Tijdelijk geen boekingskosten

Inrichting
  • 9.1
    Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Sudanita Homestay

9.2FenomenaalScore uit 29 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

29 reviews

Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
Door Paul op 30-07-2014
Gereisd met jonge kinderen

Als ervaren reiziger zou ik nimmer een hele hoge waardering geven omdat er altijd wel iets is aan te merken. Maar nu geef ik de maximale waardering. Want de homestay is geweldig. Verwacht geen vijfsterren luxe maar een uiterst aangenaam verblijf. Inderdaad in de jungle. Gede en het personeel sloofden zich uit zodat we ons vertroeteld voelden. In de prachtige botanische tropentuin met zijn bloemenpracht waren ook de nodige diersoorten. Onze zoon van 4 vermaakte zich uitstekend in de tuin en met het personeel. Gede bracht ons naar diverse plaatsen in Noord - en Oost Bali zoals o. a. Singaradja en Tirta Gangga en hij zwom met ons in zee. Een minpuntje? Ja, we verbleven te kort in dit paradijsje!

Anders!!
Door marcel_steenbakkers op 04-08-2012
Gereisd met jonge kinderen

Soals hieronder al beschreven door andere is sudanita af van de gebaande paden. Een paar dagen in de middle of nowhere is een schok met het adres waar je ervoor was dat was voor ons ook zo. Herrlijk genoten, aardige, mensen, lekker eten, lekker gewandeld. Erg leuk en ook leerzaam voor de kids van 3 en 7. Zij vonden de wandeltocht super. De hond boy gaat dan ook mee, erg leuk. Fijne veranda om avonds te zitten met een goed boek! Enige minpuntje vonden wij de stoffige aankleding binnen. Alles is netjes maar het bedden, de gordijnen etc is allemaal wel aan een opfrisbeurtje toe. Verder top en ook leuk voor de kids!

Voor de tweede keer in Sudanita Homestay
Door syl op 01-02-2012
Gereisd met jonge kinderen

We waren in aug. 2011 voor de tweede keer in Sudanita Homestay. Gedé kwam ons halen bij ons hotel in Munduk, en bracht ons na ons verblijf bij de boot in Sanur om naar Lembongan te gaan. Wat heerlijk om weer in deze mooie, rustgevende omgeving te zijn. We hebben weer Tirtagangga bezocht, en daar gegeten, dat verveelt niet. Ook kwam East Bali Bike ons halen voor een prachtige fietstocht door oostelijk Bali. De ontvangst van Ketut en Wayan was weer hartelijk, en er werd heerlijk voor ons gekookt. De kleine Putu was inmiddels al 2 geworden, en een schatje om te zien. Ook hebben we ons sponsorkind en haar familie bezocht in Ababi, wat een belevenis op zich was. We kwamen midden in een ceremonie terecht, kregen sarongs om, en mocht mee, onvergetelijk!

het oude vertrouwde Bali!
Door fm.klijberg op 12-01-2012
Alleen gereisd

Homestay Sudanita is een heerlijk huis gelegen in een tropisch paradijselijke tuin in een klein dorp vlabij Amlapura. Het verblijf wordt wel heel aangenaam gemaakt door de vriendelijke en adequate gastheer Gede en de heerlijke kookkunsten van Ketut. Ik heb in de buurt mooie wandeltochten gemaakt en ook een paar prachtige autotochten , langs de kust richting Amed en in het binnenland. Verwacht geen resorts, sterrenrestaurants of loungeplekken maar ga voor de aangename sfeer, omgeving en mensen

Geweldig!!!
Door Esther Kunstt op 10-06-2010
Gereisd met vrienden

Prachtige homestay met geweldige service! Midden in de natuur, geen toerisme, SUPER!

midden in de jungle
Door Kiki op 13-02-2010
Gereisd met jonge kinderen

Eind januari 2010 verbleven we 2 nachten in Sudanita Homestay. De weg ernaartoe is moeilijk te vinden, het zit midden in de jungle. De tuin is prachtig en op de veranda kan je van de rust en de omgeving genieten. Op het lagergelegen volleybalveld kunnen kinderen lekker spelen. We hebben met Gede een wandeltocht gemaakt, die was echt prachtig. Bedenk echter wel dat je voor al je eten en drinken afhankelijk bent van de homestay (tenzij je een auto of scooter bij je hebt, of 's avonds over onverlichte junglepaden minstens een kwartier naar het dorp wilt lopen) en dat de prijzen vergeleken met de rest van Bali behoorlijk aan de hoge kant zijn. De kamers zijn klein maar prima, met een grappige buitenbadkamer. Als er ook andere gasten zijn zit je wel op elkaars lip, (woonkamer heeft maar 2 stoelen, veranda heeft meerdere zitjes) samen ontbijten en avondeten, dus daar moet je van houden.

Sudanita Homestay info

• CafeNiet beschikbaar