8,5

49 reviews over Hotel Bayu Cottages in het Nederlands

2007

Van je vakantiehotel verwacht je eigenlijk altijd een eten

Peter en Maike
1-7-2007

Van je vakantiehotel verwacht je eigenlijk altijd een schone kamer, lekker eten en goed personeel. Toch geeft Bayu je iets extra's wat moelijk te omschrijven is. Je voelt de prettige sfeer onderling en de gastvrijheid naar de gasten. Ze delen Bali samen met je en je voelt je meer dan welkom. We hopen dat we er weer een keertje naar terug mogen komen.

Gereisd Anders in juli 2007

Schitterend om weer terug te zijn in Bayu, na ons eerste 3

Ton en Els van Heugten, Weert
26-6-2007

Schitterend om weer terug te zijn in Bayu, na ons eerste bezoek in 2005. We zijn 3 dagen daar geweest begin juni 2007. Een puik hotel, uitmuntenbde service, zeer vriendelijke mensen, prachtig gelegen en, omdat je toch alles per auto doet op Bali, zeer goed bereikbaar. Lekker eten, redelijke prijzen en bovenal gezellig om te zitten en kletsen onder het genot van een magnifiek uitzicht. Goede uitvalsbasis voor snorkel- en duikpret. Bayu is een vaste waarde geworden in ons Bali-gevoel. Die houden we er in!

Gereisd Anders in juni 2007

Hotel Bayu cottages ligt in de prachtige rustige noordoost

Linda en Kees Piet Hazenoot
20-6-2007

Hotel Bayu cottages ligt in de prachtige rustige noordoost hoek van Bali. Er is een goede mix van authentiek Balinees (vissers)dorpsleven en (eenvoudige) voorzieningen voor reizigers. We zijn in Bayu in totaal 9 nachten verbleven,aan het begin en aan het eind van onze rondreis door Bali (en Lombok)in april/mei. Bayu is "a jewel in the crown": prachtige snorkelplek zo vanaf het strand, de crew van jonge mensen die met een glimlach alles eraan doen om je je gast te laten voelen, informatie over het reizen en het leven op Bali en andere goede gesprekken met Marcel en Unieng, het heerlijke eten, het uitzicht op de baai vanuit de kamer en terras met 's avonds en 's ochtends terugkerende vissers in hun vlerkprauwen..... We hebben heimwee!

Wij hebben een dag of 4 doorgebracht in Bayu, en hebben We

René en Christine en kids
14-6-2007

Wij hebben een dag of 4 doorgebracht in Bayu, en hebben het prima naar ons zin gehad. Fijne mensen, gezellig gebabbeld met Marcel, lekker gegeten, kamers hartstikke goed (wel een beweeglijke gekko ergens boven ons, maar die zijn ook nuttig). We hadden een wat onprettige ervaring met een lokale snorkelverhuurder, maar dat hoort er een beetje bij (vooral als het niet zo druk is qua toeristen). Veel zorg besteed door het management aan kwaliteit!

Wij hebben twee dagen gelogeerd in Bayu Cottage

Schouten
30-5-2007

Wij hebben twee dagen gelogeerd in Bayu Cottage. Heerlijk hotel, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Geweldig dat we opgehaald konden worden op het vliegveld. Dezelfde chauffeur hadden we later voor een dagtrip. Het hotel was verder helaas al volgeboekt, maar we zijn nog enkele dagen gebleven bij het dichtstbijzijnde hotel Vienna, dat direct aan het strand is gelegen, met voordeel dat je op je eigen balkon kunt zitten, maar is niet zo smaakvol als Bayu ingericht. Het snorkelen is prachtig! National geographic live! Schrik niet van de vissen die zich groeperen in de vorm van een haai!

Gereisd Anders in mei 2007

ina en jaap wij waren in april in dit hotel - het en is

ina en jaap
28-5-2007

ina en jaap

wij waren in april in dit hotel - het hotel, kamers en het eten is uitstekend. Wat ons tegenviel was dat wij kwamen om te snorkelen- prachtig snorkel gebied- maar op het strand geen mogeljkheid om lekker te liggen of te zitten omdat er geen bedden of stoelen zijn op het strand. Jammer dat de bevolking geen stoelen of bedden verhuurd, tevens viel ons tegen dat om 21.00 uur in het hotel alles dicht is en dat wij er waren volgens ons snachts niemand aanwezig was.

Gereisd Anders in Mon May 28 2007 11:40:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na een rondreis van 5 dagen door Bali en met nog 3 weken

Hans & Ina Versloot
26-5-2007

Na een rondreis van 5 dagen door Bali en met nog 3 weken in het vooruitzicht was dit de ideale plek om even (6 dagen) uit te rusten van alle indrukken. We herinneren ons vooral de staf die niets naliet om het ons naar de zin te maken. En natuurlijk de leuke gesprekjes met Marcel en Unieng die ervoor zorgden dat we ons hier thuis voelden. Een fijne plek in een rustig deel van Bali. Doen!

Gereisd Anders in mei 2007

OOk ik sluit me aan bij alle voorgaande, enthousiaste Voor

Hanneke
24-5-2007

OOk ik sluit me aan bij alle voorgaande, enthousiaste reacties. Voor mij betekent Bayu Cottages .... een weldaad voor lichaam en geest!

Gereisd Anders in mei 2007

Wat een domper! Na al deze enthousiaste verhalen zijn we

D.E. van Dalen
20-5-2007

Wat een domper! Na al deze enthousiaste verhalen zijn we met ons zoontje bij Bayu gaan kijken. De ontvangst was niet hartelijk. In de spiksplinternieuwe Lonely Planet staan de prijzen tussen 22 tot 28 dollar. En tot dan kwamen de genoemde prijzen altijd wel overeen of vielen zelfs lager uit. Hier noemden ze opeens prijzen vanaf 45 dollar! En dat nog wel in het laagseizoen. We hebben de kamer bekeken, en dat was echt helemaal niks bijzonders. Van het zwembad mag je gerust zwem afhalen want het is gewoon een flinke badkuip. Ik denk dat door een positieve recentie eerder de normen (lees: prijzen) hier wat zijn bijgesteld.

Gereisd Anders in Sun May 20 2007 15:35:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een leuk kleinschalig hotel met een perfecte bdiening en

Fré Zuidervaart
3-4-2007

Een leuk kleinschalig hotel met een perfecte bdiening en keuken. De meisjes die hier werken zijn allervriendelijkst en ook de nederlandse eigenaar en zijn vrouw zorgen ervoor ]dat ]je het echt naar je zin hebt. Het was wel even wennen dat we zoveel trappen op moesten en dat er veel afval lag aan de overkant van de straat, maar het uitzicht, de kamers, de l]]igging maakte alles goed! Een aanrader!

Gereisd Anders in april 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.