Villa Sinar Cinta

• 9.1Inrichting
  • 9.5Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

22 Reviews over Sinar Cinta

• 10Max NL16-07-2019

Het mooiste stukje van Bali

Voor de tweede keer zijn we naar dit stukje paradijs op aarde gegaan. De prachtige villa met de comfortabele en schone kamers en de ontzettend mooie omgeving maken een vakantie bij Sinar Cinta een vakantie om nooit te vergeten. Het personeel doet er echt alles aan om het je comfortabel te maken. Zodra je de poort uitloopt sta je direct op het strand. Erg leuk, want ons dochtertje kon hier leuk spelen met de lokale kinderen. Overdag huurden we een scooter bij de villa en genoten van de rijstterrassen en de mooie uitzichten langs de kust. ’S Ochtends gingen we met een visser mee en vingen we een baracuda. Deze kun je in de villa zelf barbecuen of laten barbecuen door het personeel. Op de andere dagen maakten we gebruik van alle comfort en luxe die de villa biedt, inclusief het mooie zwembad en de prachtige uitzichten vanaf het balkon op zee en op de vulkaan. We zijn op veel plekken geweest op Bali maar dit is toch zeker onze favoriet.

• 10JTP Westdijk11-05-2019

Zo bijzonder.

Wij hebben in 2017 - 3 weken van dit paradijsje genoten. Dit jaar hebben we de laatste 2 weken van de maand april op Bali weer deze villa geboekt. Wij houden van traditioneel- rust-comfort-service- tradities-ceremonies-uitzicht-thuis voelen en dit alles vinden wij in deze villa in Amed en wanneer wij weer naar Bali gaan zullen we voor de 3de keer deze villa als afsluiting van de vakantie zeker weer boeken.

• 8Inge en Dick16-04-2018

Heerlijk huis met fijn groot zwembad

Fijne villa met heerlijk zwembad. Aan de voorkant de zee aan de achterkant het boerenleven. Enige wat wij misten waren 2 stoelen die echt lekker zaten. Hulp van de drie dames was fantastisch.

• 10Lian26-11-2017

Heerlijk!

Villa Sinar Cinta, een geweldig mooie villa in een rustige omgeving! Wij zijn daar echt tot rust gekomen. Er is genoeg ruimte, een super mooi en net zwembad, een prachtige tuin maar vergeet de slaapkamer + het balkon boven niet! Er staat een groot bed binnen maar ook buiten op het balkon. Hier kun je heerlijk slapen. Je hebt uitzicht over de zee waar je 's ochtends de zon kunt zien opkomen, over de rijstvelden en je ziet de prachtig vulkaan! Het personeel is een vaste familie. Zij komen elke ochtend naar de villa, waar je overigens echt geen last van hebt! Ze komen je bed opmaken en maken een heerlijk ontbijt voor je klaar. Het zijn super lieve mensen! Ze staat altijd voor je klaar. Wij hebben een scooter gehuurd en hebben zo de omgeving verkend. Op deze manier hebben wij veel gezien en gedaan.

Ita en Mary, bedankt voor de fijne tijd in jullie prachtige villa maar ook voor de trip die wij samen met jullie hebben gemaakt!

• 9t.westdijk01-05-2017

Prachtige villa op een super locatie

In een woord Geweldig. Wat een prachtige villa. In het echt mooier dan wat we van te voren hadden verwacht. De tuin is heel mooi aangelegd met prachtige planten, bomen en bloemen. Over de indeling en mogelijkheden in en rond de villa is goed nagedacht. Het zwembad is super en goed onderhouden. Het balkon was helemaal top, een geweldig uitzicht van alle kanten en de mogelijkheid om te slapen in het hemelbed en de zonsopgang te zien vanuit het bed. Wat uniek. De dames koken zo vol smaak en lekker. Kortom gezegd, we zijn een paar keer naar een restaurant geweest maar de smaak daar kan niet tippen aan hoe de dames Wajang en Komang koken. Niets is teveel voor het personeel. De manager Putu zeer attent en regelt alles voor je. Wat hebben wij 3 weken mogen genieten van alles. We komen zeker terug.

• 10jeanet de waal31-12-2016

Een paradijs op Bali

Authentieke Balinese gebouwen. Vlak bij het strand. Geweldig uitzicht op de bergen. Heerlijk ruim zwembad. Staf is vriendelijk en gastvrij. Ook heel geschikt voor groepen en families.

