Bungalow

6 reviews over Bungalow Bamboo Bali in het Nederlands

Fijne plek

Iris
21-7-2010

Ik was voor de tweede keer bij Bamboo Bali. Beide keren wilde ik niet meer weg. Fijne plek met aardig personeel. De kamers op de heuvel zijn mooi met prachtig uitzicht over de baai. Voor met zonsopgang erg mooi. Maar er zij ook een paar huisjes op het strand. Helemaal geweldig. Je loopt zo de zee in. Je kan op er mooi snorkelen en materiaal daarvoor kan je huren bij het hotel. Zeker weer een keer heen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 20 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier komen wij zeker terug

Adi Usman
16-10-2009

na een aantal weken over Java getrokken te hebben bij Bamboo Bali vijf dagen uitgerust. Een plek om terug te komen. Amed zelf is een rustige relaxte plek met een fantastisch strand, visser die op het strand wonen met loslopende varkens en kippen. Een paar plekken zijn omgebouwd tot bungalows, zonder de authentieke sfeer geweld aan te doen. Direct op het strand, uitzicht vanuit je bed op de zonsopgang, de vele kleurige vissersboten is Bamboo Bali één van die plekken waar je je direct thuis voelt, wat ook en vooral te danken is aan Gde, de eigenaar en zijn medewerkers. Allen zijn bezig om het je naar de zin te maken. Gde heeft ons een fantastische avond bezorg aan het strand met mooi eten en een gamelan orkest. Alles kon georganiseerd worden, geen vraag was teveel. In de week na Amed, op Gili Trawangan, waar wij een zeer luxueuze bungalow hadden (private pool enzo) hebben wij ernstig last gehad van heimwee. Een plek om terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een mooie plek aan zee

Michel
29-8-2009

Het complex Ganesh Amed waar deze review over gaat is een prachtig complex aan zee. Pas opgeleverd en mooie grote huisjes tegen een gunstig tarief. Personeel is aardig.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bungalows op een A-locatie

Tineke Bruijs
25-8-2009

Bamboo Bali ligt prachtig: vanuit onze bungalow hebben we direct uitzicht op zee. Het strand ligt op 5 minuten afstand: de beste snorkelstek op 10 minuten. De kamer zelf is sober, maar OK; het ontijt is eenvoudig; het personeel niet erg betrokken/vriendelijk. Bamboo Bali biedt niet datgene wat je voor de prijs hier zou mogen verwachten. 12.8.2009

Gereisd Met partner in augustus 2009

Echt een droom

Greta Peter
6-7-2009

Er is nu een nieuw hotel van bamboo bali Ganeshamed wat een fantasties resort. Direct aan het strand met een beetje geluk zie je de dolfijnen langs zwemmen. Met een prachtig uitzicht op lombok. Kamers zijn zeer ruim en een terras zo groot hebben wij nog niet meegemaakt en een grote badkamer . Het restaurant is prima veel kwaliteit voor weining geld . Leuk zwembad met ligstoelen . Het is een familiebedrijf. met een fantastiese service. We komen zeker weer terug na een verblijf van 6 weken in dit resort

Gereisd Met partner in april 2009
2007

Het is een klein resort waar het heerlijk toeven is

E.W. Knegtmans
13-11-2007

Het is een klein resort waar het heerlijk toeven is. Weinig toeristen, het echte Balinese leven kun je hier aanschouwen. De bungalows zijn sober maar comfortabel ingericht. Kijk voor meer info op hun website, bamboobali.nl

Gereisd Met partner in november 2007

Bungalow info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Bamboo Bali in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Bamboo Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.