IndonesiëBaliAmedBungalows AmedBungalow Geria Giri Shanti

+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 40 reviews
  • 9Ruimte

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

40 Reviews over Geria Giri Shanti

• 10Marga Passau20-05-2013

in de watten worden gelegd

Wil je verwend worden tot op het bot dan ben je hier op de juiste bestemming. Al je wensen worden verhoord. Lisa, David en hun staf doen hun uiterste best om je een geweldige vakantie te bezorgen. Wil je duiken of wil je leren duiken dan is dit de beste plek met de meeste aandacht die je je kunt wensen

• 10herre donderwinkel09-12-2012

pracht plek in oost-bali

Klein bungalowresort in het rustige Amed. Zeer schone (bad) kamers, gelegen tegen een heuvel. De bovenste 2 bungalows hebben uitzicht op zee. Doorgaande straat oversteken naar het zwarte strand waar bij diverse restaurants ligbedden staan. De zee leent zich uitstekend om te zwemmen, snorkelen en duiken. Duikbevret is bij Geria Giri Shanti in enkele dagen te halen. Zowel staff (Nederlands-Engels echtpaar) als personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het verblijf is op basis van logies en ontbijt. In Amed zijn voldoend restaurants voor lunch en/of diner. Daarnaast zijn er in Amed geen uitgaansmogelijkheden: dus een prima plek voor rustzoekers.

• 10Marianne05-11-2012

Wat hebben we heimwee ....

Wat een geweldige plek om te zijn. Dit is nog Bali zoals het bedoeld is. Wat een geweldige staff, groep divemasters en natuurlijk niet te vergeten Liselotte en David. Eigenlijk gaan we nooit ergens voor een 2e keer naar toe, maar voor deze plek maken we graag een uitzondering. Fantastisch!!!

• 9Donald24-10-2012

Fantastisch verblijf

Geria Giri Shanti Bungalows. Mijn zoon (13) en ik hebben een meer dan prima verblijf gehad bij Liselotte en David. Liselotte heeft met haar groene vingers bijgedragen aan een prachtige omgeving waar het goed toeven is. Ik kwam al behoorlijk ziek aan in Amed en mede door de goede zorgen van Liselotte en haar contacten (oa arts) is mijn herstel vlot verlopen. Ook het opvangen van mijn zoon was meer dan ik kan uitdrukken. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. We hebben in twee verschillende bungalows gezeten en beide waren schoon en ruim. Dagelijkse verschoning van het beddengoed en handdoeken. Had veel gelezen over Geria Giri Shanti en haar vorige eigenaren, de huidige eigenaren zijn minstens zo uitnodigend en maken je verblijf tot iets waar ik nog lang over zal blijven mijmeren. Ik kom zeker terug en dan met mijn gezin want ook zij zijn enthousiast geraakt door onze reacties. Veel waar voor je geld.

• 9AenM04-08-2012

Super appartementen en duikschool!

Wij verbleven in juli 2012 2 nachten in deze gezellige en zeer goed onderhouden appartementen. Achteraf gezien hadden we hier langer willen blijven, de ligging is fantastisch, dicht bij de zee en de eigenaars onwijs vriendelijk. Enkele maanden geleden is dit complex overgenomen door een Belgische vrouw (Liselotte) en haar Engelse man (David), beide ontzettend gastvrije mensen die er alles aan doen het hun gasten naar de zin te maken. Wij hebben hier ons scuba dive brevet gehaald onder fantastische begeleiding van David. Amed is een hele bijzondere locatie om te duiken, of om te snorkelen. We hebben heel erg genoten van ons verblijf in Amed en zullen hier vast nog eens terugkomen.

