Reviews over Blayu

Rust, en een mooi uitzicht.

JS,
    2-8-2018

Hele mooie locatie. Rustgevende sfeer en zeer vriendelijke medewerkers. Hebben daar elke avond heerlijk gegeten, want er zijn niet veel restaurants in de buurt van dit hotel. Echter raad ik aan om in deze omgeving een gids te nemen om het gebied te verkennen. Vanuit de kamers heb je heel mooi zicht op de achter liggende rijstvelden. Een aanrader voor een bezoeker die rust wil op bali van alle toeristen en drukte.

Fantastisch!

tvandelft_1,
    4-12-2013

In november hebben wij hier gelogeerd. Echt een klein paradijsje omgeven door mooie rijstvelden. Nog niet ontdekt door het massatoerisme. Prachtige tuin met mooi zwembad. Fijn personeel. Super mooie en heel grote kamer met aparte grote open badkamer. Heel mooi rond bad wat midden in een vijvertje met vissen staat. Echt een aanrader!

Wat een heerlijke plek!!!

Emie Sippel,
    13-5-2013

Miijn man en ik waren hier 4 nachten. In een ruime, schone en praktische bungalow met veel bergruimte. De klapper is het fijne terras met stoelen en een ligbed, waar je uitkijkt over een prachtig landelijk Bali.

De lokale bevolking loopt, gescheiden door een kali, vlak voor je langs. Gras te snijden, takken bossen op hun hoofd of te vliegeren en te zwemmen.

Je kunt er prachtig wandelen langs de sawahs en met de mensen in contact komen. De compound zelf is met veel smaak, vijvertjes, waterlelies en beeldjes aangelegd. Het personeel is zeer behulpzaam en wil graag het engels met je oefenen. Het ontbijt en avondeten is prima. Er is niet veel keus om elders te eten. Voor 4 nachten was dit een geweldige rustige plek, zonder saai te zijn. Aanbevolen voor wie iets van het "echte" Bali wil ervaren!

Geweldige plek

Sietske Hummel,
    6-2-2013

Jammer dat de meeste vakantiegangers altijd kiezen voor Kuta Sanur enz. Als je wat meer tijd hebt ga dan naar dit hotel wat een charme.Het ligt wat afgelegen ,maar voor 4 nachten zeker aan te raden.Het is echt een hotel om te relaxen

Mooie omgeving, kleinschalig complex

Lieke,
    11-4-2011

We verbleven hier 2 nachten. De omgeving is prachtig, je kijkt zo op het rijstveld waar mensen aan het werk zijn, hun kleding wassen etc. De kamer zelf vonden wij erg donker, de badkamer is wel mooi met een bad middenin een vijverje. Eten was matig, er is weinig keuze doordat ze niet veel op voorraad hebben, ijs was vies. Wel vriendelijk personeel en fijn zwembad.

Blayu scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews