Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag29°24°
8,2

58 reviews over Bungalow Kembali Beach in het Nederlands

Prachtige locatie om te relaxen en de lokale sfeer

Irene
4-8-2018

Nette bungalows direct aan het strand. Eenvoudig ingericht, schoon en netjes met een goed bed en klamboe. Buitendouche en toilet. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is een keuze menu. Je kunt hier s'avonds wel warm eten, het eten laten ze uit een andere waren komen. Wat heerlijk lokaal eten is! Fijn zwembad en je loopt zo het strand op helaas waren dit wel kiezels. Je kunt hier prachtig snorkelen. Eigenaar komt langs voor een praatje en kan je veel info over de omgeving geven.

Gereisd Met partner in juni 2018

Paradijsje!

Heleen
31-7-2015

Wat een prachtig, kleinschalig complex is dit!! Helaas waren we er maar 2 nachtjes. Bungalows zijn prachtig ingericht, ligging is super, service geweldig. Geen enorme luxe, maar gewoon dat wat je nodig hebt: lekker zwembadje met heerlijke bedjes en een verbluffend uitzicht, leuke plekjes om van het fantastische uitzicht over de zee te genieten en een eenvoudige kaart met ontbijt, lunch en snacks. Diner kan voor je besteld worden. Echt fantastisch, je kunt gewoon niet stoppen met foto's maken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

gewoon doen

irma
17-6-2015

zijn hier 4 nachten geweest, wil je gaan doen. amed is wel heel wat anders dan bv, sanur, zij hebben de service als je in de avond niet weg wilt , ligt er een menu kaart van een heerlijke warung , die komt dan je bestelling brengen , en daarna ook weer de borden weg halen, doet je deur maar open ,en vanuit je heerlijke bed heb je uitzicht ,of over de tuin of over zee.is alleen geen water koker vandaar dat wij inrichting een 9 hebben gegeven .wij nemen nemelijk altijd onze koffie mee,

Gereisd Met partner in mei 2015

Super mooi plekje!

marleen
25-8-2014

Wij verbleven 2 nachten in een kembali beach bungalow. Wat was het prachtig! Mooie huisjes en als je de deuren openzet, zie je vanaf het bed de zee! De bungalow was mooi ingericht en schoon. Het zwembad was klein maar heerlijk om aan te liggen en om in te duiken. De eigenaar was zeer vriendelijk! Het ontbijt was perfect! We hebben een heerlijke tijd gehad!!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Heerlijke bungalows aan het strand

Bakker
17-5-2014

Prachtige ligging in een mooi aangelegde tuin, aan het strand dus vanuit je bed de deur open en de zee zien! Snorkelen voor de deur (zeeschildpad gezien!) maar ook lekker zwembad. Hollandse properheid, dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Ruime eenkamer bungalow, groot bed met klamboe, grote badkamer, wat in de tropen extra fijn is. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar gelukkig niet opdringerig, alle ruimte om het zelf in te vullen. Het ontbijt mét vers fruit van goede kwaliteit, savonds mogelijkheid tot bestellen van eten als je de deur niet uit wilt (heerlijke sateetjes). Het wordt dan gebracht. Geen avondvertier, maar wat heb je meer nodig dan wat eettentjes en de sterrenhemel?,

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Super plek!

Desiree Duivenvoorde
18-1-2013

We zijn hier met 6 volwassenen en 3 kinderen met kerst geweest. Bijzonder gastvrij en hartelijk ontvangen, na een lange reis. (vanaf vliegveld ben je minimaal 3 uur onderweg, met kinderen best een eind, maar is het zeker waard) "strand" voor de deur, leuk voor de foto's en uitzicht, niet om te zwemmen en snorkelen. Half uurtje verderop ligt een fantastisch zandstrand waar het prima dagje toeven is. Leuke restaurantjes in de buurt. Heerlijke plek voor een paar dagen rust en relaxen!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Voor herhaling vatbaar

turtle one
18-11-2012

Prima ligging, hemelsbreed 20 m. van de zee. Je loopt 10 m. het water in en direct zie je al prachtige vissen zwemmen. Goed personeel, prima ontbijt, verder in Amed niet veel te doen, eventueel scootertje huren. 's Avonds eten in Warung Enak. Aanrader. Zaklamp meenemen, 's avonds erg donker en vrijwel geen verlichting.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Een plek om rust te vinden

Eddie Bogaert
5-9-2012

Prachtige, ruime bungalows met goede bedden. Prima douche, uitstekende bedden. Ontbijt prima, lunch en diner worden niet verzorgd. Klein, maar goed en schoon zwembad. Vriendelijk personeel. Als je hier puur voor de rust komt, zit je uitstekend met de zee ook nog grenzend aan dit complex. Uitzicht op de bergen. Als je hier komt voor het snorkelen, zoals reisgidsen adviseren, dan kun je teleurgesteld worden. Je kunt vanaf de kant snorkelen, maar het koraal is bijna geheel dood. Er zitten wel wat (kleine) vissen, maar als je bijvoorbeeldde Rode Zee in Egypte gewend bent of het eiland Menjangan (Bali), dan is het voor de deur van dit hotel teleurstellen. Volgens de verhalen In de reisgidsen is het prachtig, maar de opwarming van de Balizee heeft hier veel kapot gemaakt. Wij ontraden hier het snorkelen! In de buurt van het hotel zitten veel Warungs (kleine eettentjes) waar je prima kunt lunchen en dineren. Leuke prijzen, lekker eten.

Gereisd Met partner in september 2012

Top locatie en service

Peter
28-8-2012

Nederlandse eigenaar en leiding is terug te vinden in de service en klant vriendelijkheid van de toch al zo aardige Balinese medewerkers. Geweldig ontbijt! Amed is rustig maar er is voldoende te beleven, ook in de omgeving. Mooie duikstek! Aanbevolen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

2e deel

mandy
24-6-2012

De rustige en schone zee vlak voor het resort is een fijne plek om te snorkelen, maar de nabijgelegen Jemeluk Bay biedt zelfs een betere plek net als de baai van Lipah waar een Japanse wrak op de bodem van de zee aan het strand ligt. Uiteraard is het aanbod van accommodaties in Amed zeer uitgebreid en divers. Kembali Beach Bungalows blijft echter onze eerste keuze vanwege haar open, eerlijke en vriendelijke karakter. Het enige dat we nog over Kembali Beach Bungalow kunnen zeggen is om er zelf te kijken en te oordelen. Wanneer je op zoek bent naar een rustige en mooie plek om tot jezelf te komen , te ontspannen en de stress uit je lichaam uit te blazen dan is Kembali Beach Bungalows zeker een welkome aanrader, alleen al om de schone lucht, de zwoele zeebries en om de vriendelijke mensen van Amed te ontmoeten en deel te nemen aan het leven daar.

Gereisd Met partner in juni 2012

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinTerras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Kembali Beach in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Kembali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.