Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Wirata Resort & Spa voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Puri Wirata Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch!

Jan Lobker
18-8-2013

Heerlijk hotel met fantastische kamers die allemaal uitzicht hebben op zee. Heel vriendelijk personeel en een goed restaurant. Bij het hotel zit een goede duikschool van waaruit je prachtige duiken kunt maken naar alle duikplekken in de omgeving van Amed. Voor een rekaxte duikvakantie is dit een ideale bestemming. Vlakbij het hotel zijn meerdere goede restaurants.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

Jan Lobker
18-8-2013

Het hotel heeft prachtige kamers die allemaal zeezicht hebben. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is goed. Wil je niet in het hotel eten dan is restaurant Gusto ( 200 meter naar rechts) een aanrader. De duikschool bij het hotel is mede door de 2.Belgische kanjers Tom en Birget zeer goed en de duiklocaties zijn fantastisch. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Absoluut een must!!

Fam. v. Oldenbeek
17-8-2012

Van 3 weken in Bali, verdeeld over 4 hotels, ook een week in Puri Wirata geweest. De overige hotels waren goed en een stuk luxer, maar daar hing wel een ander prijskaartje aan. Kijkend naar alles wat Puri Wirata biedt is het zonder twijfel een 10. Waren we hier 3 weken geweest dan hadden we daar totaal geen problemen mee gehad. Wij hadden 2 Deluxe kamers, prachtig uitzicht op zwembad en zee. De kamers zijn schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig. De badkamers zijn wellicht wat gedateerd, maar schoon en alles werkt perfect (heerlijke warme douche, hebben we in luxere hotels wel anders meegemaakt!). Personeel is super, zo ook de service! Gezellige, gemoedelijke sfeer, iedereen staat voor je klaar. Alle dagen hier gegeten, telkens heerlijk. Verse vruchtensappen, shakes etc. Professionele en gezellige duikschool. Complimenten aan Tom, Birger en Flo die ons toch het zelfvertrouwen wisten te geven, pasjes OWD inmiddels binnen! Naar Bali? Niet verder zoeken, boek Puri Wirata in Amed!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Uitstekend en prettig

André Wolff
28-7-2012

Compacte locatie direct aan zee, goede en viendelijke service, uiterst vriendelijke en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Mooie kamers, goed personeel

Marshmellow
26-10-2011

Wij hadden een superior kamer in een van de villa's en waren daar erg blij mee! Grote kamer, goede badkamer, bedden en airconditioning. Ook nog een groot dakterras erbij. Erg fijn verblijf gehad hier. Hoewel het hotel aan het strand ligt, kun je vanwege de lavastenen hier bijna niet het water in. Daarom zijn de 2 zwembaden bij hotel ook fijn. Eten vonden we minder: duur (in verhouding) en minimalistisch, ontbijt ook niet om over naar huis te schrijven.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Fijn om te snorkelen en uitvalsbasis

Peter de Klerk
26-7-2011

Prima hotel als basis voor snorkelweek. Ook met bootje de zee op en met hoteltaxi naar andere plekken op bali. Goed betaalbaar. Kan op vliegveld opgehaald worden voor ca. 30 euro. Daglijks ontbijt ei, fruit, toast. kamers met mooi uitzicht en koeling. Wifi in restaurant en bij 2 zwembaden. Een zwembad min. 3 meter diep voor duiklessen. Creditcard betaling.luisje. Handdoekenservice. Zeer vriendelijk personeel. Nederlands sprekend management.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor duikers

Dakar
29-6-2011

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt... Wij hadden geen bungalow, maar kamer 22. Op zich niets mis mee, maar ligt ver van het zwembad en grenst aan de achterzijde aan kamers die aan vissers en personeel worden verhuurd. Dit is een klein deukje in het allure van dit hotel vind ik. Puri Wirata boek je ook best niet als je slecht te been bent of met hele kleine kinderen reist. Er zijn veel trapjes en de weg van kamer 22 naar het zwembad is steil. Vanuit Amed zijn verbindingen met belangrijke bezienswaardigheden ook niet ideaal. Slotsom: perfect hotel voor duikers en snorkelaars (zeker door de inbreng van de Hasseltse manager van de duikschool)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Grandioos

Aad Keet
13-6-2011

Schitterende omgeving en heerlijk rustig. Voor kinderen waarschijnlijk niet zo geschikt, alleen kunnen zij zwemmen en snorkelen. Volwassenen die van snorkelen, duiken en rust houden komen hier zeker aan hun trekken . Heerlijk eten en drinken, zeer hulpvaardig personeel en een professionele duikschool zijn ingredienten die het leven op dit resort tot een droom maken. Omdat Amed nogal afgelegen is hebben wij 4 dagen over het eiland gereden met chauffeur Made, die tegenover het resort een winkel heeft. Voor 40 a 50 euro bracht hij ons overal waar wij heen wilden. Zelfs een autorit van 14 uur was hem niet teveel (voor ons wel een beetje veel). Als je daarna maar 45 euro moet betalen is dat toch wel een prettige verrassing. Kortom.... een paradijs voor rustzoekers en snorkelaars/ duikers.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Een aanrader!

Petra
12-6-2011

Prachtig en rustig gelegen hotel, schoon, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service. Verblijf in mooi ruim ingerichte villa. Een geweldige rustige omgeving. Zeker niet te toeristisch. Voor de deur mooie duikplaatsen. Goede duikschool met geweldige guides. Free Nitrox.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

AANRADER !!

PeeWee
8-5-2011

Hotel Puri Wirata, Amed is zeer aan te bevelen voor mensen die nog het originele Bali zoeken. Beslist niet te druk, leuke omgeving, goede accommodatie. Grote bungalow (Nr. 6), veel ruimte, grote badkamer, met ligbad en aparte douche, stille airco. Tweede bungalow (nr. 7) die aangeboden wordt is beperkt in uitzicht, ligt nl. achter nr. 6. Manager en personeel doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Duikschool die bij het complex hoort, Bali Reef Divers, is goed, vriendelijke duik gidsen, alles is mogelijk in overleg, kleine duik groepjes, goed materiaal, goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je gebruik maakt van de duikschool, krijg je korting op de accommodatie. Restaurant is goed en goedkoop, bieden ook regelmatig Thais eten aan, zeer aan te bevelen !!

Gereisd Met partner in april 2011

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Wirata Resort & Spa in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Wirata Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.