Kleine hotelsWeer vandaag31°19°

3 reviews over Hotel Bubu Racok in het Nederlands

Super verblijf

Denise & Hilaire
17-11-2014

Hotel Bubu Racok is echt fantastisch om te verblijven je heb het mooiste uitzicht op de boven kamer die heel ruim is met mooie ruime badkamer en een mooi ruim terras waar je ontbijt wordt gereserveerd die heel lekker is met vers fruit en sap pan cake banaan en gebakken eitje. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer bij Bubu Racok

Gereisd Met partner in oktober 2014

Fantastische plek

margriet pousma
4-6-2014

Homestay Bubu Racok is een fantastische plek om te vertoeven. De kamers zijn ruim, erg schoon. De service is uitmuntend. Eigenaar Wayan is heel behulpzaam en kan je over van alles en nog wat adviseren. Het eten is heerlijk. Het uitzicht is fantastisch. Vanaf ons balkon hadden we uitzicht op de zee en de vulkaan. Het dorpsleven speelt zich op het strand af, spelende kinderen, vissersboten die weggaan en weer terug komen. We zijn hier nu twee keer geweest en komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische homestay

wiktor podsada
1-5-2014

De zeer ruime kamers zijn direct gelegen aan het strand met een fantastisch uitzicht. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Het toilet/badkamer lijkt wel een balzaal Het eten is super en de hele dag door is er gratis koffie en thee. Er is wifi aanwezig.

Gereisd Met partner in Fri Apr 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Bubu Racok voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bubu Racok in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bubu Racok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.