• 9Andre van der Zwet02-06-2016

Geweldige verblijf met hoge mate van gastvrijheid!

Villa Sinar Cinta is een geweldige accommodatie. Prima bedden, een heerlijke tuin en zwembad, netjes ingericht en last but not least geweldig en gastvrij personeel die ons in de watten hebben gelegd.

1 van onze vrienden had medische hulp nodig. Het personeel en de eigenaren hebben alle hulp verleend om ervoor te zorgen dat de juiste medische zorg werd geboden.

We kijken terug op een geweldige ervaring in Bali. Een warm welkom, een heel fijn verblijf en na ruim drie weken verblijf was het moeilijk afscheid nemen!

Ita en Mary, willen jullie nogmaals jullie personeel Komang, Putu en Wajang hartelijk bedanken voor alles wat ze hebben gedaan om onze vakantie tot een succes te maken. Jullie willen wij bedanken voor alle toeristische tips die wij van jullie hebben gekregen!! Ook de tripjes (snorkelen, uit eten etc.) vonden wij geweldig!

Villa Sinar Cinta ligt rustig gelegen in Ahmed. Een geweldig huis voor iedereen die in een rustiger gedeelte van Bali wilt verblijven.

• 9Harry, Wil & Linda Brands18-10-2015

Fantastisch relaxt

Houd je van authenticiteit, puur, ongedwongen en een relaxte sfeer. Dan is Villa Sinar Cinta de place to be!! Het is slechts tien minuutjes over het strand wandelen naar het dorpje Amed. Putu, Komang, Wajang en Nenga zijn, 6 dagen per week als aanwezige staf voor je in de weer. Het zijn echte lieverds! Niets en nooit is hen iets teveel gevraagd. Zij zijn onderling directe familieleden en alle vier geboren en getogen in de directe omgeving van de villa. Hierdoor kennen zij werkelijk alle regionale bewoners met hun gewoonten en gebruiken. Wanneer er in de omgeving van de villa en het dorpje Amed ceremonies t.b.v. huwelijken, crematies, openingen van tempels, volle maan, etc. gehouden worden weten zij je dit te vertellen.
    De villa met tuin van Mary & Ita worden door hen meer dan geweldig onderhouden en met alle liefde verzorgt. Wil je nog genieten van het authentieke Bali!? Villa Sinar Cinta........, gewoon doen!! Onze ervaring was meer dan geweldig!!

• 9Frank de Graaf23-05-2015

Paleisje inBalinese stijl

De Villa Sinar Cinta is een Balinees, open huis met 2 verdiepingen in een mooie, ommuurde tuin met boomschaduw. Aan het strand en aan een doodlopend weggetje, dus nauwelijks verkeer. Boten bijna voor de deur. Vaste familie die dagelijks de gasten verzorgen, de kamers opfrissen en ontbijt serveren. Op verzoek wordt (goed!) gekookt. Rustige en allervriendelijkste Balinese familie, waar je je veilig voelt en welkom. Ik voelde me een koning, zoals ik werdt opgevangen na een motorongeluk, het heeft me aan niets ontbroken. Ontroerend.

• 9Bert21-12-2014

Wij willen terug

"Een pareltje op aarde"! Gevonden in Oost-Bali/Amed: Villa Sinar Cinta. Als je eenmaal de villa, de omgeving, de staf ervaren hebt, dan mag je een 'levenservaring' bijkruisen. Fantastische villa, direct aan het strand, de rijstvelden, aan de voet van Mount Agung en op loopafstand van het nog onbedorven, authentieke dorpje Amed. De geweldige zorgen van de staf 'ontzorgden' ons in alle opzichten. Haar kookkunsten waren echt, puur, fenomenaal. Haar informatie over de omgeving, de tempels, de ceremonies, de Balinese cultuur was uitputtend. Vanuit de villa kan een groot gedeelte van de belangrijkste bezienswaardigheden in Bali bezocht worden. Wij denken met warmte en heimwee terug aan onze tijd in de Villa, in Amed. Aan de staf, die ons de geheimen van Bali onthulde. Aan de eigenaren van de Villa, die hartverwarmend spontaan en gastvrij waren. En aan de Villa Sinar Cinta, die in een woord geweldig is. Wij willen terug!!!! Marie-Rose en Bert

Villa Sinar Cinta info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met