Hotel Bayu Cottages

Laatste review

Voor onS een paradijselijk plekje

Ivan en niki,
8-8-2014

In kamer 6 verbleven van 4 juni tot en met 21 juni.

Ongelooflijk uitzicht,heel vriendelijk personeel,niets was te veel als je iets vroeg. Lekker eten,

Hier komen we nog terug

125 reviews over Hotel Bayu Cottages in het Nederlands

Voor onS een paradijselijk plekje

Ivan en niki
8-8-2014

In kamer 6 verbleven van 4 juni tot en met 21 juni.

Hier komen we nog terug

Niet aan verwachtingen voldaan!

Maj
22-4-2014

Na de lovende recensies is ons het verblijf in Amed tegengevallen. Schitterende plek om te snorkelen, maar het hotel is verouderd en alles is aan vervanging toe. De eigenaar zie je nooit, de jonge staf is erg vriendelijk maar mist duidelijk leiding. Het zwembad is een postzegel groot en minstens 35 graden heet, dus geen verkoeling biedend.

Geschrokken van een review dat het personeel niet vriendelijk zou zijn en dat het algemeen tegen viel. Was even slikken daar wij hier hadden geboekt voor 4 weken. Afwachten dus, maar bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De kamer was ruim en netjes elke dag schonen lakens en handdoeken. Hier viel ook niets om over te klagen, elke dag keken we uit naar etenstijd. Alles was erg lekker en vers bereid. Het mooie uitzicht van ons balkon op zee is ook geweldig. Van af het strand was het snorkelen erg mooi. We hebben het hier erg naar ons zin gehad

We hebben een aantal aanbieders voor Bayu Cottages voor je op een rij gezet:

Aardig hotel maar geen topper!

Yolanda
14-7-2013

Bij aankomst zitten er 3 man personeel op de trap!

Niet goedemorgen of zo nee kamer is nog niet klaar!

Sommige schrijven vriendelijk personeel nou ik vind het wel meevallen!

Niet onvriendelijk maar onder de maat! Engels spreken ze amper!

Nee voor mij wel amed maar geen bayu meer!

Kan ook veel schoner!

Goed hotel met prachtig uitzicht

m.hokke
3-9-2012

Goed hotel met een mooi uitzicht over de baai. Goede kamers. Zowel het onderkomen als het dorpje zijn moeilijk begaanbaar voor gasten met een handicap. Met een scooter is het goed rondrijden. Het is perfect snorkelen in Amed. Vriendelijk personeel.

Het schitterend gesitueerde hotel wordt gerund door geweldig vriendelijk en attent personeel. De ligging is geweldig met een prachtig uitzicht op zee. In de directe omgeving is niet al te veel te beleven alle plaatsjes zijn te ver om te lopen maar er is een geweldige chauffeur/gids welke je met veel plezier en enthousiasme Bali wil laten zien. De kosten zijn ca. 500.000 rupia voor een hele dag dus dat is voor twee of meerdere personen zeer voordelig. Voor de deur ligt een prachtige zee met een al even fraaie koraalrif. Geweldig om te snorkelen. Wij hebben het met het weer niet geweldig getroffen maar ondanks dat hebben wij ons fantastisch vermaakt.

aanrader

marijn
21-2-2012

Wij zijn na aankomst in Bali direct naar Amed gegaan en hebben 4 dagen bij Bayu gezeten. Dit was voor ons een fantastische start van de vakantie. Erg lekker eten, mooie kamers en goede service. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Lipah is leuk, je kunt er goed snorkelen, maar na 4 dagen vonden wij het ook weer goed om te vertrekken.

Geweldig hotel

Lorette
3-1-2012

Het hotel is perfect, mooie kamers, schoon, zeer vriendelijke bediening en hele aardige eigenaren, Nederlands, die je handige tips kunnen geven.

er ligt een mooi huisrif voor de deur, helaas geen zand, maar zwart grind,maar daar kan je echt prachtig snorkelen, ik heb duikstekken gezien die hier niet aan konden tippen!!! Het eten was lekker en goedkoop.

Het dorpje was echter met de kerst uitgestorven, en om 18.00 was alles pikdonker, dus je kon nergens heen.

Het was ons te rustig, wij lopen graag 's avonds nog een rondje na het eten, en bezoeken wat winkeltjes, maar dat mag daar geen naam hebben.

Er is geen supermarktje, hoewel je wel bij wat mini shopjes wat drinken, koekjes, zonnebrand, slippers etc kunt halen.Er is geen geldautomaat, die zit op 25 km afstand. Je kan wel contant geld wisselen.

Het duiken deed ik met white sand divers in Tulamben, een half uur rijden, echt helemaal super.

Meer dan een topper

Fred Bouwmeester
27-10-2011

Lipah is een heel klein vissers dorpje waar 's avonds om 10 uur bij wijze van spreken het licht uit gaat

Er is weinig vertier, wat kleine winkeltjes en restaurantjes ( Warungs) en een prachtig snorkel gebied.

Vanuit andere plaatsen kwam men (toeristen) met een boot hier snorkelen.

Weinig toeristen heerlijk rustig precies wat wij wilden en 's avonds de stilte.

Het hotelletje, 6 kamers, was perfect ! Een fijne staf die heerlijk konden koken. Fred had zijn eigen kookschrift meegenomen en ging in overleg met de dames, buiten de menu kaart om, kregen wij de meest heerlijke gerechten.

Vele soorten Sambals geprobeerd die de dames voor ons bereidden. Fred heeft ook enkele recepten genoteerd. ook kon hij zijn Behasa (Indonesisch) ophalen

Zeer aan te bevelen wij waren er drie weken wat een luxe, schone kamers ruim fijn balkon 10

Fijne eigenaren alles te bespreken.

Leuk hotel

Fam. Vennik
12-9-2011

Wij zijn met 2 gezinnen een week in Bayucottages geweest. Prachtige ligging, nagenoeg aan het strand. Eenvoudig ontbijt, met wat bijbetaling wel uit te breiden.

Kamer zijn ruim en schoon. Zwembad is erg klein, maar met een heerlijke temperatuur en goed genoeg om lekker af te koelen. Het personeel is vriendelijk, de chauffeur, Komang weet goed de weg en kan onderweg ook eens nog wat vertellen en weet de minder toeristische plekken ook goed te vinden. Voor de deur is het prachtig snorkelen, de vulkaan Agung is goed te bereiken en voor de echte durfals ook te beklimmen. Verder is een brommertje wel aan te raden in deze omgeving. Langs de kustweg naar Amlapura gegaan, terug via het waterpaleis (van Amlapura naar Amed over " de grote weg"). Op het strand kun je lekker gemasserd worden. Op de verjaardag van onze dochter werd er een prachtige taart opgediend (wel zelf even van te voren bestellen). Al met al een leuke week gehad in Bayu.

We hebben een aantal aanbieders voor Bayu Cottages voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayu Cottages in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayu Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.