Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Wawa Wewe in het Nederlands

Heerlijk rustig

herman van der meer
9-10-2011

Vergis je niet in Wawa Wewe, er zijn er meerdere: wij zaten in Wawa Wewe II en dat was heerlijk rustig. Prima bungalow, buitendouche (wel weinig waterdruk). Het geheel was zeer relaxed: snorkelen, direct aan het strand, eten en drinken prima (niet heel bijzonder, maar zeker niet slecht). Een paar dagen lekker uitgerust. Ook nog een dagje het hele schiereiland rondgefietst (plm. 70 km, pittig klimmen, heel erg mooi). Mensen waren aardig en behulpzaam. Geen pin of ATM in de buurt!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

NOOIT MEER

mt_faber
4-5-2011

We zouden 3 dagen hier verblijven maar zijn na 2 nachten vertrokken. De ligging is erg mooi maar de hygiëne slecht ! Vieze kamer en erg slechte service. 's avonds zaten er een stel Balinese jongens vh hotel met hardrock muziek een beetje te hangen. Er was geen interesse in de gasten en geen behulpzaamheid. Je zit er erg afgelegen en er is niks te beleven. Het is het geld absoluut niet waard en het ontbijt mag je kiezen uit koffie /thee en 2 boterhammen of pancake....wil je meer dan moet je dit betalen......Nee, deze accomodatie krijg je spijt van als je hier heen zal gaan.

Gereisd Met partner in april 2011

Uitzicht vanaf het zwembad is adembenemend

Jennifer
24-4-2011

Wawa Wewe II heeft een super gaaf zwembad. Het is een infinity pool met een super uitzicht over de oceaan. Het is niet groot, maar groot genoeg om even een rondje te zwemmen. Ook vanaf de ligstoelen heb je een super uitzicht over de oceaan. De kamers zijn heel basic. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten is ook prima. Geen internet. Wil je rust en relaxen dan is Amed en Wawe Wewe II perfect. Houdt er rekening mee dat Amed verspreid ligt over diverse baaien. Wil je ergens naar toe dan heb je scooter nodig. Wij zijn zaterdagavond naar Wawa Wewe I gebracht door 2 medewerkers van II achter op de scooter, super vriendelijk. Bij I is namelijk live muziek op woensdag en zaterdag en kun je tevens eten. Erg grappig met locals. Vanaf Amed kun je trouwens een snelboot nemen naar de Gili eilanden. Duurt ongeveer een uur en kost ongeveer 350.000 rupiah. Amed is mooi om te relaxen en te snorkelen of duiken. Locale vissersbootjes brengen je voor weinig naar het japanse wrak.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend en Kleinschalig

R
16-6-2010

Kamers in kleine bungalows direct aan zee. Mooi Infinity zwembad in de vorm van een Buddha. Met name de kamers 1 & 2 hebben direct zicht op zee met een eigen terras. Snorkel mogelijkheden direct voor het hotel ( koraal).

Amed is een redelijk rustig vissersplaatsje. Relatief weinig toerisme.

Gereisd Met partner in mei 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Wawa Wewe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wawa Wewe in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wawa Wewe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.