Hotel Dancing Dragon Cottages

2007

Dit was helemaal geweldig

Ruud en Marga
29-10-2007

Dit was helemaal geweldig. Wij hebben hier 3 dagen verbleven en zijn echt in de watten gelegd. Het eten was super en heel leuk kontakt gehad met de andere gasten. Dit is een fantastisch hotel, echt een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2007

Een mooi gelegen hotel aan de baai van Amed

Bart en Cora
20-9-2007

Een mooi gelegen hotel aan de baai van Amed. Het is vrij moeilijk om vanaf het hotel te gaan snorkelen. Receptie ontvangst is matig. Het hotel heeft een staf dat niet gewend is aan toeristen en de balineze service vindt je dan ook niet snel terug. Het uitzicht vanaf je bungalow is heel mooi. Restaurant is ook heel goed, ontbijt mager maar lunch en diner prima. Mooi hotel voor een verblijf van max. 2/3 dagen.

Gereisd Met partner in september 2007

• Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dancing Dragon Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dancing Dragon Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.