Hotel Bayu Cottages

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bayu Cottages voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Bayu Cottages

• 9Marjolijn Huijser - Attema17-08-2007

Een heerlijk, kleinschalig, goedverzorgd hotel met zulke lieve werknemers! Bovendien kun je er voor de deur snorkelen! Alleen reizend ( want ik ben weduwe), heb ik me er helemaal niet alleen gevoeld. Eigenlijk wilde ik er langer blijven dan 6 nachten, maar het zat vol... jammer voor mij, fijn voor Bayu... Een aanrader, dit hotel!

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Bayu Cottages voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel Bayu Cottages

• Lorette, 03-01-2012

Bayu is zeker wel een aanrader, maar je moeet wel van erg rustig houden. er wordt ook gemasseerd, maar dat is in dit deel 3x zo duur als bijv in Sanur. In Amed is het 140.000 rupiah, in Sanur 50.000 Aanrader is vooral ook de chauffeur KOMANG, een supernette man, die heel voorzichtig rijdt, en al je vragen in keurig Engels beantwoord. Een hele dag op pad met hem, waar je ook heen wilt voor ongeveer € 40 a € 45.

• m.hokke, 03-09-2012

De kamers zijn voor gasten met een handicap moeilijk te bereiken

3 vragen over Hotel Bayu Cottages

• Jane, 28-05-2010

div. vragen

hallo, Wij gaan half oktober naar Bayucottage en lezen eigenlijk alleen maar positieve dingen. Er is niet zoveel informatie bekent over de faciliteiten rondom het hotel. Is er een supermarktje en een gelegenheid om de was te doen?? Waar in de buurt kun je geld wisselen?? Andere informatie is natuurlijk van harte welkom.

eugenie_dd, 26-08-2010

een pinautomaat is op ongeveer 30 min rijden. een supermarkt hebben we ook niet echt gezien. wel enkele lokale winkeltjes. alles is erg gericht op snorkelen en duiken.

frans, 30-05-2010

Er zijn wat kleine winkeltjes met basis producten op 300 meter van het hotel. Geld wissel kantoortjes zijn er ook. De was kan afgegeven worden in het hotel en zal dan normaal gesproken de 2e dag weer tot je beschikking zijn. Verder is het een erg rustige plek mogelijkheid om met een vissersboot mee te gaan, snorkelen direct voor het hotel. Dagtrips maken met een auto met chauffeur ( zeer goede ervaring met Komang bekend in het hotel [email protected] ) Ook het duiken in de buurt is er geweldig prima ervaring met "White Sand Divers" zie hun website ( whitesanddivers.com )

• dominique, 17-04-2010

iets te zien

wij vertrekken 28/5 kan iemand zeggen van dat is de moeit om naar toe te gaan het is voor ons de eerste keer

Frans, 18-04-2010

Dominique,

Wij gaan reeds voor de 7e maal en kan je zeggen dat je een goede keuze hebt gemaakt. Er is een chauffeur "Komang" geheten die alle mooie plekjes weet hij is een goede rijder en een goede gids. Wij zullen zelf 30 april aan komen en kunnen dan nog wat tips geven tot ziens op Bali.

Frans

• Peter Beaujean, 02-03-2010

Hotelbedden

Mijn vouw heeft rugproblemen, zij moet absoluut een "zacht" bed hebben, bijvoorbeeld een boxspring.

Hoe zijn de bedden in BAYU COTTAGES ?

Bij voorbaat dank voor de informatie.

Frans Schaap, 07-03-2010

Peter,

Wij zijn meerdere malen in Bayu Cottages geweest en kunnen zeggen dat de matrassen van goede kwaliteit zijn.

Het is een goed verzorgd hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker eten.

mvg Frans

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV