Amed

We hebben een aantal aanbieders voor Amed voor je op een rij gezet:

Reviews over Amed

• 8Margot Alsemgeest20-11-2018

Oost Best

Heerlijk rustige omgeving met weinig toerisme. Je kunt hier nog heerlijk rustig op het strand liggen zonder lastig gevallen te worden en de duik en snorkelspots zijn hier adembenemend. Daarnaast zijn er in de omgeving ontzettend mooie bezienswaardigheden waar je nog niet overhoop word gelopen door de toeristen. Wij hebben heel erg genoten van de mensen hier, het voelt nog echt. Ik kom hier elk jaar met heel veel liefde terug.

• 10Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Simone03-11-2018

Romantiek en rust op een plek!

Een van de mooiste plekken op Bali waar je helemaal tot rust kunt komen. Weg van alle hectiek en diverse snorkelplekken. Lange straat met veel eettentjes en sunset view! Romantisch!

• 1Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Annejet05-09-2015

Watersport plaats.

Moest even wennen om enig overzicht te krijgen van het vele wat er is. Een goede plek voor te duiken en snorkelen. Maar ook een prachtige natuur in de hele omgeving, rijstvelden ed. Vele leuke zaakjes, warungs, markt, ceremonies....die je kunt ontdekken.

• 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9irma 17-06-2015

heerlijk bali

strand is niet op blote voeten te lopen . maar de zee is wel kind vriendelijk

• 8Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 10t.westdijk10-04-2015

Het traditionele Bali

Hier vind je het echte Bali. De stranden zijn niet al te schoon maar wij kijken daar doorheen. Mooi snorkel en duik paradijs. De bevolking is zeer behulpzaam. Veel ceremonies etc. In Amed heb je veel restaurantjes/Warungs en betaalbaar. Amed is nog niet zo toeristisch en hopen dat het ook zo blijft want dat geeft Amed de charme die het heeft.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Bert21-12-2014

Nog authentiek

Amed is nog een authentiek Oost-Balinees dorp, waar je de echte Balinese cultuur kunt 'proeven'. Waar je ook meer dan welkom bent binnen die cultuur, de gemeenschap. Zo warm, zo puur, zo echt. Amed is vanuit de Villa gemakkelijk wandelend te bereiken (ongeveer een kwartier).

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2014

• 8W.L. Wen14-12-2014

Heerlijke vakantie

Een rustig klein plaatsje in het oosten van Bali. Veel te zien in de omgeving en ideal voor duik of snorkelen watersport.

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in november 2014

• 8Rob28-10-2014

Heerlijk

Wij waren hier min of meer op doorreis en dus maar kort. Het dorp stelt niet veel voor en is dus rustig. Lekker sfeertje, goeie plek om te snorkelen, je stapt zo de zee in.

• 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Bakker17-05-2014

Authentiek Bali

Amed is een rustig vissersdorpje, met wat lokale winkeltjes. Sfeerproeven van hoe het hier werkelijk is dus, en geen toeristische praatjes of façade. Het strand is zwart door de vulkaanuitbarsting van 1963, maar is relatief schoon en het water is glashelder en warm. Vriendelijke mensen. Heerlijk vis gegeten, zo uit de zee! Prachtig snorkelen. Ook goed vertrekpunt naar de Gili eilanden: slechts 45 minuten!

• 6Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8wiktor podsada01-05-2014

wij gaan nog eeen keer

Als je voor de disco's gaat , dan moet je niet in Amed zijn. Het is hier fantastisch om te zwemmen, snorkelen en duiken. Amed heeft heel veel goede restaurantjes met elke dag verse vis.

Gereisd met partner in april 2014

Amed scoort een 7,2 uit 10, op basis van 64 reviews