Hotel Bayu Cottages

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

125 reviews over Hotel Bayu Cottages

• 9Schaapf08-10-2013

Geweldig hotel met vriendelijk en behulpzaam staf

Geschrokken van een review dat het personeel niet vriendelijk zou zijn en dat het algemeen tegen viel. Was even slikken daar wij hier hadden geboekt voor 4 weken. Afwachten dus, maar bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De kamer was ruim en netjes elke dag schonen lakens en handdoeken. Hier viel ook niets om over te klagen, elke dag keken we uit naar etenstijd. Alles was erg lekker en vers bereid. Het mooie uitzicht van ons balkon op zee is ook geweldig. Van af het strand was het snorkelen erg mooi. We hebben het hier erg naar ons zin gehad

• 7henkje07-01-2011

rustige ,mooi gelegen plek

Eenvoudig hotel.Personeel is vriendelijk,maar de eigenaar deed 4 dagen lang of hij ons niet zag en vermaakte zich met zijn eigen gasten.Bijzonder ongemanierd en onbeschoft.Eten in het restaurant was matig ,maar ontbijt was een voudig maar lekker.De pisang goreng bijde thee was heerlijk en de meisjes doen alle moeite om het je naar de zin te maken.Heel rustig en als je vertier zoekt moet je hier niet zijn.Zee,schoon en heerlijk.

• 9Lucy van Gils07-04-2010

Bayu krijgt van ons 5 STERREN !!

Prachtig gelegen tegen een heuvel aan en daardoor met mooi uitzicht over zee, kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk en vrolijk personeel, lekker eten, strand voor de deur, klein zwembad om af te koelen, mooie ruime kamers met alles erop en eraan. Hier komen wij zeker terug!

• 10Annemarie en Sidney Illsley01-12-2009

Deze lokatie moet je beleefd hebben!

Wij waren 2 weken in de Bayu Cottages en hebben zelden zo een mooie lokatie gezien als deze in Amed. De staf is ontzettend vriendelijk en lief, zij koken geweldig, ook op verzoek jouw lievelingseten. Aan aanrader is de Makreel van de BBQ!! Prachtig rif voor de deur, wij gingen 2 x per dag snorkelen. Snorkelmateriaal is voor een klein bedrag te huren. Bij thuiskomst gelijk weer geboekt voor april 2010.

• 9Hans van Gemerden24-11-2009

Heerlijk gemoedelijk hotel, prima service en eten

15 dagen geweest en op alle vragen komt een antwoord en oplossing, supervriendelijk personeel en een restaurant waar alles vers wordt bereidt. Klein zwembad maar voldoende voor afkoeling, koraalrif immers voor de deur. Heb het enorm goed naar mijn zin gehad.

• 10Annemarie Illsley25-10-2009

Een paradijs op aarde

De Bayu Cottages is een aanrader voor een ieder die wilt bijtanken, lekker wilt eten, snorkelen en/of duiken wat je voor de deur kunt doen. Het personeel is ongelooflijk aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De eigenaar Marcel is een aardige man die zijn zaken goed voor elkaar heeft en zoveel vertrouwen heeft in de dames die er werken dat hij de leiding in zijn geheel aan de lieve dames overlaat. Wat een vorige beoordeling betreft waarin gezegd werd dat er 62 trappen naar het strand zijn is ernstig overdreven. Als je naar een ongerept deel van Bali wilt dan is de Bayu Cottages een super aanrader. Eten bij de Bayu is ook een aanrader, bestel een keer makreel op zijn Balinees en de dames van de staf maken het graag voor je klaar nadat zij de vis op het strand zijn wezen kopen. In april gaan we er weer een week naar toe! Kijk er nu alweer naar uit.

• 9Ton en Trees07-11-2008

Volgende keer weer, misschien langer

Wij herkennen gelukkig niets in de bevindingen van de voorganger. Voor ons was Bayu – 6 dagen verbleven – samengevat: Ruime, schone kamers, waar alles het doet (bij ons wel iedere dag een kan met water op de kamer). Mooi, hoog uitzicht over de baai en zee. Lief, zorgzaam personeel dat het vuur uit hun slippers loopt om het je nog meer naar de zin te maken. Goede keuken en restaurant, gevarieerd menu. Eigenaar Marcel heeft zijn zaken goed voor elkaar en praat niet iedereen naar de mond. Dat is even wennen, maar hij is wel eerlijk. Amed is prachtig om uit te rusten, te snorkelen en te duiken. Uitstapjes in het achterland zijn eenvoudig te maken met een lokale chauffeur. Als wij weer naar Bali komen, verblijven wij zeker weer in Bayu.

