8,5

2008

Prachtige ligging.

martin
10-10-2008

Vriendelijk personeel. Kamers en badkamers ruim en schoon. Prachtig uitzicht vanaf het ruime terras met makkelijke stoelen. Ontbijt goed. Niet royaal. Heb de indruk dat de eigenaar het hotelletje naar westerse maatstaven wil runnen. Jammer, dit doet enigszins afbreuk aan de juist aangeboren vriendelijkheid van het personeel. Minpunt! Bij aankomst geen drinkwater op de kamer, wat juist in een land als Indonesie, een eerste levensbehoefte is. Uiteraard wel drinkwater te koop. Maar dan moet wel de hoofdprijs betaald worden, n.l 11.000 Rph per grote fles, en dat terwijl deze normaal te koop zijn voor 4.000 Rph. Maar Amed blijft een leuke plaats voor een paar dagen.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgende keer langer verblijf

Fam. Hofmeester
10-8-2008

Net terug van rondreis over heel Bali. Veel hotels, van groot tot klein, van veel tot geen sterren bezocht. Bayu was voor ons een van de hoogtepunten (verblijf 5 dagen), o.m. vanwege zeer schone kamers, het prachtige uitzicht en het lieve personeel (veel lokale vrouwen, slechts 1 man) en vanwege het HEERLIJKE eten. Niet zo goedkoop als in de warungs in ’t dorp, maar nergens proefden wij zulke lekkere rendang of ayam betutu. Veel gepraat en gelachen met het personeel, en met een van hen naar haar familie-ceremonie geweest. Heel mooi! Omgeving is (nog) landelijk, met ’s avonds een blaffende hond of mekkerende geit. Soi, het geluid van de zee helpt je toch wel in slaap. Duiken, snorkelen, scooter huren en rondrijden, heerlijk gebied. Volgende keer blijven we zeker langer!

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

aug

John Schalkwijk
7-12-2007

aug.07 4 nachten met onze twee teeners in Bayu verbleven. Als regelmatige bali-gangers toch nog blij verrast door de gastvrijheid van eigenaar Marcel en zijn crew. Hij nam alle tijd voor een gezellig onderhoud op het terras. Door de kleinschaligheid enerzijds, maar de ruime, schone kamers,het plezierige personeel, en de prachtige snorkellokatie direct voor het hotel anderzijds, krijg je al snel een goed gevoel. Omdat veel andere gasten dat net zó voelen, ontstaat er rond het lekkere zwembad(je)een familie-gevoel.Nightlife moet je hier niet komen zoeken, tenzij je daarmee een nachtduik bedoelt.Een heel ander stukje Bali dan Kuta of Ubud. En als je van duiken en snorkelen houdt dan houd je het hier prima uit. De Ayam Betutu ziet er goed uit, en smaakt ook zo. De hike met Khoman in zijn woonomgeving paste heel goed in het huiselijke sfeertje wat hier heerst. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Familie in december 2007

14 dagen geweest en geen kritiek

peter,hiske,renzo.
24-11-2007

14 dagen geweest en geen kritiek. rustig gelegen,weinig toerisme,maar dit is echt bali.vooral koman de chauffeur kan je inhuren voor dagtochten,die laat je echt bali zien.personeel heel aardig en gezellig.koraalrif voor de deur,die heel mooi is.helaas geen strand maar dat wisten wij,je kunt wel heerlijk bij het zwembad liggen.kortom prima verblijf.

Gereisd Familie in Sat Nov 24 2007 15:05:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij, ouders met zoon van 17, hebben in aug

Inge Bloemen
19-9-2007

Wij, ouders met zoon van 17, hebben in aug.2007 een week in Amed en Bayu Cottages doorgebracht. Het was voor ons de eerste keer dat we tijdens een vakantie een week op dezelfde plek verbleven.Gingen we ons niet vervelen?? Nee dus. Allereerst de fantastische accomodatie, ruime kamer, super badkamer, brandschoon, terras met uitzicht, zalig eten en super vriendelijk en service gericht personeel. Snorkeltochtje met vissersboot, dagje met auto + chauffeur het binnenland in, en fantastische duiken gemaakt bij Jukung Dive in Amed. Komen je halen en brengen je na duiekn en lunch terug naar het hotel, waarna je relaxt bij het zwembad met een vers sapje. Kortom een prima plek

Gereisd Familie in september 2007

Wij hebben 5 dagen doorgebracht bij Bayu Cottages

A. Eggenhuizen
16-9-2007

Wij hebben 5 dagen doorgebracht bij Bayu Cottages. Een prachtig onderkomen, zeer (kind)vriendelijk personeel en vooral het eten is super! We hebben genoten van de persoonlijke service, onze kinderen hebben zich kostelijk vermaakt (met dank aan de crew!) en van ons voornemen om elke avond ergens anders te gaan eten is niets terecht gekomen; beter dan in Bayu krijg je 't nergens. Prachtige omgeving die we verkend hebben met een scooter en voor de dagtochten buiten de directe omgeving stond op verzoek een chauffeur paraat. We hebben heimwee (ja, ook naar het dagelijkse portie poffertjes...).

Gereisd Familie in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.