IndonesiëBaliBelimbingHotels BelimbingHotel Cempaka Belimbing Villas

Hotel Cempaka Belimbing Villas

IndonesiëBaliBelimbing

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Cempaka Belimbing Villas voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 15 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 15 reviews

0Tonen op kaart

15 Reviews over Cempaka Belimbing Villas

• 8rubro05-09-2016

Mooi!!

Dit hotel ligt in een prachtige omgeving tussen de rijstvelden. De hotelkamer is een 2 onder 1 kap met ruime slaapkamer en hele mooie buitenbadkamer. Je kunt in het restaurant een prima diner bestellen. Gelukkig maar, want er zijn geen andere restaurants in de buurt. Het ontbijt is okee maar wat aan de eenvoudige kant.

• 9Peter28-08-2012

Geweldig hotel en locatie.

In een woord top! Aanrader voor als je van zuid naar noord (of andersom) even een tussenstop wilt maken. Niet voor lang verblijf want verder is er met kids weinig te doen maar ligging en het uitzicht is wonderschoon. Mooie wandeling door rijstvelden gemaakt. Een oase van rust.

• 9peter16-02-2011

voor herhaling vatbaar

prachtig en zeer rustig gelegen klein resort. een aantal bungalows kijkt uit over het zwembad een paar anderen over de rijstvelden en een aantal over de vallei. Zeer mooie en ruime kamers, met terras. Goed restaurant. wat duurder dan normaal, maar nog steeds spotgoedkoop t.o.v Nederlandse prijzen. Prima stek om wandelingen te maken in de omgeving en de mooiste sawah's die je je voor kunt stellen. We waren hier voor de tweed, maar vast niet voor de laatste keer.

• 10grinsven10-01-2011

prachtige plek midden in de rijstvelden

Hotel Cempaka Belimbing ligt geweldig mooi. Heel rustig/afgelegen met uitzicht op de rijstvelden. Vanuit het hotel is het heel goed mogelijk om een wandeling te maken. FOTOTOESTEL meenemen!! Geweldige uitzichten. Na de wandeling kun je je schoenen bij de receptie neerzetten, en dan komen ze schoon weer terug. Heel vriendelijke personeel. Lekker eten in het restaurant (niet goedkoop). Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Wirlpool wordt aangezet als je het even vraagt bij de receptie. Prima lokatie tijdens een rondreis.

• 9HesdeW17-10-2010

Zeer rustig paradijsje tussen de rijstvelden

Prachtig resort, zeer goed onderhouden met goed restaurant Leuk zwembad (beetje koud) met extra whirlpool Ideaal om geheel tot rust te komen

• 8Evelien en Barry27-09-2010

Middle of nowhere

Goed hotel voor een paar nachten. Is een echt doorreishotel ver weg van het massatoerisme. Je bevindt je tussen de schitterende rijstvelden. Eten in het restaurant is prima als je er niet te veel van verwacht.

• 9Marcel22-08-2010

Erg leuk klein hotel.

Een van de hotels die wij bezochten tijdens onze rondreis die erg goed bevallen is.Goede kamer wij hadden de rice-field view kamer.Eten is goed,ontbijt standaard maar goed.Geweldig personeel.De gratis trekking alsmede de grote trekking(3uur voor 5 euro)zijn zeer de moeite waard.Schoenen worden na de trekking brandschoon terug gegeven.Lekker rustig,erg Bali,mooi gelegen en leuk voor een dag of 3.Zijn nu de spa aan het verbouwen die in September klaar zal zijn,verder geen last van gehad.Niet geschikt vor kleine kinderen en ouderen die slecht ter been zijn i.v.m hoogte verschillen.Dus doen .....

• 8peter31-05-2010

idyllisch

prachtig gesitueerd bungalow hotel. Ruime luxe kamers met terras dat uitkijkt over de jungle tuin met de bergen op de achtergrond. Een wandeling van ca anderhalf uur is eenmalig inclusief, onder begeleiding van een medewerker van het hotel. Badkamer als een balzaal.Goed restaurant. Er is ook een zwembad.

• 9anoek en jos06-11-2009

fantastisch!

fantastische plek midden in de rijstvelden, helemaal geweldig om een trekkingstocht door de rijstvelden te maken. sávonds is het sprookjesachtig. heerlijk midden in de natuur, zonder de drukte van de stad en de toeristen. geweldige plek om even helemaal tot rust te komen. een echte aanrader voor 1 a 2 nachten. s'morgens wakker worden in je halfopen bungalow van het geluid van de dieren. GEWELDIG!!!!

• 9Kees Smetsers25-03-2009

Een heel romantische plek op Bali.

In oktober 2009 ga ik voor de 44e keer naar Bali. Dat klinkt een beetje gestoord misschien, maar ik heb mijn hart aan Bali verloren. Ik probeer altijd op plekken te logeren waar het pure Bali nog aanwezig is. Cempaka Belimbing is één van die plekken. Dit bungalowparkje ligt ver van alle toeristencentra, midden in de bergen, in een natuurlijke omgeving die rust en sfeer uitademt. De kamers zijn super met een hemelbed en een grote mooie badkamer. Ja...en dan nog het zwembad en het uitzicht, echt sprookjesachtig, vooral 'savonds. Een heel romantische plek en daarom zijn Angela en ik hier verloofd, een gebeurtenis die we nooit zullen vergeten. Made Sepel en zijn staff zorgen geweldig voor je. En ga zeker een keer wandelen met Ketut of één van de anderen van de staff (gratis). Het eten is goed. En de service.......koude doekjes als je bezweet terug komt na de wandeling.....bijvoorbeeld. Echt één van de mooiste plekjes van Bali. Een hoogtepunt van onze vakantie, elke keer weer.

Hotel Cempaka Belimbing Villas info

Veilig betalen met