Bungalow Three Brothers

2 reviews over Bungalow Three Brothers in het Nederlands

Prima voor je geld

fw
24-8-2012

Vrij basic appartement , ruim met vide met 2 bedden voor de kinderen, Prachtig zwembadje direkt aan zee. Ligging voor ons perfect ivm duiken bij jukung dive ( goeie tent ! , nl eigenaar, erg vriendelijk en professioneel) Kortom prima tijd gehad voor goeie prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend aan het strand gelegen

H
5-7-2011

Er zijn verschillende bungalows te verkrijgen, maar wij hadden degene meteen aan het zwembad en prachtig uitzicht over zee. Deze zijn wel iets krapper bemeten dan de bungalows aan de straatkant, maar daarentegen heerlijk rustig. Het is niet allemaal even schoon, maar kom aan, wij zijn tenslotte in de tropen en ik betaal geen Hilton! Uitstekende plek om te relaxen na of vóór bijvoorbeeld de hectiek van Kuta. Volop restaurantjes in de buurt, ook in nabijgelegen hotels. Eten is overal prima.

Gereisd Met partner in Mon Jun 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Three Brothers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Three Brothers in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Three Brothers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.