Villa

3 reviews over Villa Mimpi Bali in het Nederlands

paradijsje

t.westdijk
10-4-2015

Villa Mimpi in Amed is een super mooie villa, Heel ruim opgezet en echt van alle gemakken voorzien. Het personeel is zeer attent en vriendelijk. Ze staan met een vriendelijke lach voor je klaar. De keuze in het ontbijt is prima. Voor de lunch en diner wordt er met een menukaart gewerkt. Voldoende keus en het eten is erg lekker. De manager Putu geeft tips voor een dagje uit en de bijzonderheden in de omgeving. Massage/pedicure/voetreflectie of shoppen bij de Hardy's alles wordt voor je geregeld. In Amed heb je nog het traditionele Bali. Al met al hebben we een heelijke fijne verwenvakantie gehad.

Gereisd Met partner in maart 2015

Een droomplek op Bali

Jaap
20-11-2013

Op zoek naar een hotel in Amed op Bali per ongeluk terecht gekomen in villa Mimpi. Wat een droomplek. Het betreft een grote Villa met 4 grote kamers. Een centrale ruimte met TV (BVN) en zitruimte. Iedere kamer is voorzien van airco en een grote badkamer met een "ballroom" douche. De bedden zijn prima evenals het s'morgens verstrekte ontbijt. Aan de achterzijde is een riant zwembad en vervolgens kom je via een hek op het strand. Via het personeel kun je een dagje snorkelen regelen. Ook is een lunch of diner mogelijk maar in de directe omgeving heb je voldoende Warungs waar je heerlijk kunt eten. Dit hotel is een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in november 2013

Prachtige en zeer ruime villa

Irma
24-9-2012

Deze villa was nog mooier dan we hadden verwacht. Zeer ruim met zelfs een walk-in closet in de slaapkamer. Alle 4 de slaapkamers zijn even groot, met elk een eigen badkamer. De satelliet-tv ontvangt ook BVN (soms toch wel prettig). Het zwembad is vrij diep en misschien niet zo geschikt voor kleine kinderen. Het personeel is zeer vriendelijk en we voelden ons helemaal thuis. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mimpi Bali in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mimpi Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.