Bungalow Life in Amed

IndonesiëBaliAmed

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Life in Amed voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Life in Amed

• 8G06-09-2011

heerlijk plekje

Net terug van Bali. In dit hotel hebben we maar 1 nacht gezeten ivm doorreis. Amed is niet heel bijzonder niet echt een plaatsje maar een lange weg waar veel hotel en winkeltjes zitten. Prima hotel, prima kamers, keuken, zwembad etc. Ligt aan het strand maar daar ga je niet liggen. Die ligt vol met boten. Prima hotel voor een paar nachten maar er is echt niks in de buurt te doen.

• 8Monique Dekker09-10-2008

Mooi!

Erg afgelegen, de restaurantjes en barretjes zijn niet op loopafstand en taxies hebben we daar niet gezien. Maar voor de rustzoekers ideaal, wij zaten in de sunrise villa aan het strand, vanuit je hemelbed de zon op zien komen, geweldig! Tip: huur een brommertje en ga de bergen in, mooie natuur en onderweg vriendelijke mensen.

• 10mla04-09-2007

Schitternde bungalowtjes/cottages aan strand in rustig deel van Amed.

Ligt in een rustige baai waar de zee makkelijk te betreden is. Direct zwem je naar schitterende harde en zachte koraalformaties waar vele soorten vis zwemmen.

Ontzettend lekkere keuken met lage prijzen, de kaart was iedere keer weer lastig om door te komen, de keuze voor zoveel lekkere dingen maakte het er niet makkelijker op.

Het zwembad omringd door prachtige tuin is een welkome toevoeging. Helaas wat te weinig ligbedden, maar dat wordt later nog wel meer.

Het personeel is erg attent en vriendelijk en gelukkig niet zo opdringerig om iets voor je te willen regelen zoals we op veel andere plaatsen wel hebben meegemaakt. Je komt er dus lekker tot rust. Ook wordt er zonder probleem bedient aan je ligbed of in je cottage.

De inrichting van cottages is modern met de charme van Bali er in verwerkt. Alles keurig netjes schoon. We hadden hier nog wel langer dan 5 nachten moeten/willen blijven. Aanrader!

Bungalow Life in Amed info

Veilig betalen met