8,9

14 reviews over Hotel Ganeshamed in het Nederlands

een paradijsje!

maria en Jan
30-8-2011

Wij hebben intens genoten van onze vakantie in Ganeshamed. Een paradijselijke plek, een lauwe en diep blauwe zee waar de zon 's morgens prachtig uit opkomt. En verder een prachtige ruime kamer, heel vriendelijk personeel, geweldig lekker eten, en een vriendelijke engels sprekende chaufeur die je overal heen brengt en alles uitlegd over de cultuur. Kortom een ideale plek! Maria en Jan

Gereisd Met partner in augustus 2011

vakantie van mijn leven

Anneke
23-2-2011

ik ben voor de tweede keer in Bali, ben hier ruim 2 weken geleden aangekomen en ervaar het als de vakantie van mijn leven

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Prachtig gelegen

Clementine
12-1-2011

Heel fijn en rustig hotel, met 4 kamers, pal gelegen aan zee. Kamer 1 en 2 hebben inderdaad mooi zeezicht. Hele mooie tuin erbij, fijn zwembad en een terras waar je kunt eten en drinken, ook met uitzicht op zee. Een paar stappen naar de zee, waar je mooi kunt snorkelen. Het personeel is vrij bedeesd, maar wel vriendelijk. Wij hebben hier heerlijk vertoefd!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

fantastische plek voor rust en snorkelen.

jan en wil
31-10-2010

De locatie is uniek, direct aan het strand. Er heerst rust en de zee nodigt uit voor een frisse duik, maar vooral om te snorkelen. De mensen zijn de kracht van dit kleinschalige hotel; zijn vriendelijk en de klant staat voorop. Het eten is prima en in het restaurant kun je ook terecht voor een heerlijke juice en versnaperingen. We komen hier regelmatig terug. Ook onze kennissen vinden Ganeshamed een prachtige plek.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

RRijken
17-10-2010

GaneshAmed is een mooi, aan het strand gelegen hotel. We hadden er een kamer met uitzicht op zee en op de vulkaan Gunung Agung. Vanuit ons bed konden iedere ochtend de zon zien opkomen! Het personeel is vriendelijk, altijd in voor een praatje en verzorgt lekkere maaltijden. De (nederlandse) duikschool Adventure Divers ligt op 3 minuten loopafstand.

Gereisd Met partner in Sun Sep 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk, we gaan weer terug

Marian
17-5-2010

wij zijn in maart daar 2 weken geweest en hebben er genoten, o ja er ging weleens wat mis en anders dan wij wilde maar dat werd na een vraag altijd weer opgelost. Ook wij dachten dat het personeel ongeinteresseerd was maar het was denk ik meer verlegenheid. Het ontbijt was inderdaad heel erg karig, daarover heb ik al contact gehad en er zou over gesproken worden dus wij hopen dat het in jan.2011 wat beter is, want dan gaan wij naar ganeshamed terug en nu voor 4 weken, als er tenminste plaats. Voor de rest vonden wij het eten er niet slecht en ik denk dat er in heel wat warungs de koelkast niet altijd aanstaat want de stroom valt nog al eens uit. Wil je feesten en uitgaan dan moet je daar dus niet zijn, wil je rust en veel mooie natuur dan is het een heerlijke verblijfplaats

Gereisd Met partner in maart 2010

heerlijke plek

Eva ter Steege
15-5-2010

Hotel Ganeshamed is een klein hotel, pal aan strand en zee, en bestaat uit enkele gebouwtjes. Er zijn slechts 6 kamers. Kamer 1 (begane grond, handig met kinderen)en 2 (1e verdieping, meer privacy) liggen het mooist. Wij hadden kamer 2. De ontvangst verliep wat koeltjes en we kregen geen hulp bij het naar boven dragen van de koffers. Later bleek het personeel toch echt niet onvriendelijk, maar minder uitbundig vriendelijk dan we op andere plekken in Bali ervaren hebben.Onze kamer had een kingsize hemelbed, ruime badkamer en flink balkon. Op de eerste ochtend kwam er geen warm water uit de douche; nadat we dit gemeld hadden werd het meteen opgelost. Het zwembad is niet groot, maar wel heerlijk schoon en warm water.Wij vonden het eten hier verrukkelijk en echt niet duur. Alleen de koffie was niet lekker. Wij hebben ons verblijf hier prima gevonden en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat May 15 2010 10:49:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke plek!

Eva ter Steege
15-5-2010

Hotel Ganeshamed is een klein hotel, pal aan strand en zee, en bestaat uit enkele gebouwtjes. Er zijn slechts 6 kamers. Kamer 1 (begane grond, handig met kinderen)en 2 (1e verdieping, meer privacy) liggen het mooist. Wij hadden kamer 2. De ontvangst verliep wat koeltjes en we kregen geen hulp bij het naar boven dragen van de koffers. Later bleek het personeel toch echt niet onvriendelijk, maar minder uitbundig vriendelijk dan we op andere plekken in Bali ervaren hebben. Niet iedereen sprak er goed Engels. Onze kamer had een kingsize hemelbed, ruime badkamer en flink balkon. Op de eerste ochtend kwam er geen warm water uit de douche; nadat we dit gemeld hadden werd het meteen opgelost. Het zwembad is niet groot, maar wel heerlijk schoon en warm water. Wij begrijpen niets van de negatieve verhalen over het eten, wij vonden het eten hier verrukkelijk en echt niet duur. Alleen de koffie was niet lekker. Wij hebben ons verblijf hier prima gevonden en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Plek!

Anna
8-5-2010

Ik heb nog nooit bij GaneshAmed geslapen, maar ik heb er geregeld gegeten. Het is een goed restaurant met heerlijk eten, goed van smaak en zeer gevarieerd. Ik ben ook nog nooit ziek geworden van eten bij GaneshAmed. Daarnaast mag je gebruik maken van het bijbehorende zwembad, ook als je niet in het hotel verblijft.

De staf is erg vriendelijk en zeer betrouwbaar. Als ik wilde snorkelen kon ik met een gerust hart mijn spullen in het restaurant laten liggen (dat kan overigens overal in Amed). Staf ook altijd in voor een praatje of een grapje. Je kunt je er echt thuis voelen.

Ook een goede, redelijk snelle internetverbinding die niet altijd werkt, maar dat is inherent aan de afgelegen ligging van Amed en heeft niks met GanehAmed zelf te maken).

Ik kom zeker in oktober/november terug om daar weer te eten.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2009

Paul en vrienden
8-5-2010

Een heerlijke plek om te zijn. Super vriendelijke staf die er alles aan doen om je in de watten te leggen. Ze zijn allemaal jong, maar doen hun uiterste best om engels met je te spreken en je van tips te voorzien als je een dagje weg wilt. Er wordt heerlijk gekookt. Als je geluk hebt BBQ-en ze op het strand. Zwembad is heerlijk, kun je lekker je drankje in het water gebruiken. Kamers zijn schoon en van airco voorzien. Kortom, een uitstekende plek om je vakantie te houden.

Gereisd Met vrienden in april 2010

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ganeshamed in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ganeshamed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.