• 10hans30-11-2011

perfect plek op bali

Voor ons is de vakantie meer dan geslaagd! Super leuk en relaxte sfeer bij Adventure Divers in Amed.... en niet alleen leuk, nee je krijgt ook nog een hoop goede en zeer bruikbare tips! De Staff is zeer deskundig, spreken goed Engels en Ian (de eigenaar) en Dive Instructor spreekt vloeiend Nederlands Het is zeker (en gelukkig) niet de grootste van Amed... je voelt je dus ook geen nummer!! Ook hebben we een aantal dagen in de Bungalows gelogeerd, en ook hier is alles tip-top in orde..Elke dag nieuwe handdoeken en schone lakens..de kamers zijn schoon!! Alles wat je verder wilt weten over de restaurants en leuke bezienswaardigheden kun je aan Elly vragen...haar tips zijn zeer bruikbaar en besparen je een hoop kostbare tijd..en geld. Al met al een echte aanrader..goede en betrouwbare dive equipment, zeer goede Staff! Dit is de plek die je zeker een keer moet hebben bezocht. Daarna wil je niet meer anders fam van hese

• 10Koen15-10-2011

Zo gastvrij en verzorgd kom je het niet meer tegen

Deze bungalows zijn perfect gelegen, super schoon en netjes, omringt door een prachtige tuin. Hiernaast is de staf zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt aan alles merken dat de Ian en Elley hun hart en ziel er in steken. Alles is tot de puntjes verzorgd, en het is bijna niet te geloven dat het zo goedkoop is! Wij hadden het hier zo naar ons zin dat we eigenlijk niet meer weg wilden! We kunnen het iedereen aanraden en een volgende keer komen we graag weer terug!!

• 10Leyla13-08-2011

Een zeer fijne plek; rustgevend en ontspannend

Mijn verblijf bij de Geria Giri Shanti Bungalows heeft mijn vakantie op Bali extra genot, rust en diepe ontspanning gegeven. Zoveel dat ik vanuit de Gili eilanden weer terug ben gekomen en mijn vakantie in Amed bij Elly en Ian wilde afsluiten. Waarom? 1. vanuit mijn hemelbed kon ik genieten van de tropische boomtoppen, de zee en de lucht. 2. mijn kamer was superschoon: iedere dag werd er goed schoongemaakt, het bed was goed en de linnen fris en schoon. 3. Het ontbijt vond ik lekker en de staff was vriendelijk en behulpzaam, zich zelf en toch betrokken. 4. Vanuit de bungalows ben je in een minuutje op het strand waar je kunt genieten van de rust, de vulkaanbergen, de zee, snorkelen. 5. Ian en Elly zijn betrokken bij hun gasten en geven betrouwbare informatie over Amed en Bali. 6. De duikschool is ook erg professioneel, betrouwbaar en fijn. Kortom; hier kom je tot rust en wil je terug komen als je het aanbod van Geria Giri Shanti weet te waarderen.

• 10Roland en Jannet18-06-2011

Volgend jaar weer!!

Dit jaar zijn we voor de 3e keer naar Geria Giri Shanti geweest (en dat zegt al genoeg denk ik!) en het was weer geweldig. Iedereen is er even vriendelijk en behulpzaam. De bungalow was weer brandschoon met iedere dag schone handdoeken en een lekker schoon bed. We hebben net als de afgelopen jaren deze weken gedoken bij Adventure Divers en ook dat was weer helemaal top. Er is een professioneel duikteam dat je alle mooie duikstekken in en rondom Amed laat zien. Mede dankzij Ian en Elly Coe en hun medewerkers kunnen wij wederom terugkijken op een heerlijke vakantie!

Roland en Jannet.

• 9Myreille31-03-2011

De vakantie van ons leven bij Geria Giri Shanti!

De vakantie van ons leven bij Geria Giri Shanti! Samen met onze vrienden. De bungalows zijn netjes en gezellig en worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Het ontbijt is lekker en de bediening is erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. De zee is echt vlakbij en om de mooiste vissen te zien met snorkelen hoef je echt maar een paar meter het water in te gaan. (Fijn voor mij want ik ben niet zo’n held.) Onze mannen hebben hun duikbrevet gehaald bij Adventure Divers, in de mooiste omgeving die je je maar kunt bedenken. Ian is een super instructeur, heel enthousiast en professioneel en weet de mooiste plekjes onder water! Het resort heeft een tuin om van te dromen met de mooiste bloemen en planten. De eigenaresse van het resort, Elly, weet alle leuke plekjes op Bali waar je echt heen moet en weet natuurlijk ook waar je in de buurt lekker en goed kunt eten. Ook is er altijd tijd voor een gezellig praatje. De prijs is echt laag in verhouding tot de service.

Bungalow Geria Giri Shanti info

Facilities