8,5

125 reviews over Hotel Bayu Cottages in het Nederlands

Naar Amed = weer naar Bayu Cottages!

David en Jeroen
27-4-2011

Hebben een heerlijke tijd in Bayu Cotttages gehad. Alles is meer dan OK; de kamer, de badkamer, het bed met goede matras, het eten (ook het ontbijt !! Ruim voldoende voor een “doorsnee” eter maar niet voldoende als je probeert veel en laat te ontbijten om zo een lunch uit te sparen, he “Willem en Truus”), het vriendelijke personeel, satelliet TV, goede Internet verbinding. Een kort loopje de trap af naar het strand, met zonnebedden en parasols die de lokale vissers daar verhuren. Wij betaalden Rp. 25.000,- voor 2 bedjes en parasol voor een hele dag gebruik. Geen 5 Euro maar ja, de prijs die je betaalt zal wel afhangen van je kop of je body-language als je de “strandmannen” benadert. Snorkelen is werkelijk top, direct van het strand af. Ben daar voor Bayu een tafelkoraal van 3 meter doorsnee tegengekomen, SUPER. Mijn vriend en ik vonden dit hotel en Amed ook bijzonder vriendelijk voor mannen zoals wij en hebben geen problemen of rare gezichten ondervonden.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier komen we zeker terug!!

David en Jeroen
26-4-2011

Hebben een heerlijke tijd in Bayu Cotttages gehad. Alles is meer dan OK; de kamers, de badkamer, om de dag schone lakens en handdoeken, het eten (ook het ontbijt !! Ruim voldoende voor een “doorsnee” eter maar niet als je probeert veel en laat te ontbijten om zo een lunch uit te sparen en ALLES voor niets wilt hebben, he “Willem en Truus”), het vriendelijke personeel. Een kort loopje de trap af naar het strand, met zonnebedden en parasols die de lokale vissers daar verhuren. Wij betaalden daar voor 2 bedjes en parasol Rp. 25.000,- voor een hele dag voor. Zeker geen 5 Euro dus maar ja, e.e.a zal wel afhangen van je kop of je body-language. Snorkelen is top, direct van het strand af. Ben daar voor Bayu een tafelkoraal van 3 meter doorsnee tegengekomen, SUPER. Mijn vriend en ik vonden dit hotel en Amed ook bijzonder “homo vriendelijk” en hebben er geen problemen of rare gezichten ondervonden. Als we weer naar Bali gaan, komen we hier vast terug.

Gereisd Met partner in maart 2011

Goed maar niet voor langere tijd

Willen en Truus
20-4-2011

We,mijn partner en ik, zijn net terug van een prachtige vakantie op Bali van totaal 5 weken.Dit was de zesde keer dat we op Bali zijn geweest.Dit jaar hebben we ook een week doorgebracht in Amed in Bayu Cottages. De kamers zijn netjes en je hebt vanaf je balkon een prachtig uitzicht op de baai.Het eten in Bayu is goed.Wat ons echter erg tegenviel was het karige ontbijt.Je kan kiezen uit drie onbijtjes.Wil je nog iets extra's daar moet je dan voor betalen bv.kommetje yochurt Rp 15000,paar stukjes extra geroosterd brood Rp 10000,ham of bacon Rp 15000 enz. Wij hadden het geluk dat het niet druk was want anders zijn er te weinig bedden(5 st.)en moet je voor €5 stoelen huren op het strand.Kortom redelijk goed bevallen maar niet voor iets langere tijd.Amed is erg rustig maar je kan er prima snorkelen het heeft een prachtig rif.

Gereisd Met partner in maart 2011

gewldige ,lokatie

Pauline en Lei
13-2-2011

We hebben een geweldig mooie vakantie in Bayu cottage gehad.Mooie kamers geweldige staf en heerlijk eten. Jammer dat er zo weinig wandel mogelijkheden zijn. En het hotel aan een drukke weg ligt.Henk en Ellie hebben deze vakantie erg bijzonder voor ons gemaakt. Veel groeten van ons aan iedereen.

