8,2

3 reviews over Hotel Amed Café in het Nederlands

Heerlijke plek

wendy
10-8-2012

Wij hebben hier 5 nachten geslapen. We hadden een mooie kamer met groot, vrije zit buiten (met een hangmat) in de avond kon je er lekker buiten zitten zonder dat iemand je zag zitten. Heerlijke plek!! Lokatie van het hotel was ook perfect, hier vandaan kan je leuk naar restaurantjes lopen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Mooie ligging, matig ontbijt, rat in de kamer

Esther
11-9-2011

Wij zaten in een van de twee bungalows aan de strandzijde. Aangezien we in een ander hotel in Amed uit onze slaap gehouden werden door een rat, besloten we naar Amed cafe te gaan. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ze hier last hadden van ratten en dit was niet het geval. Ik had beter moeten weten met een openlucht douche... De eerste avond kregen we al een rat op bezoek, toch besloten we te blijven en de tweede nacht was er kleding aangevreten. Wij zijn geen nacht langer gebleven. Bij uitchecken bleek opeens dat er bij de andere bungalow ook overlast was van ratten. Ontbijt zeer matig: ongare pannenkoek en als je brood wilde bij je ei moest je daar extra voor betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

echt super

MN
30-7-2009

goed vriendelijk personeel...goed restaurant....de ligging aan de kustlijn is super... heel zeer netjes en schoon...elk jaar is het weer een heerlijk verblijf

Gereisd Met partner in juni 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Amed Café voor je op een rij gezet:

• AdresJl. Raya Bunutan, Abang, Karangasem 80852
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Amed Café

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amed Café in Amed, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amed Café zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.