Bungalow Jukung Bali

IndonesiëBaliAmed

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Jukung Bali voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 9 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 9 reviews
  • 8.9Ruimte

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

9 Reviews over Jukung Bali

• 9Dorothé Derks29-01-2013

Prachtig mooie bungalow, tuin aan zee TOP

Met aandacht voor de mens en de omgeving die tot rust wil komen. Puur Bali en bungalows geven veel privacy. Rustige buurt gelegen en met voldoende goede restaurantjes in de directe loop omgeving. Het personeel is super attent n vriendelijk. Het ontbijt wordt elke ochtend o e terras geserveerd, wat een luxe. De kwaliteit van Jukung Bali is heel erg goed in de verhouding met dat wat je ervoor betaald. Er zit geen restaurant bij maar wij misten dat helemaal niet. Er is voldoende gelegenheid in de nabije omgeving. De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. De terrassen worden dagelijks schoongemaakt. De kamers om de twee dagen. Deze accommodatie is niet geschikt voor hele jonge kinderen die in een zwembad willen vertoeven. Deze plek is wel perfect voor ouders die graag zelf iets met hun konden zouden willen ondernemen.

• 9Ward18-03-2012

Jukung Bali: wat een rust en wat een omgeving

Met 2 weken Jkung Bali waren we nog niet uitgezonderd. De ligging is indrukwekkend, snorkelen begint direct aan de oever met een indrukwekkende variëteit aan tropische vissen, maar ook enorme schildpadden en in de verste dolfijnen. Omdat het wat minder toeristisch is, is een oprecht contact met de Balinezen heel goed mogelijk. De restaurantjes zijn zo lekker dat je elke avond weer afvraagt waar de volgende eetverrassing plaats gaat vinden. Als klap op de vuurpijl staan Madeh, Nyoman en Jos de hele dag voor je klaar beginnend met ontbijt, maar ergerlijk is geen verzoek ze te dol. Vooral de snorkelexcursie met een vissertje onder leiding van Madeh naar "The Japanese Shipwreck" was adembenemend.

• 10Joris26-02-2011

GE-WEL-DIG!

Er zijn vier kamer in mooie bungalows in een prachtige tuin, direct aan zee. Werkelijk precies wat je je voorstelt bij een hutje aan het strand. Super mooi ingericht, half-openlucht badkamer én niet duur! Wij liepen er per toeval tegenaan toen we werden afgezet in Amed. Erg rustige plek, lekkere eettentjes op loopafstand (neem een zaklamp mee). Laat je masseren door Wayan, relaxen op het strand met kampvuur door Nyoman en Made en kom tot rust op je eigen veranda met chillbed. Eén van de betere plekken op Bali! Ga ook zeker duiken in Tulamben.

• 9lisa13-08-2010

Fantische plek en bijzonder aardig personeel

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad In Jukung Bali. We zaten in het nieuwe huisje, prachtig mooi gemaakt, ruim, licht, fris.. top dus. Voor een heerlijk ontspannen vakantie kunnen we dit iedereen aanraden!

• 9Wim van Esch08-03-2010

Wij komen graag terug.

De vrijheid de ongedwongen sfeer is geweldig. Het was een bijzondere ervaring om met de kerst vers gevangen tonijn te eten op het strand. De twee mannen die het kantoor, de keuken etc bezetten zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor mensen die dicht bij de natuur willen staan en zich realiseren dat je in Indonesie bent. Wij komen terug op deze locatie omdat wij na een trip van vier weken Jukung als leukste en meest relaxte locatie hebben ervaren. En dat terwijl wij ook een enorme villa hebben bewoond.

• 9Loes27-10-2009

Helemaal toppie!

Jukung Bali in Amed. Als je op zoek bent naar rust en vrijheid dan is dit de plek om te zijn! De bungalows liggen bijna op het strand en je kunt er heerlijk snorkelen. Verder zijn de bungalows erg mooi en ruim opgezet! De badkamer was echt een aangename verrassing, aangezien hij in natuur-stijl is gebouwd en gedeeltelijk in de buitenlucht is! Natuurlijk met behoud van privacy! Ze passen erg goed in de stijl van de omgeving.

Verder zijn de jongens die het geheel runnen erg vriendelijk en behulpzaam! Vanaf het begin hebben wij ons er erg welkom gevoeld.

Ik kan het jullie allemaal aanraden!

Groetjes, Loes

• 3Rob30-08-2009

Smoezelige onverzorgde bungalow

De ligging van de bungalows is perfect, direct aan het strand ter hoogte van het rif waar het prima snorkelen is. Het park en de bungalows zijn alleen nodig aan een renovatie toe. De huisjes maken een onverzorgde indruk en ook de tuin mag wel eens een opknapbeurtje hebben. Dit geld ook voor het linnengoed en de handdoeken. Alles is oud en versleten en lijkt niet goed gewassen te worden. De huisjes zijn voorzien van een plafondventilator, maar die maakt zo veel lawaai dat deze alleen overdag aan kan. Doordat er geen airco is moet je noodgedwongen de ramen open laten zodat in de avond het nodige ongedierte naar binnen trekt. Wij hadden een derde bed verzocht. Dit bleek echter een oude stinkende matras op de grond te zijn. We wilden hier 6 nachten blijven maar zijn na één dag weer vertrokken.

• 9Matthijs22-08-2008

Heel, heel, heel leuk!

Wat een leuke huisjes! Op zo'n 20 meter van de zee en op zo'n 30 meter van een prachtig koraalrif. Een heerlijk verhoogd terras waar je op de kussens kan genieten van de geluiden van de zee. Ontbijt op je terras. Leuk en enthousiast personeel. Amed kent heel veel kleine restaurantjes en je kunt hier over het strand naar toe lopen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Mieke Nagtegaal16-10-2007

Wij verbleven een week in een van de twee bungalows met onze 2 kinderen (6 en 8). Het personeel was vriendelijk en zeer dienstbaar. Ons huisje stond vlak aan het strand maar toch beschut in de prachtige tropische plantentuin die Jukung Bali is. Het is er goed onderhouden en smaakvol ingericht. Je liep zo van je huis de zee in waar het goed snorkelen en duiken is. In Amed is het verder erg rustig en dat was precies wat we zochten. Een echte aanrader en niet duur!

Bungalow Jukung Bali info

Facilities