IndonesiëBaliAmedHotels AmedHotel Coral View Villas

Hotel Coral View Villas

IndonesiëBaliAmed

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Coral View Villas voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 12 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Coral View Villas

• 8Els24-07-2012

Family kamer is Super

Heerlijke paar daagjes gehad in Amed bij Coral view!! Prachtige familiekamer aan het strand met super badkamer en fantastisch uitzicht op strand en zee!! Snorkelen voor de deur!!! Echt top alleen....... het eten is maar matig!!

• 8Olga en Joost26-08-2010

Rustige uitvalbasis voor het duiken en snorkelen

We hebben dit rustige hotel met bungalows in een mooie tuin geboekt voor onze duik- en snorkel activiteiten. De bungalows zijn basic, maar goed en vooral de veranda met tafel/stoelen en ligbedden werd zeer gewaardeerd, omdat je nu eenmaal meer buiten dan binnen zit. Geen ontbijtbuffet, maar een soort keuzemenu, goed maar niet heel speciaal. Haast prive zwembad voor de bungalow. Duiken bij het nederlandse Jukung Dive is goed bevallen en we konden een heel betaalbare dvd laten maken van onze onderwater avonturen. Snorkelen kan direct aan het strand (beter bij hoog water ivm het koraal), maar leuker/mooier is met een jukung naar het japanse wrak te gaan om daar te snorkelen (te huren incl. snorkeluitrusting op het strand).
    Eten hebben we in de buurt gedaan (Sails was heel goed en je wordt gehaald/gebracht, wel handig want transport is wel wat gecompliceerder als in de rest van Bali).

• 9mirjam van der heijden25-08-2009

prima plek, een aanrader

de huisjes aan het strand zijn geweldig, vooral door het grote balcon op de eerste etage. daar hebben we heel wat tijd zitten genieten, uitkijkend over de kokosnootbomen naar de zee. een geweldige plek. eten was prima, het geheel was heerlijk. alleen vonden onze pubers het wel erg rustig ( maar ze waren wel moe van de reis tot nu toe, dus het was prima)

• 7rob13-12-2008

redelijk

Met redelijk heb je het wel gehad ...voor een solo reiziger als ik ,service wel zeer okay van het jonge personeel al gingen sommige dames wel erg ver met hun aabiedingen van speciale massages:te verlenen in hun vrije tijd...omgeving lekker rustig,veel contact met dorpsbewoners,eten matig

• 7Hans Kanters18-09-2008

neem de beach villa

Ligging leuk in fraaie tuin.Niet alle staf even gemotiveerd. Ga voor het eten naar ander restaurants. Er is genoeg keus. Toch hebben wij er erg genoten. Boek vooral een huisje aan het strand. Prachtige zonsopgangen. Veel contact met vissers. Schilderachtig. Kamer sober maar schoon.Oase van rust.

• 1Harry & Yvonne, Eindhoven10-01-2008

Geheel eens met de voorganger. Het complex geeft een algeheel verwaardloosde, slecht onderhouden indruk. Personeel is te jong en te onervaren ( lekker goedkoop voor de baas ?? ) voor het werk, heeft er geen zin en interesse in, en door geen of slechte leiding is dus de service en de kwaliteit van e.e.a. ondermaats, zeker in verhouding tot de prijzige kamers. Hun restaurant is van bijbehorende (slechte) kwaliteit – Ga dus absoluut buiten de deur eten, lekkere keuzes genoeg. Wij zijn net terug (begin Januari) uit Amed, dat op zich een echt leuke streek is en veel te bieden, maar zullen bij een herhalingsbezoek zeker een ander hotel nemen. Ook daar is keuze genoeg in.

• 1Michael van Sint-Michielsgestel12-12-2007

Vriendin en ik hadden ons verheugd op een leuke tijd in dit hotel, maar helaas! Wat mis kon gaan, ging ook mis. Onze airport pick-up was nergens te bekennen. Even bellen. “Sorry, we forget you”. Na aankomst met een dure luchthaven-taxi in Amed bleek de bestelde kamer aan het strand niet beschikbaar te zijn. “Sorry, we do renovation now”. Dat renoveren is inderdaad hard nodig. Het is een wat vies aandoend, ranzig en slecht-onderhouden complex, waar het personeel en management er een “laat de klanten maar kletsen, als ze maar betalen”-mentaliteit op nahoudt. Ze zijn de hele dag bezig met niets doen, of zitten te sms’en. De kamers zijn oud, bedompt en slecht onderhouden. Zwembad is leuk, maar niet al te fris. Zeker geen aanrader. Wij hebben alleen de 3 aanbetaalde nachten volgemaakt en zijn verkast naar ander hotel in Amed van ‘n Nederlander. Uiteindelijk toch nog een leuke vakantie gehad.

• 5Henk en Gemma30-08-2007

De huisjes aan het strand liggen heel mooi.Alles is erg sober ingericht en toen wij er waren werden we opgegeten door de muggen. Onze hele kamer zat vol bij aankomst. daar werden wij niet vrolijk van. Gelukkig kregen wij de tweede dag huisje aan het strand.Meer wind en daardoor minder muggen. verder prima. goed restaurant en lieve mensen.

• 9Dorry25-05-2007

We zijn net terug van onze (rond)reis naar Bali.We vonden o.a.Coral View helemaal super!Inderdaad erg rustig. Maar volop genoten van de rust,service,snorkelen,de lieve mensen,de verse fruitsappen,en de waanzinnig mooie zonsopgang.Wel vroeg je bed uit dan.Maar t loont!!!

• 8jos en joan12-02-2007

Prachtig gelegen aan een baai met veel kleurrijk koraal en schitterende vissen pal voor het strand van het park. In november 2006 was het er heerlijk rustig, keuken daardoor wat beperkt. De tientallen vissers met hun boten op het strand zijn dagelijks een bijzondere ervaring. We hebben een hele week met volle teugen genoten van de zon, het snorkelen op de windstille zee en de rust in het park.

Hotel Coral View Villas info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar