Ababi

Reviews over Ababi

• 8Wim Sangster en Ellie van Hoek08-08-2012

Heerlijk rustig.

Voor rustzoekers en wandelaars. Waterpaleis in Tirtagangga is een bezoek meer dan waard. Je kunt er ook lekker zwemmen.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10syl01-02-2012

Na twee jaar terug, even sfeervol en traditioneel

Na twee jaar kwamen we weer terug in Ababi, het blijft een prachtige plaats. Ver weg van het massa-toerisme, tussen de locals, de ene ceremonie na de andere, vlakbij het prachtige Tirtagangga. Echt een plaats om naar terug te keren

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9arie en sylvia07-09-2009

prachtigste deel van bali

ababi is een klein vriendelijk dorpje in oost-bali, met een prachtig landschap, vol met groene rijstvelden. je kunt er prachtige wandelingen maken, ook zijn er tal van excursies in de nabijheid, zoals bijv. tirtagangga waterpaleis, markt en dansschooltje in amlapura. ook plaatsen als candidasa en amed zijn niet ver gelegen.

• 9Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Sabine19-10-2008

Wat een natuur!

Ababi ligt vlakbij het waterpaleis van Tirtagangga. Dat is prachtig onderhouden en je kunt er zelfs zwemmen. Doe dit 's morgens, na een wandeling, dan ligt het bad nog in de zon. Het water is niet heel warm, dus na een uur of 4 is het er wel wat fris. In de omgeving kun je prachtig wandelen. Het beste is als je dit met een gids doet. Bijvoorbeeld de eigenaar van je homestay/hotel. Eigenlijk zijn dit de enige 2 trekpleisters van Ababi/Tirtagangga. Heerlijk om even te relaxen en uit te rusten. Er is ook een strand op een minuut of 25 rijden. Het is er heel rustig. Toen wij er waren, was er een groot feest en er was veel wind. Er stond een sterke stroming en je werd zo van je voeten geblazen!

• 10Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7Nelle Amons-Smink10-09-2007

Een heel klein authentiek Balinees dorpje in prachtige omgeving, geschikt om te wandelen. Je kunt er zwemmen in een koninklijk zwembad, de kust is niet ver weg, het landschap het mooiste van Bali. Een enorme aanrader als verblijfplaats voor een aantal dagen in nog authentieke Balinese omgeving.

• 1Uitgaanslevenn

Gereisd in september 2007