Bungalow Blue Star

Bungalow Blue Star

Bungalow

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Star voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Blue Star in het Nederlands

Gelegen aan strand van Jemeluk met prachtig uitzicht over de baai. Mooie snorkelplek pal voor de deur. Blue star heeft een 4 persoons bungalow en 2 kamers. Klein maar gezellig en goedkoop eetcafe aan het strand. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. De accommodatie is vrij eenvoudig maar keurig schoon en goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel en eigenaaresse Iluh is een enorme warme en gastvrije vrouw. Leuk contact met de locals als je er voor open staat. Een absolute aanrader! Tips, bekijk de site van bluestar en de internationale beoordelingen van tripadvisor. Overweeg de oversteek naar Lombok te maken met de fastboot vanuit Amed, ter plekke snel te regelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Bungalow info

• AdresJemeluk Beach 80852
        • E—mailadres
        • Website
        • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Blue Star

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Blue Star in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Blue Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.