Villa

4 reviews over Villa Villa Disana & Spa in het Nederlands

Geweldige ervaring

fwaleeuw
9-3-2014

In 2011 in Disana verbleven voor een week. Chauffeur manager Kadek was geweldig. Uitgenodigd om Ogoh-Ogoh te vieren. Was geweldig De dag erna, Nyepi, was ook heel indrukwekkend. Stil is dan ook echt stil. Al met al een herhaling waard

Gereisd Met partner in maart 2011

Hier komen wij terug

Tetteroo
6-6-2012

Alles super in dit paradijsje met mooie snorkelplaats voor de deur. Goeie kok in huis, maar ook leuke restaurantjes naast de deur. Wifi zowel in huis als overal in het dorp. Wij komen in ieder geval terug. Al is het maar voor de Ajam van Kadek!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

GEWELDIG!!

Eric en Ria van den Broek
21-2-2011

Van 8 t\m 28 januari 2011 hebben wij Villa Disana "ons huis" mogen noemen. Wij hebben vanaf dag 1 heel erg genoten van zowel de mooie luxe villa, de excursies met Kadek in de prachtige omgeving, het snorkelen en 't duiken en van de staff van de villa Met hun warmte en vriendelijkheid hebben zij: Kadek, Ketut, Wayan en Eddy ons 3 weken lang omringd en in de watten gelegd.

Ahmed is een klein vissersdorpje met talloze warungs en restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Ketut, de kokkin van de villa kan heerlijk koken maar wil je eens "buiten de deur eten" dan is daar in Amed genoeg gelegenheid voor. Er is een zeer goede duikschool: Jukung Dive. De Nederlandse eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en kundig. Naast de duikschool heeft Jukung Dive ook een restaurant waar je een heerlijke rijsttafel kunt eten. TIP: GA MOUNT AGUNG NIET OP IN JANUARI OF FEBRUARI. Vanwege de regen is het er erg glad en dus levensgevaarlijk. Het is een echte klim en GEEN wandeling! (Wij spreken uit ervaring!)

Gereisd Met partner in januari 2011

Klein stukje paradijs

Joris en Charlotte
12-12-2010

Ruim 2,5 week in villa Disana verbleven en er helemaal verliefd op geworden. Mooie ligging aan het strand met koraalrif voor de deur en iedere dag opstaan met het geruis van de zee op de achtergrond. Personeel (4 pers.) is vriendelijk en levert uitstekende service, 24u per dag iemand aanwezig voor het geval er iets niet naar je zin mocht zijn (hoe klein ook). Personeel is prettig in de omgang, spreken redelijk Engels, maar verstaan ook de kunst om discreet naar de achtergrond te verdwijnen. Inrichting van de kamers is gewoon goed. Kookkunsten van de vrouwelijke chef zijn ook dik in orde, beheerst zowel de Indonesische (tip: vraag naar chicken of duck tutu) als de Westerse keuken uitstekend. Amed is zeer rustig gelegen en nog niet verpest door het massa-toerisme, ook is het DE plek om te duiken. Op afroep is er een auto met chauffeur beschikbaar die je naar de bezienswaardigheden van Bali kan brengen. Hou dan echter wel rekening met min. 2u enkele reis ! Al met al: Wij komen terug!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Disana & Spa in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Disana & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.