9,1

21 reviews over Hotel Hidden Paradise in het Nederlands

Heerlijk oord

Klompjes reis
20-8-2017

Wat een rust en eindelijk eens een hotel waar je gewoon water kon tappen in plaats van altijd maar een nieuwe wegwerp plastic fles te gebruiken. Ik herken niets van de slechte reviews. Ik zou hier zo weken kunnen verblijven. We hebben er heel goed gegeten, het was er heerlijk rustig en relaxed. Het enige wat jammer was was het tekort aan ligbedden in de schaduw. Ik was ook blij met het minder slaafse personeel. Gewoon relaxed in plaats van nederig (brrrrr). Je kunt zo van het strand af gaan snorkelen. Prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

romantische plek

Maaike
3-8-2011

Het is al wel even geleden dat we hier zijn geweest, maar de herinnering is bijzonder goed. Ik begrijp dat mijn beoordeling moeilijk is vanwege de datering. Wij vonden dit een verademing tegenover de hectiek van Kuta, voor een paar dagen complete rust met snorkelen en uitstapjes een meer dan fantastische plek. Wij hebben hem ook in combinatie geboekt en dat zou ik iedereen aanraden. Ik kan me nog herinneren dat wij witte toniuj kregen geserveerd, wat we écht niet lekker vonden, maar het personeel wilde niet van wijken weten en serveerde ons gratis een ander gerecht. En dat voor een prijs van 5 euro pp. Wat wil je dan nog meer?

Gereisd met partner in april 2009

Gaan zeker terug

Wika
20-3-2011

Wij komen al voor 9e keer in dit Hotel, hetgeen uit losse bungalows bestaat. Recent zijn deze gerenoveerd. Ook deze keer weer super vriendelijk ontvangen. Personeel is altijd vriendelijk wanneer je dat zelf ook bent. Nieuwe kok, maakt super lekker eten. Snorkelen was vanwege de vele regen helaas niet mogelijk. Stoelen van terrasje voor de bungalow zijn helaas niet vervangen en zitten echt waardeloos. Tuin is een plaatje. Goed onderhouden.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen aanrader

Fam. Witte
16-1-2011

Zeer onvriendelijk personeel in het restaurant. Een heel schamel ontbijt, bij bestelling van twee boterhammen extra moet er 16.000 rph. worden betaald terwijl twee meter verderop de boterhammen aan de vissen worden gevoerd. Leuke kamer maar een zeer basic buitendouche en toilet. Op het warme water voor de douche moet je minimaal tien minuten wachten. Op een bepaald moment vinden wij na een strandwandeling de winterjas van mijn partner buiten op tafel liggen terwijl deze gewoon in de kast hing. Het personeel had niets in die kast te zoeken. Het gaf een zeer verontrustend gevoel. Wij gaan hier niet meer naar terug, ondanks de prachtige omgeving en de geweldige bevolking. Geen aanrader.

Gereisd met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hidden paradise

Zeer vriendelijk hotel, netjes en verzorgt. Elke dag schone handdoeken, en bad handdoeken voor het strand. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, en ook de bedden worden opgemaakt. De douche is een open douche, deze is op en top schoon. Ontbijt is van 07.00 tot 11.00 uur uit een keuze menu, lekker en voldoende. Dineren in het hotel is heerlijk en verzorgd, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving biedt niet de mogelijkheid om lekker te gaan winkelen of uit te gaan. Er zijn wat kleine restaurantjes, kleine winkeltjes, en één trage Internet café. Wel is het hotel geschikt voor rust en om te relaxen, vroeg naar bed en vroeg weer op. Uitstekende mogelijkheden om te snorkelen en watersport te bedrijven. De tuin om de huisjes/villaatjes zijn verzorgd, en netjes onderhouden. Het water van het zwembad is iets aan de hoge kant, om af te koelen moet je echt de zee in. We komen zeker weer terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in Wed Feb 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In september 2009 dit rustig gelegen hotel voor 5 dagen bezocht. Bungalows eenvoudig maar schoon. Leuke open air badkamer. Vriendelijk personeel en goede vernieuwde keuken. Direct aan mooi strand gelegen. Badschoenen i.v.m. scherp koraal aan te raden.
Wij gaan in 2010 zeker weer terug.

Gereisd met partner in januari 2010

goed snorkelen pal voor het hotel !

de boer
21-4-2009

Fijn onderkomen en voor snorkelaars en duikers echt paradijselijk ! Zeker aan te raden voor degenen die rust zoeken. Bij "Warung Brith" kun je ook prima én goedkoop eten ( ligt tegenover het hotel ). Fijne week gehad en lekker ontspannend.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009
2008

prima accomodatie

e. spaltman
22-11-2008

De keuken en het restaurant zijn gerenoveerd en het is een prima hotel geworden. Direct aan het strand met een leuk zwembad. Uitstekend onderkomen voor een paar dagen.

Gereisd familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hidden Paradise doet naam geen eer aan

Fam. Engelsman
17-8-2008

"Je kunt een slak ook wel 'Speedy raket' noemen", was het droge commentaar van onze tienjarige zoon. En inderdaad Hidden Paradise was niet in alle opzichten een paradijsje. Er was niets mis met de grote familiekamer zelf: prima bedden, goede airco en badkamer. De sluitingen van de deuren zijn dringend aan vervanging toe. We moesten eten in de tuin omdat er een nieuwe keuken en restaurant in aanbouw waren (zag er veelbelovend uit trouwens). Het geimproviseerde keukentje in de open lucht was een gruwel. Arm personeel... Geen wonder dat ze niet zo gemotiveerd zijn. Ook hier de hele dag onbeheerde handdoeken op schaarse ligbanken. Tip: gewoon handdoek weghalen als je wilt liggen! Laat ze maar verbaasd kijken. En eet geen varkensvlees bij Cafe Ketut. Wij zijn er flink ziek van geworden. Gezien de omstandigheden/verbouwing vonden we Hidden Paradise zwaar overbetaald.

Gereisd familie in juli 2008

Hele leuke en mooie huisjes met een buitenbadkamer. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk strand/zwembad. Ontbijt valt wel tegen keuze uit 4 soorten ei. Echt een top hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hidden Paradise in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hidden Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.