Gereisd Met partner in Wed Jan 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Van Egmond
20-1-2011

Hotel ligt in een rustig visserrdorpje (Lipah ?), iets tegen een heuvel op en heeft daardoor een prachtig uitzicht over de baai en de zee. De kamers zijn ruim, schoon en van veel gemakken (TV, kluisje, AC) en een heel goed bed voorzien. Badkamers zijn ruim en goed schoon. Klein restaurant, met uitgebreide menu kaart. Het eten is er prima. Leuk en lief personeel, veel vrouwen. Eigenaar (Hollander) is er regelmatig en is een leuke bron van informatie over van alles en nog wat in/op Bali en Indonesie. Wij hadden 5 dagen geboekt, wilden verlengen maar kon niet meer omdat het hotel geheel vol. Verhuisd naar de buren maar dat kon niet tippen aan Bayu Cottages. Aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige ,mooi gelegen plek

henkje
7-1-2011

Eenvoudig hotel.Personeel is vriendelijk,maar de eigenaar deed 4 dagen lang of hij ons niet zag en vermaakte zich met zijn eigen gasten.Bijzonder ongemanierd en onbeschoft.Eten in het restaurant was matig ,maar ontbijt was een voudig maar lekker.De pisang goreng bijde thee was heerlijk en de meisjes doen alle moeite om het je naar de zin te maken.Heel rustig en als je vertier zoekt moet je hier niet zijn.Zee,schoon en heerlijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Dit is een topper.

Michael en Jacqueline
4-10-2010

Dit is echt top, vriendelijk personeel in alles behulpzaam, schoon, heerlijk eten,een chauffeur die de mooie plekjes weet en er veel over kan vertellen, een fantastisch uitzicht en een mooie snorkelplek voor de deur!.

Gereisd Met partner in september 2010

Volgende keer vast en zeker weer!

Henk en Jenny Korver
22-9-2010

Dit hotel geeft ons telkens het gevoel van “thuiskomen”. De vriendelijke, attente staff die je naam na 2 jaar nog kent, je helpt met van alles en nog wat: Aparte gerechten klaaarmaken die niet op het menu staan, dag-trips regelen naar special plaatsen, speciale ceremonies. Gewoon TOP. Kamers zijn ruim, schoon, en van alles voorzien dat nuttig is. Heerlijke ruime badkamer. Geen overdreven luxe, maar de TV met satelliet kanalen op de kamer is heerlijk. Sinds dit jaar ook breedband Wi-Fi beschikbaar, gratis. Hotel heeft prachtig uitzicht over het dorp, de baai en de zee. Zwembad is niet groot, maar heerlijk om af te koelen. Wie lange banen wil zwemmen, kan in 50 meter lopen bij het strand en de zee zijn. Nergens op Bali vonden wij een hotel met een betere prijs / kwaliteit / service verhouding dan bij Bayu Cottages. Volgende keer komen we hier weer (4e keer) terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een heerlijke plek!

fam van dam
26-8-2010

bayu cottages in amed is een leuke plek om een paar dagen te verblijven. het personeel is lief en behulpzaam, soms is het engels niet perfect waardoor er wel eens een bestelling niet helemaal goed doorkomt, maar ze doen erg hun best! Ze hebben ook veel plezier met elkaar en dat geeft een goede sfeer. Het eten is werkelijk heerlijk! We hebben nog in een ander tentje gegeten ... maar het kon er allemaal niet aan tippen! het zwembad is prima en voor kleine kinderen groot genoeg om zich prima in te vermaken. het uitzicht is geweldig! We hadden 2 kamers naast elkaar. De uitrusting van het hotel is allemaal erg bazaal. Verwacht geen luxe. Een aantal zaken mogen ook wel eens vervangen worden. als je de straat oversteekt stap je het water in en kan je perfect snorkelen. pas wel op met laag water ... je loopt zo vast in het koraal! Wij hebben heerlijke dagen gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Reactie op Mezeh2005

Frans Schaap
21-8-2010

Wij zijn reeds meerdere malen in dit hotel geweest en kunnen dus oordelen. Het eten is er prima, de kamers ruim en schoon het personeel is gewoon toppie. Wat betreft het strand je moet inderdaad een weg oversteken en loop dan direct een trap af en je sta op het strand. Van hier kan je prima snorkelen in een baai met erg mooi koraal en onderwaterleven. Wat het dorp betreft inderdaad de mensen gaan vroeg slapen maar zijn geen ongure type's die jebang maken tevens zijn er meerdere eet gelegenheden. Ik vermoed dat Mezeh2005 een verkeerde keus heeft gemaakt en indrdaad beter naar Kuta had kunnen gaan.

Frans

Gereisd Met partner in januari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.