Reviews over Ababi

Wat moet ik hier nog aan toevoegen?

Paul,
    30-7-2014

Als ervaren reiziger zou ik nimmer een hele hoge waardering geven omdat er altijd wel iets is aan te merken. Maar nu geef ik de maximale waardering. Want de homestay is geweldig. Verwacht geen vijfsterren luxe maar een uiterst aangenaam verblijf. Inderdaad in de jungle. Gede en het personeel sloofden zich uit zodat we ons vertroeteld voelden. In de prachtige botanische tropentuin met zijn bloemenpracht waren ook de nodige diersoorten. Onze zoon van 4 vermaakte zich uitstekend in de tuin en met het personeel. Gede bracht ons naar diverse plaatsen in Noord - en Oost Bali zoals o. a. Singaradja en Tirta Gangga en hij zwom met ons in zee. Een minpuntje? Ja, we verbleven te kort in dit paradijsje!

Schitterend verblijf!

Shirley,
    17-9-2013

Bij aankomst wordt je al zeer vriendelijk ontvangen door de familie en dan zie je een adembenemend mooi uitzicht. Ruime eenvoudige kamer met terras met dat prachtige uitzicht. Ze hebben een eenvoudige kaart, maar als je iets anders vraagt en ze kunnen het maken dan doen ze het gewoon. Geven ook rondleiding over de rijstvelden. Een plek om hè thuis te voelen.

fantastische plek

plataan,
    1-11-2012

mooi uitzicht, aardige mensen en bovenal heerlijk eten. dat hadden we niet verwacht.

ze hadden een kleine menukaart met kleine prijsjes

Fantastische plek

mdbaldew,
    22-9-2012

Geweldige plek ongeveer 30 min van seraya af. Prachtig uitzicht en niet te vergeten een fantastische menu. Absoluut niet te vergelijken met seraya. Tirta Ayu brengt je naar het verre verleden met een prachtig hotel/kamer,zwembad en niet te vergeten echte traditionele balinese massage. We hebben hier prima genoten met zeer vriendelijk personeel en uitgesproken gids.

Prachtige ligging, vriendelijke eigenaar

Wim Sangster en Ellie van Hoek,
    8-8-2012

Een verademing na de drukke stranden. Het eten is verrukkelijk en echt Balinees. Ligt in de bergen nabij waterpaleis Tirtagangga.

Ababi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews