heel mooi uitgewerkt. Gezellige kamers (iets aan de kleine kant, detail) en mooie grote, open badkamers. Een klein zwembad. Het ontbijt is prima. Ook het restaurant is goed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom alles is aanwezig om met zijn tweetjes heerlijk tot rust te komen. Voor een gezin of grote groepen is dit hotel te kleinschalig.

• 10markvz2001_102-09-2011

Romantische plek

Wat een prachtig mooi plekje is dit zeg! Je komt hier tot rust! Kleinschalig hotel (ik geloof maar 8 bungalows) maar heel nette bungalows! Open lucht badkamer is erg apart en gaaf. Huisjes omringt door water waar koikarpers in zwemmen. Altijd wat te zien dus, ondanks dat je geen uitzicht hebt.

Ontbijt was prima, net als rest van de service en bediening. Heerlijke Bintang (Indonesisch bier) gedronken ter afsluiting van onze trip die dag.

Zeer romantisch hotel met uitstekende service.

• 9Jeroen en steffie07-08-2010

leuk kleinschalig hotel

We hebben hier een nacht gelogeerd als onderdeel van een rondreis door Bali. Het is een kleinschalig en mooi hotel met goede service. Het bestaat uit een aantal kleine bungalows (1 kamer per bungalow). Het restaurant is direct aan de zee gelegen met een mooi uitzicht. Er is helaas geen strand aanwezig, wel een klein zwembad.

• 9roxcanetomasila21-07-2010

Mooi knus resort

Midden in het centrum! mooi schoon resort! Leuke bungalows met vlonders en overal vijvers met koi karpers! Ontzettend aardig personeel en heerlijk eten! Mooie open lucht badkamer!

• 9Party Van Goethem03-11-2009

Wat een persoonlijke service !

Bungalow #103 : Prachtig, rustig en aangenaam hotel. Persoonlijke service. Management zéér bekwaam en personeel goed opgeleid, steeds vriendelijk en behulpzaam. Zeer verzorgd à la carte ontbijt. 's Avonds dineren op een gezellig terras. Zeer lekker en schappelijk van prijs. Leuke "buitenbadkamer", goede airco en romantisch bed. We hebben er slechts 2 nachten gelogeerd; dit mocht zéker wat langer zijn.

• 10Neesje en Ellen31-05-2009

Heel mooi voor enkele dagen!

Rustig hotel met goed restaurant.Geweldig ontbijt met eigengebakken brood.Eten aan tafeltjes direkt aan zee.Ligstoelen staan eveneens bij zee met prachtig uitzicht.Mooie kamers met paden met water ernaast met grote vissen.Grote halfopen badkamer.Als je niet geboekt hebt, kun je rustig afdingen op de vrij hoge prijs.Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.Mijn zus en ik hebben het 3 dagen erg naar ons zin gehad in mei 2009.Voor herhaling vatbaar.

• 9Broers-Carlens, Ghislain Monique30-06-2008

We zijn supertevreden van ons recente verblijf(juni 2008) in Alam Asmara te Candidasa. Heel knus,ruime kamer met open badkamer, zeer vriendelijk personeel, mooie ligging (vanuit je bed hoor je het ruisen van de zee) en een voortreffelijke keuken. Een aanrader.

• 9Chris van Beeren21-03-2008

12 kamers tellende hotel in het hart van Candidasa met een goed restaurant zeer vriendelijke medewerkers in hotel en restaurant. Personeel krijgt alle weken motivatie training.Zeer schone kamers die elke dag goed onderhouden worden

Hotel Alam Asmara Dive Resort info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar