8,5

125 reviews over Hotel Bayu Cottages in het Nederlands

Onhygiënische boel, nee, dat nooit meer!

Marij Ezeh
18-8-2010

Ligt aan een weg, die eerst moet worden overgestoken, voordat je bij een strandje kunt komen. De mensen rijden als bezetenen, dus oppassen geblazen. Veel stenen op het strand, veel scherpe koralen in het water. Ander entertainment is er eigenlijk niet, niets voor kinderen, meer voor gepensioneerden. Klein "zwembadje", te klein om in te zwemmen, alleen voor afkoeling. Het restaurant is donker en groezelig, de bediening weet zich geen raad in welke taal dan ook en het duurt eeuwen voordat je wat op je bord hebt. Het smaakt allemaal een beetje hetzelfde. Veel andere restaurants zijn er ook niet om heen te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

niet slecht, maar ook niet geweldig

Sylvia
11-7-2010

We zijn hier 4 nachten geweest met 2 jonge kinderen. We zouden eigenlijk 6 nachten blijven. De ligging van het hotel is schitterend, prachtig uitzicht en direct aan zee. Het eten was heerlijk! Toch heeft dit hotel ons niet overtuigd. De kamers zijn eenvoudig, maar wel schoon. De semi-open badkamer vonden wij niet praktisch, veel muggen! Het personeel was vriendelijk, maar niet heel servicegericht. Met kinderen is het niet de beste plek, veel trapjes. Je verwacht bij een kleinschalig hotel als dit een wat meer persoonlijke benadering. Het is fijn als je met rust gelaten wordt, maar een Nederlandse eigenaar die niet eens de moeite neemt om je welkom te heten vinden wij een gemiste kans.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

fantastiche plek

nique
29-6-2010

wij zijn hiet geweest van 28/5 tot en met11/06/10 we hebben hier echt genoten ,mooie kamers,uitzicht,lekker eten ,vriendelijke mensen ,mooie natuur.goed om te duiken ,en rust en dit allemaal voor een aangename prijs om zeker nog eens te doen.

Gereisd Met partner in mei 2010

Geweldig!

Luck Krom
27-5-2010

In mei 2010 zijn wij 3 dagen in Hotel Bayu Cottages geweest. Dit is een ideale plek om even heerlijk tot rust te komen. Het is kleinschalig ( 6 kamers), en dat maakt dit hotel heerlijk rustig en knus. Het uitzicht vanaf de balkons is adembenemend en je kunt het koraal in de oceaan zien glinsteren. Het is dan ook zeker aan te raden om eens te gaan snorkelen. Het Hotel ligt op zo'n 3 uur rijden vanaf de luchthaven van Denpasar. Het is aan te raden om vooraf ook bij Bayu cottages een taxi transfer te boeken. De kamers zijn ruim en heel erg netjes.Het prachtige kleine zwembad geeft direct uitzicht op zee en is heerlijk om even lekker af te koelen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Als wij weer naar BALI gaan, boeken wij zeker weer een paar dagen Hotel Bayu cottages voordat wij de drukte van oa. Kuta ingaan.

Gereisd Met partner in mei 2010

Bayu krijgt van ons 5 STERREN !!

Lucy van Gils
7-4-2010

Prachtig gelegen tegen een heuvel aan en daardoor met mooi uitzicht over zee, kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk en vrolijk personeel, lekker eten, strand voor de deur, klein zwembad om af te koelen, mooie ruime kamers met alles erop en eraan. Hier komen wij zeker terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Heerlijke plek om paar dagen te relaxen!

Louise
28-3-2010

Ik heb hier samen met mijn man een paar dagen verbleven en we hebben genoten. Schone kamers, prachtige badkamer, balkon met mooi uitzicht over de baai en lekker rustig. En dit alles voor een zeer redelijke prijs. Kamer vrij simpel maar schoon en comfortabel daarintegen kan de badkamer ook thuishoren in een 5* hotel. Er is een klein zwembad maar schoon en groot genoeg voor een verfrissende duik. In de baai pal voor het hotel kan je prachtig snorkelen. Kortom heerlijk om een paar dagen (of langer) te relaxen.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super relaxed en mooi

tonny en patricia
18-1-2010

gaan over enkele maanden weer naar bayu voor de 3e keer of zo ,tis daar gewoon zo heerlijk dus voor diegene die nog niet weten waar naar toe te gaan en heerlijk willen relaxen zou ik zeggen stop hier en geniet groetjes ,,sampai jumpa

Gereisd Met partner in januari 2010

Kleinschalig, gezellig en sfeervol hotel

Norbert
7-1-2010

Veel keuze aan hotels in Amed maar wij kozen voor Bayu Cottages vanwege de ligging tegen een heuvel aan, met daarom een mooier uitzicht dan de andere hotels en tevens een heerlijk verkoelende zeebries. De kamers in Bayu bieden allemaal zeezicht, zijn ruim, schoon en compleet. Het personeel (veel vrouwen) is alert, attent en ze zijn werkelijk all-rounders. Zo zie je ze nog de kamers schoonmaken, later staan ze te koken in de keuken of zijn ze aan het tuinieren. De Hollandse eigenaar –alleen de eerste 2 dagen van ons verblijf aanwezig – houdt de boel goed onder controle maar laat tevens het personeel veel zelf beslissen, wat in de praktijk bijzonder goed uitpakt, daarom het hele hotel een prettige sfeer geeft en iedereen daar gewoon happy is. Snorkelen doe je recht voor de deur, op de mooiste plek in Bali die wij zijn tegengekomen, met veel onderwater flora en fauna.

TOP-klasse!

Carla en Judith
2-1-2010

Wij kozen voor Bayu Cottages vanwege de rustige omgeving en het feit dat wij een prive duik-cursus bij hen konden volgen. Alles pakte precies uit zoals ons wij verwachtten. Onze kamer was ruim, schoon, met een mooie badkamer, air conditioning, een heerlijk bed, TV met veel kanalen, een prachtig uitzicht over de baai en de zee. Het restaurant in het hotel biedt een uitgebreid menu, met voor ieder wat wils. Het eten wordt in een kleine keuken bereid met uitsluitend verse produkten. Unieng, de hotel eigenaresse, was tevens onze duik-instructrice en nam alle tijd voor ons. Zelfs een pauze / rust-dag inlassen was geen probleem voor haar. Het duiken is prachtig, in water van 28 graden en met een zicht van 25 meter of meer. Ook voor snorkelaars is de omgeving perfect, met de mooiste snorkelplaats direct voor het hotel gelegen. Dit hotel is een aanrader, voor wie van rustig genieten houdt.

Zeldzaam

Paulusma
25-12-2009

Wat een fijne plek om te onthaasten. Wij zijn vanuit een jachtig Nederland als eerste hierheen gegaan. Het uitzicht, de mensen, het eten, het zwembad en de persoonljke benadering zijn ongekend. je kunt niet zoveel in Ahmed en dat was precies wat we nodig hadden! Ontbijt met nasi goreng, ik had nooit gedacht dat ik dat lekker zou vinden. Aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.