Hotel Uyah Amed

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°21°

8 reviews over Hotel Uyah Amed in het Nederlands

Heerlijke ruimtelijke plek...

Annejet
5-9-2015

Ruime goed ingerichte kamers, schoon. Prettige mooie tuin en goed zwembad en uitzicht op zee. Fijn oke restaurant, o.a. heerlijke sate. Kwetsbare free wifi. Vriendelijk restaurant personeel. Chauffeurs/personeel bij de entree opdringerig en/of onplezierig. Erg jammer haalt het plezier van deze leuk plek onderuit. Dichtbij diverse bureautjes waar goed info en boeken is of elders bij chauffeurs.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi

vetju
13-8-2012

Hier helaas maar 1 nacht verbleven ivm een overstap naar de gili eilanden. Maar echt een prima plaats om een aantal dagen te verblijven. De huisjes zijn erg mooi, en schoon. Je kijkt uit op de zee, en het zwembad is in de buurt. Vriendelijk personeel. Toppertje!

Gereisd met partner in juli 2012

Fatastische plek!

jeanette
12-9-2010

3 nachten verbleven in dit prachtige complex. Schitterende bungalow met alles erop en aan! Airco werkt prima, grote bungalow met mooie design badkamer.kluisje aanwezig. heel goed bed met klamboe. mooi zwembad met ligbedden, niet al te groot, maar goed genoeg om even af te koelen.Prima keuze ontbijt! het strand en zee om te snorkelen (wij duiken niet) viel een beetje tegen. Scooters gehuurd vanuit het complex. Dat is heel leuk en kan daar prima, het is daar nog rustig. We gingen vaak bij Coral View snorkelen.Felblauwe zeesterren gezien en koraal en vissen in allerlei kleuren! Heerlijk gegeten bij Warung Bobo en Sails (je wordt gratis opgehaald en teruggebracht) Heel leuk contact met het personeel gehad. Amed is nog puur en niet bedolven door touristen. We gaan volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Uyah Amed voor je op een rij gezet:

Heerlijk rustig hotel, en mooi duiken!

Liesbeth
17-5-2010

Prima (bad)kamer. Alles aanwezig (zeep, airco + fan). We verdenken de huisgekko ervan onze balinese zoutjes te hebben opgegeten (na een nacht slapen en bekende geluid ''gek-ko... gek-ko" vonden we de opengegeten aluminium verpakking). Begrijp ons niet verkeerd, de kamer was goed schoon! Onze kamer had geen kluisje. Gedoken met Amed Dive Center (ligt naast het hotel). Onze gids, Kadek, geen dive-master, 21 jaar oud, 450 gelogde duiken wist de plekjes te vinden en hield goed contact met ons onder water. Bij Tulamben gedoken bij het liberty wrak (veel mooie gekleurde koralen, veel vis: o.a. de huisbarracuda van 1,5 meter lang), amed wall (een heerlijke drift duik), amed reef (helder zicht) en bij t japanse wrak (zicht 1-15 meter). Voor heerlijk lokaal eten moet je naar Warung Bobo (1 km naar het oosten). Het eten in het hotel is goed maar westers gericht. Wel lekkere arak-cocktails! En bintang smaakt overal heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2010

Simpel en heerlijk rustig

Lam
15-5-2010

Je komt hier voornamelijk voor je rust of om te duiken. Meer is er eigenlijk ook niet in de omgeving. De kamers zijn prima, het zwembad klein en er is één restaurant. Als je meer dan een paar daagjes blijft ben je dus al snel uitgekeken. De service is wel heel goed. Wij hebben gedoken in de omgeving, wat echt prachtig was! De mooiste duiken ooit. We zijn wel gaan duiken met Jukung Dive verderop, aangezien die duikschool er iets betrouwbaarder uitzag. We zijn heerlijk tot rust gekomen hier.

PS neem wel je muggenspray mee

Gereisd met partner in januari 2008

Ideaal voor duikers!

P. Peeters
13-8-2009

We hebben hier geboekt in combinatie met een duikpakket: bij een duikpakket met 6 duiken bij Amed en Tulamben kregen we 3 overnachtingen met ontbijt 'cadeau'. Een prima deal! Mooie bungalowtjes met prima bedden en luxe badkamers. 2 prima zwembaden en het strand grenst aan het hotel. Prachtig uitzicht op de Gunung Agung. Duikschool kwam rommelig over maar had zaakjes prima op orde, alleen een dieptemeter werkte niet. Fantastische duiken gemaakt op de Liberty, en een heftige stromingsduik bij Amed: echt 'vliegen onder water' over prachtige sponzen en grote bumpheads. Superontbijten (veel keus ook!) en kipgerechten. Visgerechten echter niet best. In de directe omgeving is verder weinig te beleven. Eco-gehalte mag met een korreltje zout genomen worden, zoutwinning naast het hotel is wel boeiend. En levert heerlijk zeezout op! Van te voren reserveren lijkt verstandig: het zat helemaal vol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

2007

Personeel fantastisch Uajan Duiker school 10 op 10 De kamers zijn niet lucht dicht afgesloten ; wanneer een buur op zijn terras rookt ;rookt je mee in je kamer er naast ; maar dat zal verbeteren Warm water voor de douche ; zonne paneel fizisch slecht toegepast ( thermosiphon ; warm water stijgt bij naar boven lopende buizen ) en de natuuerlijke airco in de kamers ; fisisch slecht toegepast ( kan niet werken met plastiek buis. Ik denk dat het zal vebeteren met de nieuwbouw Plaats om te zonne baden zal er komen ? Ik kom zeker terug Guy

Gereisd met partner in augustus 2007
2005

Hotel Uyah Amed is een hotel waar wij het heel erg prettig

frederique zuidervaart
17-6-2005

Hotel Uyah Amed is een hotel waar wij het heel erg prettig hebben gehad. Het is er heerlijk rustig, het zwembad is perfect en de bediening is prima. Ook het restaurant is zeer goed, met een uitgebreide kaart. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd anders in Fri Jun 17 2005 18:19:19 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Europees-Aziatisch, Indonesisch, Internationaal, Italiaans, Thais, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Uyah Amed in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Uyah Amed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.