Hotel Anda Amed Resort

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Anda Amed Resort

• 8Linda 14-06-2012

prima hotel

Hotel met mooie ligging tegen de bergen. Daardoor mooi zeezicht. Het hotel is kleinschalig maar het ziet er goed uit. De receptie oogt wat armoedig, maar daar moet je doorheen kijken. Wij hebben bij de receptie een scooter gehuurd voor maar 6 Euro. Kamer en badkamer groot, met leuk en ruim zitje. Allemaal niet heel luxe, maar wel prima. Het ontbijt is erg uitgebreid. Aardige mensen.

• 8Joke13-02-2012

Prachtig uitzicht

Hotel Anda Amed is prachtig gelegen, de kamers liggen verdeeld op de berg en hebben allemaal een prachtig uitzicht. De kamers hebben geen kast zodat je verplicht bent uit je koffer te leven. Het restaurant ligt beneden en is helemaal open, het ontbijt is geweldig, net zoals de kok. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken en badlakens en om de dag schoon beddengoed. Fantastisch personeel, zij zijn allemaal ontzettend aardig en behulpzaam. De eigenaresse Kim is een onaardige vrouw die vreselijk schreeuwt tegen haar personeel zodat het op de kamers te horen is. Fijn zwembad met genoeg ligbanken, met prachtige bloeiende bomen. Bij het zwembad en restaurant lopen 2 zieke, manke eenden, die poepen en zwemmen in het zwembad, in het restaurant komen ze aan de tafel bedelen en laten ook daar het een en ander vallen, niet erg fris. De ligbanken zitten ook onder de uitwerpselen van deze eenden en het stikt daardoor van de vliegen.

• 10Nel26-09-2010

Ontzettend leuk plekje

Tijdens onze rondreis door Bali waren we hier twee nachten. We hadden een super kamer met uitzicht op zee. Het is klein maar je wordt prima verzorgd. Ben je slecht ter been dan beslist niet gaan want je moet nogal klimmen. Ideale stop voor te duiken of te snorkelen. Van het strand kan je niet veel verwachten, maar dat is wel meer aan deze kant van Bali. We hebben hier ontzettend lekker gegeten, de kok kan zo in een 5 sterrenhotel beginnen. Ook het ontbijt is een dikke voldoende.

Met vrienden

1 tip over Hotel Anda Amed Resort

• Joke, 13-02-2012

Maak een trip langs de kust naar Amlapura er is een chauffeur beschikbaar die je voor een klein bedrag overal heen brengt.

0 vragen over Hotel Anda Amed Resort

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen