Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
Hotel Pondok Vienna Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Pondok Vienna Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pondok Vienna Beach in het Nederlands

Leuk klein hotel

Leon en Helena
23-2-2009

Direct aan 't strand. Geen grote luxe maar voldoende. staff is vriendelijk en behulpzaam. rustige omgeving om te relaxen.

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

Wij komen al jaren naar dit hotel

Loe Mirrer
10-7-2008

Wij komen al jaren naar dit hotel. Direct aan het strand gelegen, dus geen zwembad nodig. Na de brand 2 jaar geleden zijn de bamboe-hutten en bamboe-restaurant verdwenen en hebben plaats gemakt voor stenen kamers en restaurantgedeelte. Je boekt er een kamer incl. ontbijt en diner !!! En het eten is voortreffelijk. Loe en Mariette Mirrer (Mr. Arak)

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Vienna beach ligt pal aan het strand van Lipah Amed

Daphne Besson
25-11-2007

Vienna beach ligt pal aan het strand van Lipah Amed. Het is er heerlijk rustig, je kan zo vanuit je bed binnen een minuut aan het snorkelen zijn. Er ligt een schitterend koraalrif voor de deur, het strand heeft zwart zand. Het eten is er heerlijk en de staff zijn schatten van mensen. Zeker een bezoekje waardWij gaan hier al jaren achtereen naartoe.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pondok Vienna Beach in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pondok Vienna Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.