8,5

125 reviews over Hotel Bayu Cottages in het Nederlands

Weer naar Bali = Weer naar Bayu Cottages!

Hans Terlinde
8-12-2009

Wij wonen in Jakarta en lazen in de “Jakarta Post” een aanbeveling voor hotel “Bayu Cottages” in Amed. Bij aankomst werden onze verwachtingen overtroffen. Wij werden verwelkomd door bijzonder vriendelijke personeel, die onze zware koffers moeiteloos op hun hoofd naar de kamer droegen. De kamer was ruim, schoon, voorzien van een keurige en complete badkamer en alles werkte naar behoren: Verlichting, TV, AC, fan, etc. Bovendien, een heerlijk bed met een uitstekende matras. Het uitzicht vanaf het balkon over de baai en zee is prachtig en heerlijk rustgevend. Snorkelen (heel mooi) en zwemmen doe je direct voor de deur, door de weg even over te steken. Leuke bijkomstigheid voor ons was dat de eigenaar Nederlander is, dus wij hebbn veel gepraat over het leven en werken in Jakarta en op Bali. Hotel “Bayu Cottages” is een aanrader en wij komen er zeker terug !!

Gereisd Met partner in december 2009

Deze lokatie moet je beleefd hebben!

Annemarie en Sidney Illsley
1-12-2009

Wij waren 2 weken in de Bayu Cottages en hebben zelden zo een mooie lokatie gezien als deze in Amed. De staf is ontzettend vriendelijk en lief, zij koken geweldig, ook op verzoek jouw lievelingseten. Aan aanrader is de Makreel van de BBQ!! Prachtig rif voor de deur, wij gingen 2 x per dag snorkelen. Snorkelmateriaal is voor een klein bedrag te huren. Bij thuiskomst gelijk weer geboekt voor april 2010.

Gereisd Met vrienden in december 2009

Heerlijk gemoedelijk hotel, prima service en eten

Hans van Gemerden
24-11-2009

15 dagen geweest en op alle vragen komt een antwoord en oplossing, supervriendelijk personeel en een restaurant waar alles vers wordt bereidt. Klein zwembad maar voldoende voor afkoeling, koraalrif immers voor de deur. Heb het enorm goed naar mijn zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 26 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het blijft een TOPPER

Frans Schaap
15-11-2009

We zijn nu voor de 6x geweest en het blijft een TOPPER zeer prettig personeel geweldig lekker eten en wat ook niet over al is, dat het eten warm is. We kijken reeds uit naar de volgende keer en dan weer lekker 4 weken.

Gereisd Met partner in Tue Oct 27 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een paradijs op aarde

Annemarie Illsley
25-10-2009

De Bayu Cottages is een aanrader voor een ieder die wilt bijtanken, lekker wilt eten, snorkelen en/of duiken wat je voor de deur kunt doen. Het personeel is ongelooflijk aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De eigenaar Marcel is een aardige man die zijn zaken goed voor elkaar heeft en zoveel vertrouwen heeft in de dames die er werken dat hij de leiding in zijn geheel aan de lieve dames overlaat. Wat een vorige beoordeling betreft waarin gezegd werd dat er 62 trappen naar het strand zijn is ernstig overdreven. Als je naar een ongerept deel van Bali wilt dan is de Bayu Cottages een super aanrader. Eten bij de Bayu is ook een aanrader, bestel een keer makreel op zijn Balinees en de dames van de staf maken het graag voor je klaar nadat zij de vis op het strand zijn wezen kopen. In april gaan we er weer een week naar toe! Kijk er nu alweer naar uit.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Hotel Bayu,Amed Bali

Thom en Anneke Crul
1-6-2009

heerlijk gelegen hotelletje met een onvergetelijk uitzicht en een aantal vriendelijke medewerkers Vond mijn tempo dulu terug.Bali is indedaad het laatste paradijs. Rhom en Anneke Crul.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig, mooi: een aanrader

Math&Marianne Creusen
21-5-2009

2e bezoek aan Bayu voelde als thuiskomen. Ook deze keer weer enorm genoten van uitzicht, eten, hotel en zeker niet te vergeten de geweldige crew die alles doet om je een vakantiegevoel te geven.Ook eigenaar Marcel met zijn vrouw doen er alles aan om je thuis te laten voelen.Zeer intieme sfeer op het terras,met geweldig uitzicht op de vissersbootjes in de baai van Lipah waar je super -adembenemende koralen+ vissen-vanaf het strand kunt snorkelen.Geen last van opdringerige verkopers.Aanrader als je van rust en genieten houdt

Gereisd Met partner in april 2009

voor ons een prima verblijf

Henk Kok
6-5-2009

Wij zijn 10 dagen geweest en hebben het er heerlijk gehad. Het eten was goed en de bediening vriendelijk. Prachtig uitzicht en je kunt er heerlijk snorkelen. Henk en Yvonne Kok

Gereisd Met partner in mei 2009

Heerlijke plek

Arnold en Anneke
29-4-2009

Fantastische plek om lekker te "" onthaasten". Iedereen was even vriendelijk en gastvrij. Het eten was heerlijk. Mooie snorkelplek. Marcel en Unieng doen heel veel voor de lokale bevolking en het milieu. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2009

Een aanrader

Cees H. van der Heijden
20-3-2009

Gewoon in elk opzicht erg goed.In het bijzonder wanneer je van rust binnen een mooie natuur houd.

Gereisd Met partner in Fri Mar 20 2009 15:07:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.