Hotel Santai

4 reviews over Hotel Santai in het Nederlands

Heerlijk!!!!!!

Ingrid
10-9-2010

Drie dagen in dit hotel met kids. Het was echt helemaal geweldig. De kamer, een huisje, is prachtig. Voor de kinderen is er een trapje naar boven waar ze alle ruimte hebben. Het voelt als zeer luxe. 's Morgens staat de koffie klaar op je balkon. Het eten is prima en gevarieerd. Vooral als je de indonesische kaart aan houdt maar ook de sandwiches en hamburgers helemaal goed. Het personeel erg vriendelijk. Snorkelen echt prachtig en recht van het hotel het water in. Het hotel is misschien wat duurder maar we hadden met 3 kinderen ook maar 1 huisje nodig. En er kan nog meer bij.......

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Leuk hotel in Amed aan zee

M&L
2-5-2009

Dit hotel is leuk gelegen nabij duiklocaties. De zee is recht achter het hotel gelegen. Mooi koraal om (matig) te snorkelen alleen een kiezelstrand! We vonden het eten duur en niet echt van kwaliteit, met tracht een westerse markt te bedienen met westers eten! Wijn is naar verhouding niet te betalen en weinig keus. Let op dat als je een kamer neemt aan de straatkant, de brommers en auto's vrijwel letterlijk door je badkamer rijden. Wel een leuk zwembad.

Gereisd Met partner in april 2009
2007

Niet goedkoop maar prachtig gelegen hotel op de oostkust m

Edmond Thieffry
24-4-2007

Niet goedkoop maar prachtig gelegen hotel op de oostkust (zo'n 2,5 uur rijden van Denpasar). Hutten in Sulawesi-stijl, kamers pico bello in orde, met airco. Ruim overdekt terras. Leuk zwembad. En recht aan het strand. 20 m verder in het water kan je tussen de vissen snorkelen. Eigenaars evenwel niet zo heel vriendelijk. Ruim overdekt maar open restaurant, erg prijzig, maar voldoende restaurantjes in de buurt.

Gereisd Familie in april 2007

Niet goedkoop maar prachtig gelegen hotel op de oostkust m

Edmond Thieffry
24-4-2007

Gereisd Anders in april 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santai in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.