• 8loe10-07-2008

Prachtig gelegen tegen de bergwand. Mooie kamers met geweldig uitzicht op de oceaan. Maar......eigenaar Marcel is zeker niet populair onder de locale bevolking. Wordt smalend "The King of Bäli" genoemd. En dat heeft zijn redenen !! Probeer hier geen "luxe resort" van te maken. Als mensen zonder t-shirt op het terras willen zitten,moet dat toch kunnen!!! Tenslotte is het Bali en zo'n +30 graden.

• 10Rob Karel02-10-2006

Bayu Cootages was voor ons (bert.Maud, Wilma en Rob) een paradijs op aarde. fantastische kamers, zeer vriendelijk personeel en vooral dat uitzicht. Marcel en je team nog hartelijk dank hiervoor. En o ja, de vertasling van mijn speech is in goede aarde gevallen

2 tips over Hotel Bayu Cottages

• Lorette, 03-01-2012

Bayu is zeker wel een aanrader, maar je moeet wel van erg rustig houden. er wordt ook gemasseerd, maar dat is in dit deel 3x zo duur als bijv in Sanur. In Amed is het 140.000 rupiah, in Sanur 50.000 Aanrader is vooral ook de chauffeur KOMANG, een supernette man, die heel voorzichtig rijdt, en al je vragen in keurig Engels beantwoord. Een hele dag op pad met hem, waar je ook heen wilt voor ongeveer € 40 a € 45.

• m.hokke, 03-09-2012

De kamers zijn voor gasten met een handicap moeilijk te bereiken

3 vragen over Hotel Bayu Cottages

• Jane, 28-05-2010

div. vragen

hallo, Wij gaan half oktober naar Bayucottage en lezen eigenlijk alleen maar positieve dingen. Er is niet zoveel informatie bekent over de faciliteiten rondom het hotel. Is er een supermarktje en een gelegenheid om de was te doen?? Waar in de buurt kun je geld wisselen?? Andere informatie is natuurlijk van harte welkom.

eugenie_dd, 26-08-2010

een pinautomaat is op ongeveer 30 min rijden. een supermarkt hebben we ook niet echt gezien. wel enkele lokale winkeltjes. alles is erg gericht op snorkelen en duiken.

frans, 30-05-2010

Er zijn wat kleine winkeltjes met basis producten op 300 meter van het hotel. Geld wissel kantoortjes zijn er ook. De was kan afgegeven worden in het hotel en zal dan normaal gesproken de 2e dag weer tot je beschikking zijn. Verder is het een erg rustige plek mogelijkheid om met een vissersboot mee te gaan, snorkelen direct voor het hotel. Dagtrips maken met een auto met chauffeur ( zeer goede ervaring met Komang bekend in het hotel [email protected] ) Ook het duiken in de buurt is er geweldig prima ervaring met "White Sand Divers" zie hun website ( whitesanddivers.com )

• dominique, 17-04-2010

iets te zien

wij vertrekken 28/5 kan iemand zeggen van dat is de moeit om naar toe te gaan het is voor ons de eerste keer

Frans, 18-04-2010

Dominique,

Wij gaan reeds voor de 7e maal en kan je zeggen dat je een goede keuze hebt gemaakt. Er is een chauffeur "Komang" geheten die alle mooie plekjes weet hij is een goede rijder en een goede gids. Wij zullen zelf 30 april aan komen en kunnen dan nog wat tips geven tot ziens op Bali.

Frans

• Peter Beaujean, 02-03-2010

Hotelbedden

Mijn vouw heeft rugproblemen, zij moet absoluut een "zacht" bed hebben, bijvoorbeeld een boxspring.

Hoe zijn de bedden in BAYU COTTAGES ?

Bij voorbaat dank voor de informatie.

Frans Schaap, 07-03-2010

Peter,

Wij zijn meerdere malen in Bayu Cottages geweest en kunnen zeggen dat de matrassen van goede kwaliteit zijn.

Het is een goed verzorgd hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker eten.

mvg Frans

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV