Hotel Pandan House

16 reviews over Hotel Pandan House in het Nederlands

geen sociale projecten

fred
4-5-2012

Het eerste Pandan House, een andere lokatie dan op deze website, heeft gewerkt volgens de doelstelling zoals beschreven op deze website. Het huidige Pandan House/Fonkel heeft geen sociale projecten, werkt niet volgens de beschreven doelstelling en de gastenverslagen zijn geschreven over de tijd van het oude Pandan House (andere lokatie) en er worden zeker geen artikelen meer verkocht op de Koninginnenmarkt die gekocht zijn op Bali. Mis-informatie heet dit dus! Waarschijnlijk wordt dit gedaan om gasten "te lokken".

Super relax!

Fam. Goedhart.
16-6-2010

Wij zijn vorige jaar, medio september 2009, voor ons huwelijksreis naar Bali afgereisd. In het Pandanhouse zijn wij een week geweest. Het was een geweldige week! Zelfs mijn man is onder de indruk! We werden opgehaald door de manager, die overigens lang op ons heeft moeten wachten, zonder klagen. Het was wel een lange reis, vooral omdat het al aardig donker begon te worden en het gasthuis afgelegen is. De manager, heer Nyoman, heeft ons naar een rustig restaurant geleid op ons verzoek. Hij weet in elk geval de juiste accomodaties c.q. plaatsen te vinden.

Kortom: het is daar rustig, dus goed om te ontstressen, en de omgeving is mooi. De staf is vriendelijk, uitstekende service en heerlijk eten. Vooral onze complimenten voor de staf! Wij komen zeker terug!!!

Fonkel 2 is ongustig van indeling, maar schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Het eten is goed, maar je bent eigenlijk wel verplicht om hier te eten

Je zit op een 'eiland' en bent afhankelijk van de geboden service die goed is maar ook duur. De zogenaamd inbegrepen gids is dat alleen voor wandelingen in de onmiddellijke omgeving. Het wordt allemaal wat te rooskleurig voorgesteld. Vraag er niet om vervoer want dat is veel te duur. Ga dan naar het waterpaleis waar gemakkelijk vervoer te regelen is. Het personeel valt niets te verwijten, doet zijn uiterste best, is hulpvaardig en hartelijk. Voor wie niet op het geld hoeft te letten een prima onderkomen.

Midden in echte Bali

judith
15-11-2009

Pandanhouse is een fijn, ruim huis temidden van de Balinese bevolking.Op de veranda is het heerlijk vertoeven. ik ben aan het einde van van hat pad gaan staan en het dagelijkse leven trekt aan je voorbij. Hier zie je het echte Bali. Het personeel is bijzonder aardig en het eten heerlijk. Verwacht hier niet teveel 'luxe' (zwembad, airco,)maar wel een goed verblijf in een ruime kamer. Bijzonder om het leven op het land zo te ervaren.Als je hier rondloopt zie je alle mooie mensen in Pandan bezig met hun werk op het land en aan de weg. We hebben het schooltje in Pandan bezocht waar we hartelijk werden ontvangen en met veel plezier alle leerlingen hebben ontmoet.Een aanrader voor wie het echte Bali wil zien.

mooie plaats om tot rust te komen

reggie jansen
24-7-2009

Pandan house ligt midden in de natuur afgelegen van winkels ed. heerlijke keuken en gastvrije staff die je met alles wil helpen.

Mooie plek

Alex Blankestijn
13-5-2009

Voor rust en een originele Bali. Mooie plek in de natuur, dicht bij het dagelijkse leven van de Balinees op het land. Pandanhouse geeft de service om het gebied optimaal te ontdekken. Pandanhouse biedt een unieke accomodatie dat een 5 sterren hotel niet zal misstaan.

Geweldig! Het echte Bali

Inge en Jan-Bart
10-3-2009

Wij waren vorig voorjaar in PandanHouse. Daarna zijn we nog heel Bali overgegaan, maar alles viel in het niet bij de lieve mensen, de service, het uitstekende eten, de prachtige natuur etc. We verlangen na een jaar nog steeds terug naar deze plek.

2008

Deze accomodatie als een 4 sterren hotel

Fam Krans
17-12-2008

Nieuwe accomodatie die vlak bij de oude ligt

maar geheel nieuw gebouwd met meer luxe en

service ook speciaal voor jonge gezinnen met kinderen die een hel villa kunnen afhuren en tevens is er een huis voor 2 personen.

Er is een kinderzwembad en kinderfietsen en mountenbikes die geheel gratis zijn.

Internet, lokale sateliet zenders en goede koud en warmwater voorziening die het altijd doet.

Wij hebben als gezin heel erg genoten daar want echt ditmoet U een keer meemaken.

Kunnen zien hoe de lokale bevolking leeft en werkt.

Deze accomodatie als 4 sterren hotel

Fam Krans
17-12-2008

Eeen zeer luxe accomodatie die geheel nieuw gebouwd is in een andere omgeving maar wel vlak bij de oude

pandanhouse maar met meer mogelijkheden voor kinderen en jonge

gezinnen tevens zijn er moutenbikes

en kinderfietsen die geheel gratis te gebruiken zijn en een mooie douche met een kinderzwembad met ligstoelen.

De service is uitstekend en altijd een

goede koud en warmwater voorziening

die het altijd doet.Tevens sateliet met alle lokale zenders van indonesie

en internet aanwezig via mobiele tele-

foon aansluiting met een laag tarief.

Ons gezin was zeer tevreden en hebben heel veel genoten van onze vakantie

DE accomodatie in het echte Bali !!!

Evert en Hennie Stout
10-8-2008

Tirtangganga.

Guesthouse Fonkel (Pandanhouse)

18-25 april 2008.

De zes reeds bestaande beoordelingen zijn niet meer van toepassing op deze nieuwe situatie.Deze prachtige locatie is ook gebouwd in een landelijke omgeving, 's avonds en 's nachts is het er zeer stil.Naar het bekende waterpaleis is het 20 minuten wandelen en daar kan heerlijk koninklijk gezwommen worden.

De service van Madé, Puttu en Nyoman is erg goed.Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het doel van de nederlandse eigenaar is daar aan de bevolking werk en inkomen te geven,waardoor de prijs met de kwaliteit toch in een goed evenwicht is.

De kamers zijn voorzien van heerlijke bedden en nieuw sanitair. Koud en warm stromend water, t.v.,internet, fietsen en een zwembad voor kinderen is aanwezig.

Vooral de omgeving daar in het oosten van Bali is zo schitterend dat ons verblijf van één week veel te kort was.

Want de plaatsen Amed, Candidasa en ook de vulkaan Agung Puri Pasar zijn zeer de moeite waard!

Evert Stout.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pandan House in Ababi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pandan House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.