Villa Mimpi Bali

Meer villainfo

3 reviews over Villa Mimpi Bali

• 9t.westdijk10-04-2015

paradijsje

Villa Mimpi in Amed is een super mooie villa, Heel ruim opgezet en echt van alle gemakken voorzien. Het personeel is zeer attent en vriendelijk. Ze staan met een vriendelijke lach voor je klaar. De keuze in het ontbijt is prima. Voor de lunch en diner wordt er met een menukaart gewerkt. Voldoende keus en het eten is erg lekker. De manager Putu geeft tips voor een dagje uit en de bijzonderheden in de omgeving. Massage/pedicure/voetreflectie of shoppen bij de Hardy's alles wordt voor je geregeld. In Amed heb je nog het traditionele Bali. Al met al hebben we een heelijke fijne verwenvakantie gehad.

• 9Jaap20-11-2013

Een droomplek op Bali

Op zoek naar een hotel in Amed op Bali per ongeluk terecht gekomen in villa Mimpi. Wat een droomplek. Het betreft een grote Villa met 4 grote kamers. Een centrale ruimte met TV (BVN) en zitruimte. Iedere kamer is voorzien van airco en een grote badkamer met een "ballroom" douche. De bedden zijn prima evenals het s'morgens verstrekte ontbijt. Aan de achterzijde is een riant zwembad en vervolgens kom je via een hek op het strand. Via het personeel kun je een dagje snorkelen regelen. Ook is een lunch of diner mogelijk maar in de directe omgeving heb je voldoende Warungs waar je heerlijk kunt eten. Dit hotel is een absolute aanrader.

• 9Irma24-09-2012

Prachtige en zeer ruime villa

Deze villa was nog mooier dan we hadden verwacht. Zeer ruim met zelfs een walk-in closet in de slaapkamer. Alle 4 de slaapkamers zijn even groot, met elk een eigen badkamer. De satelliet-tv ontvangt ook BVN (soms toch wel prettig). Het zwembad is vrij diep en misschien niet zo geschikt voor kleine kinderen. Het personeel is zeer vriendelijk en we voelden ons helemaal thuis. Wij komen zeker terug.

3 tips over Villa Mimpi Bali

• Jaap, 20-11-2013

Laat je over Bali rondleiden door de Balinese Nederlands sprekende gids Putu Sri. Informatie op www.sribali.nl

• Irma, 24-09-2012

Eten kun je prima in de villa zelf of in een van de warungs. Wij aten de lunch vaak bij Warung Enak; de poort uit naar links, de weg volgen en na ca 10 minuten lopen aan je rechterhand. Massages kun je boeken in het naastgelegen hotel Uyah. Daar zit ook een duikcentrum (Amed Dive center) en dat zag er goed uit. De volgende keer kiezen wij voor dit duikcentrum.

• t.westdijk, 10-04-2015

Op loopafstand heb je Warung Enak en Warung Ole, deze zijn zeer aan te bevelen. Wil je eten bij Bobo wat een erg mooie ligging heeft heb je pick up service. Ideaal. Iets voorbij Bobo heb je een ATM pinautomaat.

0 vragen over Villa Mimpi Bali

Villa info